AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #1 Del Skrevet 5. oktober 2021 Trenger litt råd og tips. Går igjennom en veldig tung og vanskelig periode med angst, depresjon og kjærlighetssorg. Noen som kan gi noen tips til hvordan å få det bedre ? Vil helst unngå antidepressiva medisiner da jeg fikk kraftig vektøkning sist. Anonymkode: 90856...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #2 Del Skrevet 5. oktober 2021 Har ikke kjærlighetssorg, men sliter med litt angst og depresjon. Synes det meste er et ork, men set hjelper på å komme seg ut i frisk luft. Og spise sunt. Klarer ikke det hver dag eller hele dagen, men litt er bedre enn ingenting. Skal også til psykolog snart da. Går du til psykolog? Anonymkode: 292ff...f0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #3 Del Skrevet 5. oktober 2021 Jeg har alltid funnet stor glede av å gå tur. Men i det siste så har panikkanfall slått meg så ut at jeg føler meg helt lammet. Jeg gikk til psykolog før, men ble ferdig behandlet. Har ptsd også. Alt kom tilbake når samboeren min gikk fra meg. Anonymkode: 90856...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 5. oktober 2021 #4 Del Skrevet 5. oktober 2021 De lille tingene i hverdagen pleier å hjelpe meg. Jeg prøver å begrense skjermtid/sosiale medier, gå turer og trene regelmessig, meditere, skrive litt i en journal hver dag (hjelper å sette ord på hvordan jeg har det og sortere følelser) og ta tid til å gjøre ting som gjør at jeg føler jeg tar vare på meg selv. Husk at det uansett er vondt og vanskelig å gå gjennom et brudd og det er helt naturlig å trene ting til å bearbeide ting. Hvis du føler det blir for vanskelig for deg å takle hverdagen så ville jeg gått til legen for å diskutere kortsiktig samtaleterapi eller lignende. Det viktigste er å ta tak i ting før det eskalerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå