Gå til innhold

Jeg så en kvinne på Rema1000 handle en stor agurk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var det eneste hun kjøpte. Er ikke det litt rart? Mange ville tenke den ikke skulle spises, men brukes til noe annet…

Anonymkode: 6d4c0...0cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke rart. Jeg stikker ofte innom butikken og kjøper en ting eller to som jeg mangler. I går kjøpte jeg bare en appelsinjus. Syns du det er rart også? Tenker du at jeg skulle stappet den oppi tissen også?

Og hva så om hun skulle bruke den til noe annet enn å spise? Hvordan påvirker det deg og din hverdag?

Anonymkode: ad695...578

• Liker 30
Skrevet

Nok en gang samme tema......🥱

Anonymkode: a4d3b...8d0

• Liker 4
Gjest padawan
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg så en mann kjøpe dorull herom dagen. Hvor rart er ikke det? Snakk om svin!

Kan du si. ;)

Skrevet

Kanskje hun mangla en agurk til middagen da? Tror egentlig ikke at det er så mange som tenker sånn i hvert fall..

Anonymkode: 788c2...9b8

• Liker 10
Skrevet

Jeg så en mann kjøpe en stor kål.

• Liker 9
Skrevet

Og jeg har sett damer som kjøper små agurker, og "ofte tenkt" hvorfor det?

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var det eneste hun kjøpte. Er ikke det litt rart? Mange ville tenke den ikke skulle spises, men brukes til noe annet…

Æsj.. Jeg merker jeg får lyst til å flytte til en hytte langt borte fra alle andre mennesker når jeg innser hvor mange ekle griser det er i samfunnet. 

Anonymkode: 1d5f0...a56

• Liker 18
Skrevet

Jeg kjøpte en aubergin. Tenk litt på den du.

Herregud, nå kan man ikke kjøpe mat til familien en gang før grisene er i gang.....

• Liker 25
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei, det er ikke rart. Jeg stikker ofte innom butikken og kjøper en ting eller to som jeg mangler. I går kjøpte jeg bare en appelsinjus. Syns du det er rart også? Tenker du at jeg skulle stappet den oppi tissen også?

Og hva så om hun skulle bruke den til noe annet enn å spise? Hvordan påvirker det deg og din hverdag?

Anonymkode: ad695...578

Det påvirket meg kun i den grad at jeg fikk dirty tanker. 

Skrevet

Haha jeg har ei venninne som bruker agurk som dildo, eller samboeren bruker den på henne, de legger den i lunket vann før bruk, å jeg klarer ikke å få synet ut av øynene hver gang jeg ser en agurk. 

Anonymkode: 29e5d...d0a

• Liker 2
Skrevet

Det var meg du så, TS.

Da jeg kom hjem, tok jeg meg en dusj og kledde meg i komfortable klær, vasket agurken grundig og lenge. Så fant jeg fram en fjøl og den største kniven, og kappet hele agurken opp i småbiter som jeg blandet med salt og la i en skål. Senere presset jeg vannet ut av agurkbitene, skylte dem i kaldt vann og la dem i eddiklake.

Anonymkode: e6b24...753

• Liker 20
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Haha jeg har ei venninne som bruker agurk som dildo, eller samboeren bruker den på henne, de legger den i lunket vann før bruk, å jeg klarer ikke å få synet ut av øynene hver gang jeg ser en agurk. 

Anonymkode: 29e5d...d0a

Du pleier altså å se på venninna di og samboeren hennes?

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var meg du så, TS.

Da jeg kom hjem, tok jeg meg en dusj og kledde meg i komfortable klær, vasket agurken grundig og lenge. Så fant jeg fram en fjøl og den største kniven, og kappet hele agurken opp i småbiter som jeg blandet med salt og la i en skål. Senere presset jeg vannet ut av agurkbitene, skylte dem i kaldt vann og la dem i eddiklake.

Den var ikke pen… 

Skrevet

Jeg kjenner en som ikke kjøper dopapir og avis sammen, selv om det er handlet mye mer enn de to tingene. I hodet hennes tenker da de i butikken at hun skal hjem og drite og lese avisen på do🙊🤷‍♀️😂

Vet om en annen som ikke kjøper dopapir, han vil ikke at folk skal tenke at han er på do🤦‍♀️

Anonymkode: 0394b...ca4

• Liker 2
Skrevet
anonym 4545 skrev (9 minutter siden):

Og jeg har sett damer som kjøper små agurker, og "ofte tenkt" hvorfor det?

Oppvarming. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Er du mann?

Anonymkode: 8be22...ba0

• Liker 1
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (10 minutter siden):

Jeg så en mann kjøpe en stor kål.

Tidenes butt plug, sikkert 😄

Anonymkode: e3fc3...5a6

• Liker 3
Skrevet

Jeg så noen som kjøpte banan og agurk....

Anonymkode: 2101e...f53

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...