Gå til innhold

Spontankåthet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan kvinner få spontan kåthet om hun ser kjekk mann på butikken eller andre steder hun er? 

Anonymkode: 0cd00...054

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen kan nok det ja. 

Skrevet

Ja

Anonymkode: 97f14...1de

Skrevet

Lurer på hva dere som svarer ja tenker på da. Hadde vært gøy og visst. Dette er et underspørsmål til hi.

Anonymkode: f0075...eed

Skrevet

Det har forekommet ja, som oftest da jeg var i tenårene, men det har skjedd i nyere tid en og annen gang også. 

Skrevet

Jeg blir det når jeg treffer på en nabo. Han er ikke spesielt kjekk heller - helt "vanlig". 

Skrevet

Jepp. Skjer! Ser jeg en kjekkas på butikken, får vi blikkontakt - så kjenner jeg det kribler både her og der. Fantaserer om å ta ned buksa hans og suge han der og da. Kysse uten forvarsel og bare ta av klærne 🤪🤪

Anonymkode: 10677...a1b

Skrevet

Helt spontan? Tror ikke det skjer særlig ofte men noen ganger har det nok skjedd, ja. Men med de fleste tar det gjerne litt mer tid, jeg bryr meg om utseendet men det er ikke verdens viktigste ting som jeg letter etter i en mann.

Skrevet

Åhja! Ene naboen (må forbi for å komme meg noen plass) gjør meg veldig kåt. Treffes nesten hver dag, så er vel egentlig kåt hele tiden jeg 😂

Anonymkode: e8ff8...55b

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Tror aldri jeg har blitt kåt av kun utseende til en person 🤔 Det må liksom være noe mer der. 

Blir mer kåt av situasjoner enn personer egentlig. 

Men kan godt bli spontant kåt uten at jeg har sett eller tenkt på noe spesielt😅

Skrevet

Jeg har ikke opplevd det nei. Må tennes mentalt før jeg tenner på kropp.

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...