AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #1 Skrevet 5. oktober 2021 I går hadde kjæresten min rund dag og fikk masse gratulasjoner på Facebook, og de fleste som gratulerte var damer som jeg ikke kjenner til. Da Jeg går inn på profilen til mange av disse damene, ser jeg at de verken er kolleger av han eller venninner som jeg kjenner til. Mange av de er single, flere er alenemødre og jeg ser at han har likt bildene de har lagt ut på sine profiler med et hjerte. Han liker veldig sjeldent mine bilder på Facebook med et hjerte, så jeg skjønner ikke hvorfor han har gjort dette med mange av disse damene. Dette får meg til å føle meg uvel og sjalu da jeg ofte har tatt han i å flørte med damer, selv om han sier det er helt uskyldig og bare sånn han er. Jeg gidder ikke å ta dette opp med han for da sier han bare at jeg er hysterisk eller at han liker med hjerte for å være hyggelig og at det ikke betyr noe mer enn å være hyggelig. Har spurte han en gang hvorfor han har så mange damer på vennelisten sin, og mange av de er jo 20 år yngre enn han. Er dette vanlig i dag, altså å like med hjerte? Jeg liker et innlegg med hjerte hvis det er noen jeg er veldig glad i eller hvis noen skriver noe trist eller rørende, men jeg liker ikke med hjerte bare noen legger ut bilde av at de er på fjelltur, og i alle fall ikke når det gjelder bilder av menn. Anonymkode: 5a4b7...a6a 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #2 Skrevet 5. oktober 2021 Spør hvorfor han ikke er "hyggelig" og liker DINE bilder med hjerte. Det er helt kurrant å spørre om. Hvis han gjør slikt for å være hyggelig? Er det ikke naturlig å være hyggelig mot kjæresten sin? Ellers må jeg nå si at samboeren min ikke aner hvem 200 av mannfolkene på min venneliste er. Som er folk jeg har gått i klasse med, jobbet med, vært på fest med, truffet på speiderleir som ungdom, gjerne knapt snakket med. Vært nabo med. Foreldre til klassekamerater til ungene, unger som har gått i barnehage med de osv. Folk jeg selv kanskje ikke hadde kjent igjen om jeg hadde gått forbi dem på gaten. Anonymkode: 9b6fc...d2c 2
McMary Skrevet 5. oktober 2021 #3 Skrevet 5. oktober 2021 Nei, det er ikke vanlig å like bilder til andre enn kjæresten sin med hjerte hvis det ikke er noe spesielt. Da jeg fikk kreft og postet bilde av at jeg hadde mistet håret f.eks, fikk jeg en del hjerter. Men til vanlig er det få som klikker hjerte på bildene mine og mine venners bilder. Noen "er sånn" og bruker det ofte, men da er de sånn mot både menn og kvinner, og i hvert fall partneren sin! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå