Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så mye.. Vi har inntekt på 1mill i året.. Redd for å ikke klare det.. 

Anonymkode: 6883a...4b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs jo helt hvordan lån det er. 3,5 mill i boliglån er jo nesten ingenting. 3,5 mill i forbrukslån er jo helt horribelt

Anonymkode: d28a1...df8

• Liker 1
Skrevet

Det går da vel fint, jeg har det samme og er alene med barn, med mindre inntekt enn dere.

Anonymkode: 8d33d...235

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Synes det er så mye.. Vi har inntekt på 1mill i året.. Redd for å ikke klare det.. 

Regner med det er huslån.

Klarer dere ikke å betjene det lånet, har dere altfor høyt forbruk ellers. 

Anonymkode: d867d...da2

Skrevet

Shit du er krise dårlig med penger om du ikke takler 3,5 mill i boliglån med 1 mill i årsinntekt.

Anonymkode: c81b2...56c

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Spørs jo helt hvordan lån det er. 3,5 mill i boliglån er jo nesten ingenting. 3,5 mill i forbrukslån er jo helt horribelt

Anonymkode: d28a1...df8

Boliglån.. Nedbetalt bra bil.. Traktor etc.. Forbrukslån er idiotisk. Bruker aldri penger jeg ikke har

• Liker 1
Skrevet

Jeg har 3,5 i lån og er alene. Mindre i inntekt har jeg også. Det går helt fint. 

Anonymkode: 30a20...9a5

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Shit du er krise dårlig med penger om du ikke takler 3,5 mill i boliglån med 1 mill i årsinntekt.

Anonymkode: c81b2...56c

Tipper dette er en som har kjøpt bolig for første gang og har den litt nervøse feelingen man har de første par dagene man har et millionlån på seg. Men dette går fort over.

Anonymkode: dcfad...ed7

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke mye på 2 personer med ok inntekt som dere har, dette går helt fint TS :)

Anonymkode: c3159...b85

Skrevet

Jeg har 3,6 mill i boliglån alene, går helt bra det 🤷‍♀️

Anonymkode: ceac9...df2

Skrevet

Vi har samme, både lån og inntekt, og vi setter inn flere tusenlapper ekstra på lånet hver måned. I tillegg til at vi sparer på egne sparekontoer. 

Har ikke så høyt forbruk, men vi koser oss med å spise ute og sånt.

Anonymkode: 75e92...eb7

Skrevet

Er jo ikke mye. 

Kan bli litt trangt økonomisk med barn, men dette er noe alle har gått igjennom. 

Anonymkode: 71738...226

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...