AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #1 Skrevet 5. oktober 2021 Hvis du hadde pådratt deg en kjønnssykdom, hadde det vert ekstra dritflaut i en slik alder? Tenker på tilfeldig sex. Man er jo ikke fruktbar lenger, så man trenger jo ikke prevensjon. Tror jeg aldri hadde klart å fortelle det til noen, for hva tenker de om ei "bestemor" som ligger rundt liksom.. Men går det an å be noen bruke kondom når man er i den alderen liksom? Hva mener dere? Vil jo fortsatt nyte sex med kjekke menn da, ikke bare dildo.. Anonymkode: bbc90...f82
Troyamin Skrevet 5. oktober 2021 #2 Skrevet 5. oktober 2021 Beklager, jeg er ikke passert 50 enda. Men jeg er bestemor, så jeg svarer likevel. Jeg skjønner det er kjedelig i høstferien, men har du virkelig ikke noe bedre enn å sitte på KG og lage trolletråder? Kom deg ut og få litt frisk luft i stedet, lille venn. 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #3 Skrevet 5. oktober 2021 Selvfølgelig bruker man kondom ved tilfeldig sex/ny sexpartner uansett alder. Kondom er jo ikke kun beskyttelse mot graviditet. Hadde det vært sånn kunne jo de fleste droppet kondom siden de fleste kvinner her i landet i fruktbar alder bruker p-piller eller spiral. Anonymkode: d077d...873 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #4 Skrevet 5. oktober 2021 Vi over 50 bruker sjeldent ord som dritflaut. Tåpelig spørsmål forøvrig. Er vel nøyaktig like flaut uansett om man er 18 eller 50. Anonymkode: f2fa4...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #5 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Vi over 50 bruker sjeldent ord som dritflaut. Tåpelig spørsmål forøvrig. Er vel nøyaktig like flaut uansett om man er 18 eller 50. Anonymkode: f2fa4...1b2 Vi har vel fri meningsytring her til lands? inklusive valg av ord og uttrykk? Bør ikke rakke ned på andre for deres meninger og følelser! Anonymkode: bbc90...f82
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #6 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi har vel fri meningsytring her til lands? inklusive valg av ord og uttrykk? Bør ikke rakke ned på andre for deres meninger og følelser! Anonymkode: bbc90...f82 Så fri meningsytring gjelder ikke for meg, bare deg? Anonymkode: f2fa4...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #7 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så fri meningsytring gjelder ikke for meg, bare deg? Anonymkode: f2fa4...1b2 Å si tåpelig føles mer som å rakke ned på folk, ellers har du selvfølgelig rett til å mene det du vil Anonymkode: bbc90...f82
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #8 Skrevet 5. oktober 2021 Ok, igjen flest innlegg hvor vi hakker på hverandre av meningsløse grunner, framfor å diskutere tema. Anonymkode: 1a7d7...1ee
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #9 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi over 50 bruker sjeldent ord som dritflaut. Tåpelig spørsmål forøvrig. Er vel nøyaktig like flaut uansett om man er 18 eller 50. Anonymkode: f2fa4...1b2 Vel, jeg er godt over femti og bruker ofte drit foran mange ord. Dritfint, dritflaut, dritstygt, dritgodt osv. Så snakk for deg sjæl! Til TS, kjønnssykdommer kan komme uansett alder, etter fylte femti har man kanskje såpass innsikt i at det meste kan skje Så nei, det er ikke dritflaut. Men det kan være flaut for noen, for andre er det bare sånn det er. Husker partneren min hadde herpes, han brukte så lang tid på å fortelle meg fakta at jeg til slutt trodde han var homofil. Var noe han skulle snakke med meg om, det var så flaut og fælt. Han kom aldri til saken og jeg tenkte at han rett og slett var homofil eller ikke fikk den opp, siden han absolutt ikke kunne ha sex med meg den dagen. Ble nestet lettet da det "bare" var herpes. Hilsen en dritkul dame på godt over femti. Anonymkode: b00f2...ee3 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #10 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vel, jeg er godt over femti og bruker ofte drit foran mange ord. Dritfint, dritflaut, dritstygt, dritgodt osv. Så snakk for deg sjæl! Til TS, kjønnssykdommer kan komme uansett alder, etter fylte femti har man kanskje såpass innsikt i at det meste kan skje Så nei, det er ikke dritflaut. Men det kan være flaut for noen, for andre er det bare sånn det er. Husker partneren min hadde herpes, han brukte så lang tid på å fortelle meg fakta at jeg til slutt trodde han var homofil. Var noe han skulle snakke med meg om, det var så flaut og fælt. Han kom aldri til saken og jeg tenkte at han rett og slett var homofil eller ikke fikk den opp, siden han absolutt ikke kunne ha sex med meg den dagen. Ble nestet lettet da det "bare" var herpes. Hilsen en dritkul dame på godt over femti. Anonymkode: b00f2...ee3 Tusen takk! Godt at det fremdeles er noen som kan svare og diskutere på en forståelsesfull måte. Opplevde en fyr på rundt 45 som lurte på om jeg var gal da ordet kondom kom opp som tema. Skal ikke så mye til for å ødelegge selvsikkerheten når han sier han kan finne ei på 30 som bruker piller og det er fritt fram.. Anonymkode: bbc90...f82
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #11 Skrevet 5. oktober 2021 Hun siste jeg lå med, var ganske klar på det punktet: "det du har, vil jeg også ha!" M53 Anonymkode: e931c...969
Gjest Skrevet 5. oktober 2021 #12 Skrevet 5. oktober 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg