AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #1 Skrevet 5. oktober 2021 Min lille støtter ikke overkroppen på strake armer, er 6 mnd. Setter man h*n opp slik så krabber h*n, men faller sammen om man slipper. H*n rotere kroppen fint rundt egen akse, ruller fra mage til rygg, men der stopper der. Ligger helst bare og flyr med armer og ben. Burde jeg være bekymret? Anonymkode: b62c5...78e
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #2 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min lille støtter ikke overkroppen på strake armer, er 6 mnd. Setter man h*n opp slik så krabber h*n, men faller sammen om man slipper. H*n rotere kroppen fint rundt egen akse, ruller fra mage til rygg, men der stopper der. Ligger helst bare og flyr med armer og ben. Burde jeg være bekymret? Anonymkode: b62c5...78e Hvor gammel er den? Anonymkode: 7b0db...675
Trotwood Skrevet 5. oktober 2021 #3 Skrevet 5. oktober 2021 Det står 6 mnd Og tror ikke du trenger å være bekymret, jeg skjønner egentlig ikke hva du mener at baby liksom skal gjøre? Stå i krabbeposisjon liksom? Det tror jeg vår aldri gjorde, hun ruller bare rundt og rundt for å komme seg rundt også plutselig begynte hun å gå 🤷
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #4 Skrevet 5. oktober 2021 Vet du hva, min droppet hele krabbingen. Jeg var ganske bekymret, men så begynte han bare å gå istedenfor så da var det jo greit Babyer er forskjellig og gjør ting i forskjellig tempo, din er ennå så liten så ikke tenk på det. Anonymkode: 092b0...6ee 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #5 Skrevet 5. oktober 2021 La baby få gjøre ting i sitt eget tempo. Hvis hun klarer å snurre seg rundt og bevege armer og ben mens hun ligger på magen, så er hun jo godt i gang med å trene opp musklene sine. Anonymkode: 40757...98a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå