AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #1 Skrevet 5. oktober 2021 I en måneds tid har jeg datet ei som har et veldig "klinisk" forhold til kroppskontakt. ("klinisk" i mangel av bedre ord). Jeg får hei- og hadetklemmer men hvis jeg for eksempel stryker henne på armen oppfører hun seg som jeg har antastet henne. Det er godt mulig hun føler det slik men for min del er det fremmedliggjøring av noen en dater. Vi har jo tross alt truffet hverandre flere ganger i uken i en måned. Nå begynner jeg å komme et sted hvor tanken på å kysse henne eller ha annen form form intim kontakt virker rar eller fremmed og det føles feil for noen som kan være en potensiell kjæreste. Anonymkode: 76b16...26e
Poision-Ivy Skrevet 5. oktober 2021 #2 Skrevet 5. oktober 2021 Hvis du merker at hun reagerer slik på et stryk over armen vil jeg ikke anbefale deg å prøve å kysse henne. Respekter grensene hennes. Kanskje på tide å ta en prat om hvor dere står? Spørsmål: har dette utviklet seg til et vennskap eller er det fortsatt mulighet for at det kan bli mer? Kan hende hun fortsatt er interessert i mer enn vennskap, men allikevel ikke ønsker fysisk kontakt.
Fluefisker1 Skrevet 5. oktober 2021 #3 Skrevet 5. oktober 2021 Ut i fra det du skriver ville jeg personlig ansett dette som dating som rant ut i sanden. Dersom hun ikke er komfortabel med et stryk på armen en gang etter så mange møter er det en tapt sak. Ikke misforstå, jeg mener ikke at det er et mål å bli intime så fort som mulig, men om man ikke kan stryke på hverandre og kysse etter 10+ møter er det ikke det rette er min erfaring. 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #4 Skrevet 5. oktober 2021 Det er tøft å være mann uten for mange muligheter, men husk at det gjør godt for selvfølelsen å være den ansvarlige som avslutter. Dette vil aldri bli det forholdet du er ute etter. Anonymkode: 3bfdd...c58
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #5 Skrevet 5. oktober 2021 Det er mange slags kjemier. Selv om man går godt sammen som venner, så kan den siste biten mangle. Vet ikke hvor gamle dere er, men fisk etter hva hun har gjort med andre tidligere og hvor lenge hun ventet med det? Anonymkode: f4bf2...893
Gjest Skogsalv Skrevet 5. oktober 2021 #6 Skrevet 5. oktober 2021 Se det heller som et sterkt karaktertrekk at hun ikke lar en mann hun kun har kjent EN mnd ta på kroppen hennes. Med DET sagt, så virker hun ikke særlig interessert/ forelsket. Da kommer jo slikt av seg selv. Ikke sant ? Hvordan viser hun interesse ellers ,- de dagene dere ikke har møtt hverandre? Det kan være mange grunner til at hun er reservert. Hvor godt kjenner du henne egentlig? Hvordan traff dere hverandre? Har du flagget din intensjon ? ( og hennes)Hvordan er livet og ryktet ditt ? Etc etc... Vi trenger mere kjøtt på beinet 😉
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #7 Skrevet 5. oktober 2021 Dere har møttes flere ganger i uken i en måned! Og fremdeles ikke noe fysisk kontakt. Dette virker dødfødt. Hadde masse fysisk kontakt og også sex med kjæresten min på vår tredje date, var umulig å vente lenger, var/er superforelsket i han. Kanskje spør henne hvorfor hun ikke vil ha fysisk kontakt med deg, virker bare sært og rart. Tvilsomt at hun har følelser eller kjenner tiltrekning når hun oppfører seg sånn. Anonymkode: a0628...8d2 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #8 Skrevet 5. oktober 2021 Tror aldri jeg har opplevd at noen har blitt interessert i kontakt etter såpass lang tid helt uten. Tipper hun enten har issues, eller at du er friendzoned og hun ikke tør/vil fortelle deg at hun ikke et interessert (for dere har jo blitt så gode venner!). Anonymkode: b5b2b...7c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå