AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #1 Skrevet 5. oktober 2021 inspirert av en annen tråd om klær på hjemmekontor, så må jeg si at nå som jeg må mere tilbake på kontoret gruer meg til å kle meg i kontorklær igjen🙈 Gud hvor deilig det har vært siste 1 1/2 å gå rundt i joggebuksa og pysjen. Ser ikke frem imot skjorte7bluse hele dagen (nå er de bare på under teamsmøter) trange bukser og vonde sko Er det flere som føler på det samme? Anonymkode: 0a9cf...3f0 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #2 Skrevet 5. oktober 2021 Jeg passer ikke inn i de gamle klærne jeg😬 har kjøpt et par bukser som ligner dressbukser, men med strikk i livet. Komforten er jeg ikke villig til å gi slipp på! Anonymkode: 8535a...c39 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #3 Skrevet 5. oktober 2021 Nei, jeg syns det var helt topp å kunne kle med pent igjen. Anonymkode: fcdc0...d68 7
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #4 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): inspirert av en annen tråd om klær på hjemmekontor, så må jeg si at nå som jeg må mere tilbake på kontoret gruer meg til å kle meg i kontorklær igjen🙈 Gud hvor deilig det har vært siste 1 1/2 å gå rundt i joggebuksa og pysjen. Ser ikke frem imot skjorte7bluse hele dagen (nå er de bare på under teamsmøter) trange bukser og vonde sko Er det flere som føler på det samme? Anonymkode: 0a9cf...3f0 Kanskje noen rundt deg,- familie/kollegaer,- synes det er stas å få se deg ikke bare gående å dvaske rundt i joggebukse? Til og med få noen hyggelige kommentarer for antrekket? Bruke skjørt i stedet for trange bukser, et par nye gode sko muligens? Og sosialt samvær, kan ikke se for meg det som hyggelig i ei dvaskete joggebukse, eller tar jeg feil? Anonymkode: b589c...753 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #5 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje noen rundt deg,- familie/kollegaer,- synes det er stas å få se deg ikke bare gående å dvaske rundt i joggebukse? Til og med få noen hyggelige kommentarer for antrekket? Bruke skjørt i stedet for trange bukser, et par nye gode sko muligens? Og sosialt samvær, kan ikke se for meg det som hyggelig i ei dvaskete joggebukse, eller tar jeg feil? Anonymkode: b589c...753 Ingenting av det du har nevnt her er gode grunner til å tvinge folk tilbake på kontoret. Likevel er det omtrent de eneste grunnene for å få folk tilbake på kontoret. Det er så egoistisk at det ikke er til å tro. Damer som trenger bekreftelser og samvær skal plage alle sammen gjennom rush og forkortet fritid så de kan få kommentarer på antrekket. Anonymkode: 72934...513 6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #7 Skrevet 5. oktober 2021 Har brukt vanlige klær også på hjemmekontor, blir mer fokusert da og skiftet til joggebuksa når arbeidsdagen er ferdig akkurat som før. Kan også bruke sneakers og alle typer sko på kontoret, så klesstil blir ikke noe forandring. Men mer skeptisk til å bli forstyrrer og ikke få gjort det jeg skal de dagene jeg må på kontoret igjen Anonymkode: 45284...20f 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #8 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Ingenting av det du har nevnt her er gode grunner til å tvinge folk tilbake på kontoret. Likevel er det omtrent de eneste grunnene for å få folk tilbake på kontoret. Det er så egoistisk at det ikke er til å tro. Damer som trenger bekreftelser og samvær skal plage alle sammen gjennom rush og forkortet fritid så de kan få kommentarer på antrekket. Anonymkode: 72934...513 Miljøaspektet er også en faktor her. Hvorfor skal folk tvinges til å reise fram og tilbake til jobb unødig når vi vet at all denne reisevirksomheten er negativt for klimaet? 🤷♀️ DET er det ingen som snakker om. Anonymkode: d45c2...e92 10
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #9 Skrevet 5. oktober 2021 Vi har ikke dresscode så har ikke det problemet, men savner mest å sitte i lotusstilling i sengen, liker ikke stol og bord. Anonymkode: dc38e...29a
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #10 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje noen rundt deg,- familie/kollegaer,- synes det er stas å få se deg ikke bare gående å dvaske rundt i joggebukse? Til og med få noen hyggelige kommentarer for antrekket? Bruke skjørt i stedet for trange bukser, et par nye gode sko muligens? Og sosialt samvær, kan ikke se for meg det som hyggelig i ei dvaskete joggebukse, eller tar jeg feil? Anonymkode: b589c...753 Joggebuksene mine er ikke så dvaske, ganske fine til joggebukse å være vil jeg selv si😅 Mannen har også stort sett gått i det så vi har vært like der. Mine vanlige bukser er ikke så trange at de er vonde, men blir uvant å gå med det hele dagen. Men blir vel vant til det igjen. Trives best i joggesko og føler ikke jeg kan gå med det på jobb Anonymkode: 0a9cf...3f0 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #11 Skrevet 5. oktober 2021 Skulle ønske jeg var kvinne nå. Menn må tilbake i dress. Kvinner i et kontorlandskap jaller rundt i en løs kjole og strømpebukse. Kan ikke se for meg noe mer slakke klær enn der. Anonymkode: 4b20f...492 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #12 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei, jeg syns det var helt topp å kunne kle med pent igjen. Anonymkode: fcdc0...d68 Så enig! men på hjemmekontoret går jeg fortsatt rundt i ullundertøy og elsker det også 😂 Anonymkode: 85873...db3 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #13 Skrevet 5. oktober 2021 Du er ikke nødt til å gå i trange bukser! Gå for oversized dressbukser. Føles som kosebukser, seriøst. Livet er også for kort for ukomfortable sko. Dropp hælene, kjøp noen gode lave, men pene sko. Anonymkode: d5ed7...d90 8
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #14 Skrevet 5. oktober 2021 Med en jobb som krever stygg uniform skulle jeg gjort hva som helst for å kunne bruke "kontorklær" på jobb 😭 Anonymkode: 0d45a...2a5 2
LiseTV Skrevet 9. oktober 2021 #15 Skrevet 9. oktober 2021 Har ikke pysj og joggebukser bruker jeg bare til turer.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #16 Skrevet 9. oktober 2021 Ingen kleskode her. Og vi har møtt opp på kontoret hele tiden. Hjemmekontor har bare vært unntaket for oss, ikke regelen. Synes synd på folk som har måttet være på hjemmekontor hele tiden. Vi er MYE mer effektive på kontoret når vi sitter sammen i teamet. Og så har jeg så fine kolleger, så det er koselig på sitte og prate med dem. Anonymkode: 513d3...336 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #17 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ingen kleskode her. Og vi har møtt opp på kontoret hele tiden. Hjemmekontor har bare vært unntaket for oss, ikke regelen. Synes synd på folk som har måttet være på hjemmekontor hele tiden. Vi er MYE mer effektive på kontoret når vi sitter sammen i teamet. Og så har jeg så fine kolleger, så det er koselig på sitte og prate med dem. Anonymkode: 513d3...336 Jeg er helt motsatt, er mye mer effektiv på hjemmekontor. Og har det mye bedre i livet generelt når jeg slipper å være på kontor Anonymkode: 560dc...bf0 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #18 Skrevet 9. oktober 2021 Det finnes jo behagelige klær som er pene. Anonymkode: 45703...2bf 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #19 Skrevet 9. oktober 2021 Ikke bruk trange bukser eller ubehagelige sko, da.. Anonymkode: 94ace...9ac 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #20 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 5.10.2021 den 22.16): Skulle ønske jeg var kvinne nå. Menn må tilbake i dress. Kvinner i et kontorlandskap jaller rundt i en løs kjole og strømpebukse. Kan ikke se for meg noe mer slakke klær enn der. Anonymkode: 4b20f...492 Kontorlandskap hvor man må bruke dress? Anonymkode: dc38e...29a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå