AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #1 Skrevet 5. oktober 2021 Traff en Tinderdate for litt over 3 uker siden. Vært ute noen ganger sammen, besøk, hatt sex, snapper hver dag, men alltid han som tar initiativ. Jeg kjenner ikke kjemien jeg ønsker hverken for mannen eller sexen, og funnet ut ønsker ikke flere treff med han. Vi har ikke møttes på over 1 uke pga jeg har vært bortreist, men hadde avtalt at jeg skal komme til han i morgen fra før, da blir det jo bare treff for å "dumpe" evt. Er det bedre å bare sende melding på Snap at tror greiest å avlyse da jeg ikke ønsker mer? Ny i dating og vanskelig å vite hva som er best å gjøre synes jeg! Anonymkode: e1d92...7c8
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #2 Skrevet 5. oktober 2021 Hvordan klarer du å ha sex med en du ikke har kjemi med? Anonymkode: 8d2f8...0fa 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #3 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan klarer du å ha sex med en du ikke har kjemi med? Anonymkode: 8d2f8...0fa Litt som en mann der, er generelt kåt og håpet på sexen skulle ta seg opp Anonymkode: e1d92...7c8
Eloise12345 Skrevet 5. oktober 2021 #4 Skrevet 5. oktober 2021 Blir vel feil å treffe han igjen dersom du ikke er interessert.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #5 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Traff en Tinderdate for litt over 3 uker siden. Vært ute noen ganger sammen, besøk, hatt sex, snapper hver dag, men alltid han som tar initiativ. Jeg kjenner ikke kjemien jeg ønsker hverken for mannen eller sexen, og funnet ut ønsker ikke flere treff med han. Vi har ikke møttes på over 1 uke pga jeg har vært bortreist, men hadde avtalt at jeg skal komme til han i morgen fra før, da blir det jo bare treff for å "dumpe" evt. Er det bedre å bare sende melding på Snap at tror greiest å avlyse da jeg ikke ønsker mer? Ny i dating og vanskelig å vite hva som er best å gjøre synes jeg! Anonymkode: e1d92...7c8 Spillet det noen rolle når det likevel ikke skal treffes igjen? Veldig rart å avslutte via treff. Har du behov for å forklare han ansikt til ansikt hvorfor det ikke funker? 😅 Anonymkode: 8a987...a6c 1
Antiviruset Skrevet 5. oktober 2021 #6 Skrevet 5. oktober 2021 Etter å ha kjent hverandre så kort tid, og dere ikke er eksklusive så mener jeg at en melding er helt greit. Der du avslutter det hele på en høflig og grei måte.
Gjest ti10 Skrevet 5. oktober 2021 #7 Skrevet 5. oktober 2021 Melding er best når dere ikke kjenner hverandre så godt. Han synes sikkert det er bortkastet i ettertid hvis han ser fram til et nytt treff, fikser og ordner seg og så bare blir dumpet ... Har en venninne som hadde kjæreste i Sverige. Hun ble ganske forbanna den gangen hun planla tur (x antall timer i tog), fikset fri fra jobb og brukte penger for å besøke ham, kun for å bli dumpet ....
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #8 Skrevet 5. oktober 2021 melding er vanlig, ofte opp til 3 med dating. Anonymkode: 1c262...a6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå