Gå til innhold

Gruer meg til å tilbake til kontorklær

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ingen kleskode her. Og vi har møtt opp på kontoret hele tiden. Hjemmekontor har bare vært unntaket for oss, ikke regelen. Synes synd på folk som har måttet være på hjemmekontor hele tiden. Vi er MYE mer effektive på kontoret når vi sitter sammen i teamet. Og så har jeg så fine kolleger, så det er koselig på sitte og prate med dem.

Anonymkode: 513d3...336

De aller fleste trives på hjemmekontor så ikke noen grunn til å synes synd på oss. 90% har frivillig hjemmekontor hos oss hele tiden.

Anonymkode: dc38e...29a

• Liker 2
Skrevet

de har fått utrolig mye behagelig kontortøy i butikkene nå. hvis du ikke er blant de som må kjøpe merke har de fått masse behagelige bukser i stoff på flere av de vanlige butikkene hm, linex og kappahl.floyd har masse fine og comfy bluser og topper. alt til en billig penge. 

Anonymkode: 27cfb...86d

• Liker 1
Skrevet

Vi har dresskode på jobben og det beste med hjemmekontor var å slippe og stryke 5 skjorter i uken. Merker at jeg har blitt mer slaskete og at jeg vil ha godt av å komme tilbake i skjorte, skjørt og pumps siden jeg da føler meg bedre, men det blir en overgang.

Før korona hadde jeg kun «jobbklær», festkjoler, treningsklær og fritidstøy så under korona var første gang jeg gikk til innkjøp av såkalte koseklær eller hva jeg skal kalle det. Gensere og tykkere kjoler. Har nærmest grodd inn i de plaggene så nå føler jeg meg plutselig overpyntet i dress/drakt.

Kommer til å savne friheten og fleksibiliteten på hjemmekontor og ikke minst all reisetiden som ble spart.

Anonymkode: fc2b9...5af

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.10.2021 den 16.49):

Kanskje noen rundt deg,- familie/kollegaer,- synes det er stas å få se deg ikke bare gående å dvaske rundt i joggebukse? Til og med få noen hyggelige kommentarer for antrekket? Bruke skjørt i stedet for trange bukser, et par nye gode sko muligens? Og sosialt samvær, kan ikke se for meg det som hyggelig i ei dvaskete joggebukse, eller tar jeg feil? 

Anonymkode: b589c...753

Jeg synes joggebukse er sexy jeg... 

Anonymkode: f8533...373

Skrevet

Hva er kontorklær?

Anonymkode: e4dec...759

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Kontorlandskap hvor man må bruke dress? 

Anonymkode: dc38e...29a

Alle menn på min jobb (kontorlandskap) bruker dress. En del kundekontakt, men ikke hver dag - dress bruker man likevel. 

Anonymkode: 85873...db3

Skrevet

Finnes mange myke, behagelige skjørt. Finens mange myke og behagelige bluser og overdeler. Sko er enkelt å bytte ut. 

Anonymkode: 09a74...97f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...