AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #1 Skrevet 5. oktober 2021 Vi har fått ny midlertidig leder. Jeg brukte mange timer forrige uke på et prosjekt jeg er blitt tildelt. Da jeg spør om vi skal ta en gjennomgang av prosjektet i plenum, viser det seg at leder har jobbet med akkurat det samme. På spørsmål om hvorfor hen har gitt meg oppgaven, og sitter å gjør der samme selv, fikk jeg til svar at «da lærte du kanskje noe» I en travel arbeidshverdag, der jeg også tar med meg arbeidsoppgaver hjem, synes jeg dette var dårlig gjort. Hvorfor sitte å gjøre dobbelt arbeid, helt uvitende. Jeg ble så paff at jeg ikke fikk frem et ord. Ønsker å ta dette opp med leder, men hvordan? Anonymkode: 944ac...c23
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #2 Skrevet 5. oktober 2021 Dette er i det offentlige antar jeg? Anonymkode: 1b554...2d1 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #4 Skrevet 5. oktober 2021 Hva var det du skulle ha lært, da? Anonymkode: b4083...7e4 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #5 Skrevet 5. oktober 2021 Bare du får betalt det du skal, hva gjør det deg om jobben blir gjort to ganger? Det er jo åpenbart denne lederen som kaster bort tiden til de ansatte og seg selv, ikke du. Kommentaren 'da lærte du kanskje noe' er jo bare idiotisk. Hva har denne lederen kjennskap til om din og andre sin kunnskap? Kanksje det var lederen selv som måtte lære Anonymkode: c94e0...a7f 1
badevakta Skrevet 6. oktober 2021 #6 Skrevet 6. oktober 2021 Er du sikker på at leder visste at dere begge jobbet med prosjektet? Det kan jo høres ut som at hen ikke visste, og for ikke å tape ansikt dro hen en sleip hersketeknikk. Jeg hadde tatt det opp med lederen på tomannshånd, og bedt om en bedre begrunnelse enn at du skulle «lære noe». Skikkelig tåpelig svar forresten, skjønner godt at du ble paff.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #7 Skrevet 6. oktober 2021 Herregud jeg hadde blitt så sur! Ville snakket med leder på tomannshånd og spurt om det var en misforståelse som var skjedd eller hva. Om leder opprettholdt samme tone mot meg ville jeg vurdert å gå et hakk opp. Det er da ikke sånn man behandler ansatte, ærlig talt. Ble dette gjort i plenum forresten eller når dere var bare dere to til stede? (Det første gjør det mye verre synes jeg) Anonymkode: c5446...969
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå