AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #1 Skrevet 5. oktober 2021 Har fått over 700 likes i løpet av to dager. Problemet er at 90% av disse er helt uaktuelle for meg. De ligger utenfor min aldersgruppe, de ser pløsete og utrente ut. Noen virker mentalt tilbakestående. Altså unnskyld meg. Men hva skjer? Ikke rart jeg får likes hvis jeg kun vises til takras. Anonymkode: b31a1...91f 6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #2 Skrevet 5. oktober 2021 Du virker jo sjarmerende. Du vet du kan stille inn aldersgruppen? Og at da ser du ikke de som er utenfor den? Anonymkode: 395cc...892 36
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #3 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har fått over 700 likes i løpet av to dager. Problemet er at 90% av disse er helt uaktuelle for meg. De ligger utenfor min aldersgruppe, de ser pløsete og utrente ut. Noen virker mentalt tilbakestående. Altså unnskyld meg. Men hva skjer? Ikke rart jeg får likes hvis jeg kun vises til takras. Anonymkode: b31a1...91f Haha.. En kvinne med kravmentalitet? Anonymkode: c1143...940 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #5 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du virker jo sjarmerende. Du vet du kan stille inn aldersgruppen? Og at da ser du ikke de som er utenfor den? Anonymkode: 395cc...892 Hvis du hadde sett utvalget... Jeg har stilt inn alder, men det hindrer ikke andre fra å like meg. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha.. En kvinne med kravmentalitet? Anonymkode: c1143...940 Har ikke SÅ mange krav. Vil ha en mann på egen alder og som ikke har sykelig overvekt eller på annen måte ser ut til å ha gitt opp seg selv. Kaninøre-filter på voksne menn er heller ikke turn-on - virker litt dumt. Har vel noen likes i kategori Paradise Hotell deltager også, ikke bare utrente. Men de har jo ingen hjerne, sånda hjelper det ikke med den sixpacken... Anonymkode: b31a1...91f 11
TheHairyToothfairy Skrevet 5. oktober 2021 #6 Skrevet 5. oktober 2021 senk kravene, det er mulig at du ikke er den prinsessen du håper å være. 24
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #7 Skrevet 5. oktober 2021 hvorfor er du på tinder da egentlig? du kan sikkert dra på byen og finne noen der. Anonymkode: 72183...18a 5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #8 Skrevet 5. oktober 2021 SidFernwilter skrev (4 minutter siden): senk kravene, det er mulig at du ikke er den prinsessen du håper å være. Nei nei nei. Jeg er ikke så fryktelig pen. Er typisk sånn midt på treet dame. Er heller ikke ute etter noen toppidrettsutøver - det ville ikke passet med min livsstil. Det er bare... Jeg er uten ord 😆 Anonymkode: b31a1...91f 6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #9 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): hvorfor er du på tinder da egentlig? du kan sikkert dra på byen og finne noen der. Anonymkode: 72183...18a Finner man kjærestemateriale på byen? Er det ikke mest ONEs? Anonymkode: 21d19...785 5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #10 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): hvorfor er du på tinder da egentlig? du kan sikkert dra på byen og finne noen der. Anonymkode: 72183...18a Uff nei. Jeg vil ikke drasse med meg noen hjem i fylla. Selvsagt hadde det gått. Det går for alle hunkjønn... Anonymkode: b31a1...91f 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #11 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei nei nei. Jeg er ikke så fryktelig pen. Er typisk sånn midt på treet dame. Er heller ikke ute etter noen toppidrettsutøver - det ville ikke passet med min livsstil. Det er bare... Jeg er uten ord 😆 Anonymkode: b31a1...91f 700 likes og 700 takras🤔 Anonymkode: c1143...940 5
TheHairyToothfairy Skrevet 5. oktober 2021 #12 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei nei nei. Jeg er ikke så fryktelig pen. Er typisk sånn midt på treet dame. Er heller ikke ute etter noen toppidrettsutøver - det ville ikke passet med min livsstil. Det er bare... Jeg er uten ord 😆 Anonymkode: b31a1...91f dropp tinder da. prøv andre triks for å finne mannen. ta et kveldskurs i noe moro, dans, jegerprøve, whatnot. mye enklere når man ser folk irl enn på en knøttaskjerm hvor de skal velge ut hva de ønsker å presentere. 7
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #13 Skrevet 5. oktober 2021 Da er det sånn tider har vurdert deg, så åpenbart ingen grunn til hovmod. Anonymkode: 9e229...ae1 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #14 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da er det sånn tider har vurdert deg, så åpenbart ingen grunn til hovmod. Anonymkode: 9e229...ae1 Så jeg er selv en miks mellom hodeløs sexy paradise deltager og pløsete utrent dundre? Hmmmm. Vil jo heller si at mellomting er mer passende. Av de 700 er det av og til en ok virkende fyr... Da bor han på andre siden av landet 🤞 Anonymkode: b31a1...91f 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #15 Skrevet 5. oktober 2021 SidFernwilter skrev (5 minutter siden): dropp tinder da. prøv andre triks for å finne mannen. ta et kveldskurs i noe moro, dans, jegerprøve, whatnot. mye enklere når man ser folk irl enn på en knøttaskjerm hvor de skal velge ut hva de ønsker å presentere. Kanskje det. Anonymkode: b31a1...91f 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #16 Skrevet 5. oktober 2021 Så ekkelt menneskesyn du har da. Skikkelig turn-off med folk som omtaler andres kropper på en sånn nedlatende måte. Anonymkode: 1d9da...e4f 14
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #17 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da er det sånn tider har vurdert deg, så åpenbart ingen grunn til hovmod. Anonymkode: 9e229...ae1 Ja er det virkelig sånn? Jeg opplever det samme som ts. Jeg har ingen høye tanker om meg selv, og denne tanken sender meg jo enda lenger ned i gjørma. Men når folk sier «senk kravene», så stusser jeg. Det spørs jo hvilke krav en har, selvsagt, men hvis kravene er god kjemi, en empatisk mann, lojalitet, en man kommuniserer bra sammen med og trives sammen med, en som gir «den rette magefølelsen», så er ikke det krav jeg vil senke. Det må jo føles riktig, hvis ikke kan man like gjerne være alene? Anonymkode: fa371...649 11
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #18 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så ekkelt menneskesyn du har da. Skikkelig turn-off med folk som omtaler andres kropper på en sånn nedlatende måte. Anonymkode: 1d9da...e4f Pøh. Akkurat som jeg går rundt og uttaler meg slik rl. Og akkurat som du står 100% nøytralt innstilt til enhver du møter... Anonymkode: b31a1...91f 7
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #19 Skrevet 5. oktober 2021 Så mange gretne folk som ut av det blå går til angrep på TS her Anonymkode: a8c08...e2b 14
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #20 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja er det virkelig sånn? Jeg opplever det samme som ts. Jeg har ingen høye tanker om meg selv, og denne tanken sender meg jo enda lenger ned i gjørma. Men når folk sier «senk kravene», så stusser jeg. Det spørs jo hvilke krav en har, selvsagt, men hvis kravene er god kjemi, en empatisk mann, lojalitet, en man kommuniserer bra sammen med og trives sammen med, en som gir «den rette magefølelsen», så er ikke det krav jeg vil senke. Det må jo føles riktig, hvis ikke kan man like gjerne være alene? Anonymkode: fa371...649 Nettopp! Folk tror at en nødvendigvis søker over egen liga med sånne uttalelser. Men de kravene jeg har går stort sett ikke på det ytre. Vil ha noen som tar litt vare på kroppen sin, fordi jeg gjør det selv også. Men ellers er det type menneske, kjemi osv. som gjelder. Noen gir veldig dårlig inntrykk på sine profiler... Kan ikke matche alle dem for å sjekke om noen av dem tilfeldigvis ikke er helt dust allikevel. Anonymkode: b31a1...91f 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå