Gå til innhold

Ny bh gir hodepine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker vanligvis bh som er litt stor, og hver gang jeg får ny bh må jeg liksom venne meg til den litt etter litt, for jeg synes alt er for stramt og får lett hodepine. Men venner meg til de etterhvert og bruker de til de er vide og slappe. 
Var på change her om dagen og kjøpte meg flere nye (dyre) bher. Tenkte nå skal jeg unne meg noe pent undertøy.
Fikk de etter mål og ser at de passer alle steder, cup, rundt ryggen og i stroppene. Allikevel gir de meg så syk hodepine etter kort tids bruk, verre enn jeg har opplevd tidligere. Og jeg føler at alt blir stramt og ubehagelig.
Må jeg bare bite tenna sammen og prøve å venne meg til de, eller må jeg bare gi opp og gå tilbake til de slappe gamle greiene?
Hører gjerne fra noen med lignende erfaring. 

Anonymkode: 52869...4e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går vondt i hodet av sportsbhene mine, hos meg handler det om at stroppene blir for stramme rundt musklene i skulder og nakke og gir hodepine. Hva med å løsne litt på bh og stropper? 

Anonymkode: 691ea...774

• Liker 1
Skrevet

Hvis du blir syk av bh i riktig strl så kjøp heller for stor størrelse. Ser ikke problemet? Hvorfor velge klær som gir deg hodepine 

Anonymkode: 74efd...a8f

• Liker 2
Skrevet

Hei! Et triks kan være at det ikke er du som må utvide beltet på den, det kan fint en stol eller annet du spenner den rundt gjøre på dine vegne.

Altså, spenn BHen rundt noe, så blir den litt strukket ut før du bruker den. Håper det kan gjøre det mer behagelig for deg.

Et annet alternativ er å gå med en BH-forlenger mens den strekkes ut, så blir det ikke for stramt for deg i den perioden.

Anonymkode: ed5ea...5fd

• Liker 1
Skrevet

Får hodepine av alle bh og melkesyre i ryggen. Så mitt tips, drop den helt. Fra å gå med hodepine i 5 uker i strekk så har jeg nå lite hodepine. Selv om jeg har nokså store bryst så er det fortsatt bedre for helsa mi å gå uten! 

Anonymkode: 3864b...af0

Skrevet

jeg får veldig vondt i hode når de presser på nerve akkurat under armhulen. kjøp litt større. change anbefaler riktig ifht omkrets, men ikke nødvendigvis rett ifht hvor spillene treffer ut fra dine nerver. jeg bruker derfor større størrelse. 

Anonymkode: d22f8...052

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...