AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #1 Skrevet 5. oktober 2021 Hva er ditt minimumskrav for hva som må være på plass i livet før du får (fikk) barn? Mine er: Partner, fast jobb og bolig (helst eid) Anonymkode: 4abfd...355
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #2 Skrevet 5. oktober 2021 Enig, mine er; Stabilt og godt forhold Ferdig utdannet Fast jobb med noen år erfaring og god inntekt Eie egen bolig Trygge økonomiske rammer Anonymkode: 66c96...1e5 1
Sandie Skrevet 5. oktober 2021 #3 Skrevet 5. oktober 2021 De tre viktigste: -Stabilt og godt forhold med en partner som er egnet til å få barn med. -God fysisk og psykisk helse -Stabil økonomi Fast jobb, utdannelse og egen bolig synes jeg kommer lengre ned på listen. Slike ting ordner seg som regel etterhvert. 7
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #4 Skrevet 5. oktober 2021 1,7 mill i årsinntenkt. Anonymkode: bbddc...dd8 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #5 Skrevet 5. oktober 2021 At jeg hadde lyst på barn. Anonymkode: 08c56...ba0 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #6 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): At jeg hadde lyst på barn. Anonymkode: 08c56...ba0 Mange psykisk utviklingshemmede personer har også lyst på barn, synes du virkelig det er et tilstrekkelig kriterie? Anonymkode: 0a5e2...40f 6
Amatariel Skrevet 5. oktober 2021 #7 Skrevet 5. oktober 2021 At jeg har tilfredsstillende helse. Dette var omtrent det eneste som var på plass da jeg ble gravid første gang. Og en fersk kjæreste da. Men var nok det ❤️ Alt det andre kom etter hvert. 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #8 Skrevet 5. oktober 2021 Hadde de samme kravene som deg, men alt kan ikke alltid planlegges i detalj her i livet det har jeg fått erfare. Så vil si det viktigste er kjærlighet og rom/tid for å være tilstede for barnet og prioritere det. Selvfølgelig er det viktig å kunne forsørge barnet økonomisk, men er man jobbsøker eller uføretrygdet så er ikke det noe i veien med det. Ser heller ikke problemet med å leie fremfor å eie. Anonymkode: e1822...909 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #9 Skrevet 5. oktober 2021 For meg personlig, så er det dette. Er godt klar over at andre ville hatt annen prioriteringsliste: -Eid bolig -Fast jobb -Stabil kjæreste som også vil stille opp for barnet om det skulle bli slutt -Sunne interesser og verdier som er bra å videreføre til barn -Greit nok nettverk Anonymkode: 54fce...f15
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #10 Skrevet 5. oktober 2021 min mann har hatt krav om: 1fast jobb som vi har vært i noen år (for å kunne arbeidsoppgavene). 2/3 ferdig Korona og vaksine. han har vært veldig bekymret om jeg fikk Korona under et evt svangerskap. 2/3 kjøpt hus (har leilighet men han ønsker at vi skal ha det avklart og helst flyttet inn i hus). nå faller alt på plass endelig. hvis det hadde vært opp til meg så hadde vi fått barn for mange år siden. Anonymkode: 36097...2a9
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #11 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Enig, mine er; Stabilt og godt forhold Ferdig utdannet Fast jobb med noen år erfaring og god inntekt Eie egen bolig Trygge økonomiske rammer Anonymkode: 66c96...1e5 Dette er mine også + god fysisk og psykisk helse. Anonymkode: e3a73...3c9
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #12 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mange psykisk utviklingshemmede personer har også lyst på barn, synes du virkelig det er et tilstrekkelig kriterie? Anonymkode: 0a5e2...40f Spørsmålet var hva mitt minimumskrav var for at jeg skulle få barn. Hva har psykisk utviklingshemmede med det å gjøre? Anonymkode: 08c56...ba0 6
Gjest Marte79 Skrevet 5. oktober 2021 #13 Skrevet 5. oktober 2021 Gode gener. Økonomi. Jobb Alder mellom 20-30.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #14 Skrevet 5. oktober 2021 Stabilt forhold, alt for mange som popper ut unger her og der med kompliserte forhold. Sikker inntekt. Ryddig/ordensmenneske med stabilt liv. Hygiene og rengjøring hjemme er så viktig når man har små barn. Anonymkode: f3d4e...40b
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #16 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er mine også + god fysisk og psykisk helse. Anonymkode: e3a73...3c9 Kan jeg bare spørre, hva om du plutselig blir syk? Vil du la vær å få barn da, selv om det er et stort ønske i livet ditt? Selv ønsker jeg barn, men akkurat nå er jeg for syk. Det er en stor sorg faktisk, og vondt å tenke på. Håper å bli friskere, og først da vil jeg vurdere det. Så jeg er bare nysgjerrig. Er ellers enig i stabil økonomi, fast inntekt og passende bolig. Gjerne ha rast fra seg- Anonymkode: 49134...fe5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #17 Skrevet 5. oktober 2021 Stabilt og godt forhold, utdannelse, stabil økonomi, en av oss med fast jobb. Vi giftet oss på tinghuset (kjærester i 5 år først) før vi startet å prøve å bli gravide. Anonymkode: fc245...7a5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #18 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kan jeg bare spørre, hva om du plutselig blir syk? Vil du la vær å få barn da, selv om det er et stort ønske i livet ditt? Selv ønsker jeg barn, men akkurat nå er jeg for syk. Det er en stor sorg faktisk, og vondt å tenke på. Håper å bli friskere, og først da vil jeg vurdere det. Så jeg er bare nysgjerrig. Er ellers enig i stabil økonomi, fast inntekt og passende bolig. Gjerne ha rast fra seg- Anonymkode: 49134...fe5 Det kommer selvsagt an på hvilken sykdom og hvilken grad, men det å få barn er krevende, så jeg ville ikke fått barn om jeg ikke var frisk, nei. Anonymkode: e3a73...3c9
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #19 Skrevet 5. oktober 2021 - Godt forhold - Fast jobb og god lønn - Eier hus/leilighet Kunne heldigvis hake av alle da vi fikk barn for 14 år siden. Og forsåvidt enda som 35-åringer Anonymkode: 12114...2f2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #20 Skrevet 5. oktober 2021 En kuk. Jeg har så lyst på et barn at jeg vil la hvem som helst impregnere meg. Anonymkode: eb71b...4e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå