AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #1 Skrevet 5. oktober 2021 Tror jeg bare trenger å få det ut et sted 🙂 Etter to år som single tenkte jeg å prøve meg på nettdate. Har aldri gått på date før dette i hele mitt liv, truffet tidligere kjærester på "gamlemåten". Men siden jeg aldri går ut mer, eller treffer noe tilfeldig, tenkte jeg å prøve da. Laaaangt ut av komfortsonen lagde jeg meg profil, og vil prøve å fremstå som mest mulig meg. Ikke noe utspjåket, eller pyntet, for det er ikke meg. Jeg er jordnær og rett frem. Menn som kontakter og begynner å prate om sex, slettet jeg tvert. Jeg er ikke, og har aldri vært, noe for ONS (som jeg har lært av nettdate). 10-20 år yngre/eldre menn, sletter jeg også. Og selvfølgelig de som overhodet ikke har speil hjemme. Den første jeg valgte å treffe var en som så ut til å ha mange av mine grunnverdier. Han var langt ifra det jeg ville tenke på som kjekk, men jeg tenker at har vi mye felles og blir glad i en mann, så kan han fort bli kjekk av den grunn. Jeg kvinnet meg opp og vi avtalte å møtes. Men på daten snakket han ustoppelig om seg selv. Det var slitsomt nok, men det kom frem at han ikke var skilt, han var i ferd med å skille seg. Allikevel, etter endt date, på et par timer, snakket han som om vi allerede var et par. At konene hans ikke måtte vite at han hadde truffet noen osv, og han prøvde å kysse meg???? Han hadde ikke spurt meg om noe som hadde med meg å gjøre, bortsett fra om jeg var flyttbar. Jeg tenkte kanskje han var veldig usikker, men etter et par telefonsamtaler senere, hvor jeg følte han voldtok hjernen min med totalt uinteressant prat om seg og sitt (hallo, han hadde bakt kake til datteren og jeg måtte få oppskriften tredd nedover ørene, for ikke å snakke om datteren og karakterene hennes og hvorfor hun egentlig ikke var så god i matte, men nå var det bedre.....han trakk ikke pusten lenge nok til at jeg kunne si; ja, jaha, eller noe), måtte jeg be han om å ikke ringe meg mer. Rydd i alle fall opp i livet ditt, og ring meg hvis du har lyst til å bli kjent med meg. Da ble han sur, for han syntes det var så hyggelig å prate med meg og at vi hadde så fin kjemi??? Neste mann var en som var veldig hyggelig og skrive med. Jeg sa tydelig i fra at jeg ønsket en mann som ville bli kjent med meg, og at vi kunne ta det derfra. Men at jeg bruker litt tid på å bli kjent, og at sex med det samme er utelukket for meg. Han virket forståelsesfull og var helt annerledes enn den første daten, så jeg tok motet til meg og dro på en ny date. Kvelden var faktisk hyggelig, vi spiste ute, og han var ganske gentleman. Selvfølgelig var det et par ting jeg reagerte på, men det er vel vanlig i en sånn fase. Jeg bestemte meg for at jeg skulle være modig nok til å treffe han igjen, selv om jeg heller ikke denne gangen syntes han var super kjekk. Men kjærlighet ved første blikk er noe man enten leser om, eller opplever få ganger i livet. Før jeg var kommet hjem haglet meldingene inn. Hvor fantastisk kvelden var, og hvor fantastisk jeg var, og det var hjerter og herregud... too soon!!!! Med flere påfølgende meldinger som bare handlet om "nærhet" og om kjærester, og hvordan han skulle behandle meg som kjæreste. Han begynte å planlegge fremtiden vår, og vi var altså, så godt som et par allerede. Etter to timer treff?? Jeg vil ikke respondere på dette med hverken nærhet eller kjæreste, for han var ikke i den sonen for meg enda, men da ble han også sur. Om jeg ikke likte nærhet? Om jeg ikke var ute etter en kjæreste? osv... Herregud, er det bare huleboere jeg finner? Eller er det sånn på date? Mann single, dame single, han syntes hun er pen, da kan de bli kjærester? Jeg følte at ingen av dem hørte på et ord av hva jeg sa, eller var interessert i meg og hvordan jeg er. Hvorfor spør menn om "nærhet"? Alle liker da nærhet, bare de finner en de vil ha det med? Alle vil vel ha kjæreste, bare de finner den de vil være kjæreste med. Og jeg for min del vet ikke det før jeg blir litt kjent med vedkommende. Og når vi når en viss alder har vi gått på trynet før, jeg har i alle fall, og vil derfor bruke litt mere tid. Nå tør jeg ikke flere nett date og har slettet profil. Jeg er ikke desperat, jeg har det greit alene. Men det er klart, det blir ensomt og jeg ønsker meg en kjæreste, men ikke for enhver pris som disse mennene. Hvorfor virker menn så snevre? Eller totalt desperate? Og hvorfor vil de ikke høre på det jeg sier? Eller plukket jeg bare ut to tilfeldige huleboere? Anonymkode: 4a3b9...fd6 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #2 Skrevet 5. oktober 2021 Uff da, uflaks. Men å dømme og slette profil ut fra bare to dater virker litt overilt, synes du ikke? ('Single' er forresten flertall. 'Vi er single, jeg er singel'.) Anonymkode: c8f75...a9a 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #3 Skrevet 5. oktober 2021 Mann her. Jeg ser mye rart, og kanskje kunne jeg ha fremstått delvis sånn selv også. Du opererer i et bruktmarked, der flere av disse mennene antagelig er forlatt pga sine manglende sjelsevner, og der de kommunikative mennene blir snappet opp ganske fort. Prøv å sil dem ut via chat først. Anonymkode: 938a8...21b 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #4 Skrevet 5. oktober 2021 Det er bare å bevege seg videre. Mange er sånn, noen sier ikke et ord. De var der den gangen en traff folk på gamle måten også, bare at da sorterte du dem vekk umiddelbart, gadd jo ikke å stå å prate med en som ikke var tiltrekkende og kun prata om seg selv, da gikk en jo på do eller ble "reddet"av en av de som var med ut på byen. Anonymkode: 6a5ac...92c 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #5 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Uff da, uflaks. Men å dømme og slette profil ut fra bare to dater virker litt overilt, synes du ikke? ('Single' er forresten flertall. 'Vi er single, jeg er singel'.) Anonymkode: c8f75...a9a Ok, takk. Jeg lurte litt på det da jeg skrev, men lot det stå til 😂. Også syntes jeg at jeg påtok meg et problem begge gangene, istedenfor å føle at det tilførte meg noe fint, eller greit, interessant, lærerikt eller gøy. Det ble jo bare et problem, som det tok litt tid og krefter å bli kvitt. Anonymkode: 4a3b9...fd6 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #6 Skrevet 5. oktober 2021 Du kan ha flaks med en gang, eller date mange frosker før du finner en ålreit. Sånn er det litt med nettdating; life is a box of chocolate, you’ll never know What you’re gonna get Anonymkode: bddd0...e4b 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #7 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er bare å bevege seg videre. Mange er sånn, noen sier ikke et ord. De var der den gangen en traff folk på gamle måten også, bare at da sorterte du dem vekk umiddelbart, gadd jo ikke å stå å prate med en som ikke var tiltrekkende og kun prata om seg selv, da gikk en jo på do eller ble "reddet"av en av de som var med ut på byen. Anonymkode: 6a5ac...92c Haha, ja det er helt sant. Men da tok de avvisningen lettere. Nå er de jo helt på gli bare jeg snakker hyggelig på chat/sms. De tror jo at vi er kjærester, eller i alle fall blir det, senest i neste uke 😂. (Jeg var god på do-trikset ja, haha) Anonymkode: 4a3b9...fd6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #8 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mann her. Jeg ser mye rart, og kanskje kunne jeg ha fremstått delvis sånn selv også. Du opererer i et bruktmarked, der flere av disse mennene antagelig er forlatt pga sine manglende sjelsevner, og der de kommunikative mennene blir snappet opp ganske fort. Prøv å sil dem ut via chat først. Anonymkode: 938a8...21b Men jeg er jo også i bruktmarkedet, ikke minst derfor tenker jeg det er viktig å bli kjent før man eventuelt vil inngå et forhold. Det er jo gjerne derfor tidligere forhold har gått fyken, vi var egentlig ikke så like, hadde egentlig ikke de samme interesser/verdier osv. Jeg silte ut mange på chat, dette var bare to som .... det er sterkt å si de lurte meg, men jeg kan si jeg ble lurt av dem 😄 Anonymkode: 4a3b9...fd6 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #9 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du kan ha flaks med en gang, eller date mange frosker før du finner en ålreit. Sånn er det litt med nettdating; life is a box of chocolate, you’ll never know What you’re gonna get Anonymkode: bddd0...e4b Haha, ja det er vel sånn. Bare det at jeg ikke orker alle disse froskene, er redd jeg blir mer folkevond enn et attraktivt bytte med flere sånne dater 😆. Og når det gjelder en box og chocolate, så ser jeg en konfekteske, og jeg liker ikke mange av de sjokoladene der, så jeg kjøper aldri en sånn eske. Feiger ut og blir en gammel, ensom og sær kjerring 😄. Men takk for innspillet 🌺 Anonymkode: 4a3b9...fd6
Rosatoast Skrevet 5. oktober 2021 #10 Skrevet 5. oktober 2021 Har på følelsen av at de "beste" mennene er allerede tatt, vi lever jo i 2021 - er ikke så mange som er single lengre. Kanskje du burde endre litt på profilen din? Virker som at du tiltrekker deg menn som er interessert i et seriøst forhold, men som kanskje er LITT for desperate..
Gjest ABM Skrevet 5. oktober 2021 #11 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Tror jeg bare trenger å få det ut et sted 🙂 Etter to år som single tenkte jeg å prøve meg på nettdate. Har aldri gått på date før dette i hele mitt liv, truffet tidligere kjærester på "gamlemåten". Men siden jeg aldri går ut mer, eller treffer noe tilfeldig, tenkte jeg å prøve da. Laaaangt ut av komfortsonen lagde jeg meg profil, og vil prøve å fremstå som mest mulig meg. Ikke noe utspjåket, eller pyntet, for det er ikke meg. Jeg er jordnær og rett frem. Menn som kontakter og begynner å prate om sex, slettet jeg tvert. Jeg er ikke, og har aldri vært, noe for ONS (som jeg har lært av nettdate). 10-20 år yngre/eldre menn, sletter jeg også. Og selvfølgelig de som overhodet ikke har speil hjemme. Den første jeg valgte å treffe var en som så ut til å ha mange av mine grunnverdier. Han var langt ifra det jeg ville tenke på som kjekk, men jeg tenker at har vi mye felles og blir glad i en mann, så kan han fort bli kjekk av den grunn. Jeg kvinnet meg opp og vi avtalte å møtes. Men på daten snakket han ustoppelig om seg selv. Det var slitsomt nok, men det kom frem at han ikke var skilt, han var i ferd med å skille seg. Allikevel, etter endt date, på et par timer, snakket han som om vi allerede var et par. At konene hans ikke måtte vite at han hadde truffet noen osv, og han prøvde å kysse meg???? Han hadde ikke spurt meg om noe som hadde med meg å gjøre, bortsett fra om jeg var flyttbar. Jeg tenkte kanskje han var veldig usikker, men etter et par telefonsamtaler senere, hvor jeg følte han voldtok hjernen min med totalt uinteressant prat om seg og sitt (hallo, han hadde bakt kake til datteren og jeg måtte få oppskriften tredd nedover ørene, for ikke å snakke om datteren og karakterene hennes og hvorfor hun egentlig ikke var så god i matte, men nå var det bedre.....han trakk ikke pusten lenge nok til at jeg kunne si; ja, jaha, eller noe), måtte jeg be han om å ikke ringe meg mer. Rydd i alle fall opp i livet ditt, og ring meg hvis du har lyst til å bli kjent med meg. Da ble han sur, for han syntes det var så hyggelig å prate med meg og at vi hadde så fin kjemi??? Neste mann var en som var veldig hyggelig og skrive med. Jeg sa tydelig i fra at jeg ønsket en mann som ville bli kjent med meg, og at vi kunne ta det derfra. Men at jeg bruker litt tid på å bli kjent, og at sex med det samme er utelukket for meg. Han virket forståelsesfull og var helt annerledes enn den første daten, så jeg tok motet til meg og dro på en ny date. Kvelden var faktisk hyggelig, vi spiste ute, og han var ganske gentleman. Selvfølgelig var det et par ting jeg reagerte på, men det er vel vanlig i en sånn fase. Jeg bestemte meg for at jeg skulle være modig nok til å treffe han igjen, selv om jeg heller ikke denne gangen syntes han var super kjekk. Men kjærlighet ved første blikk er noe man enten leser om, eller opplever få ganger i livet. Før jeg var kommet hjem haglet meldingene inn. Hvor fantastisk kvelden var, og hvor fantastisk jeg var, og det var hjerter og herregud... too soon!!!! Med flere påfølgende meldinger som bare handlet om "nærhet" og om kjærester, og hvordan han skulle behandle meg som kjæreste. Han begynte å planlegge fremtiden vår, og vi var altså, så godt som et par allerede. Etter to timer treff?? Jeg vil ikke respondere på dette med hverken nærhet eller kjæreste, for han var ikke i den sonen for meg enda, men da ble han også sur. Om jeg ikke likte nærhet? Om jeg ikke var ute etter en kjæreste? osv... Herregud, er det bare huleboere jeg finner? Eller er det sånn på date? Mann single, dame single, han syntes hun er pen, da kan de bli kjærester? Jeg følte at ingen av dem hørte på et ord av hva jeg sa, eller var interessert i meg og hvordan jeg er. Hvorfor spør menn om "nærhet"? Alle liker da nærhet, bare de finner en de vil ha det med? Alle vil vel ha kjæreste, bare de finner den de vil være kjæreste med. Og jeg for min del vet ikke det før jeg blir litt kjent med vedkommende. Og når vi når en viss alder har vi gått på trynet før, jeg har i alle fall, og vil derfor bruke litt mere tid. Nå tør jeg ikke flere nett date og har slettet profil. Jeg er ikke desperat, jeg har det greit alene. Men det er klart, det blir ensomt og jeg ønsker meg en kjæreste, men ikke for enhver pris som disse mennene. Hvorfor virker menn så snevre? Eller totalt desperate? Og hvorfor vil de ikke høre på det jeg sier? Eller plukket jeg bare ut to tilfeldige huleboere? Anonymkode: 4a3b9...fd6 Du plukket ut to idioter...
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #12 Skrevet 5. oktober 2021 Rosatoast skrev (24 minutter siden): Har på følelsen av at de "beste" mennene er allerede tatt, vi lever jo i 2021 - er ikke så mange som er single lengre. Det var vel en merkelig påstand? Rotasjonen er jo konstant, folk går ut av forhold og blir ledige hele tida. Det har vel aldri vært flere single menn på jorda enn akkurat nå? Anonymkode: 938a8...21b 3
Gjest Elder Millennial Skrevet 5. oktober 2021 #13 Skrevet 5. oktober 2021 Av å til må man kysse noen frosker før man finner prinsen😅 to stk er da ingen ting i den store sammenhengen😄 Du må bare skrive det av som uflaks. Du skal jo bare treffe den ene rette, da må nødvendigvis en del av de være feil også.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #14 Skrevet 5. oktober 2021 Rosatoast skrev (30 minutter siden): Har på følelsen av at de "beste" mennene er allerede tatt, vi lever jo i 2021 - er ikke så mange som er single lengre. Kanskje du burde endre litt på profilen din? Virker som at du tiltrekker deg menn som er interessert i et seriøst forhold, men som kanskje er LITT for desperate.. JA, det har du rett i. Fordi jeg tenker at jeg er det også, seriøs altså, men på sikt. Men du har helt rett i at jeg har plukket ut de desperate. Hvordan skal jeg da gå frem når jeg ikke er ute etter et sexbasert forhold, heller ikke at vi flytter sammen neste uke? Jeg klarer tydeligvis ikke å formidle denne balansen. Noen råd ☺️? Anonymkode: 4a3b9...fd6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #15 Skrevet 5. oktober 2021 ABM skrev (9 minutter siden): Du plukket ut to idioter... Haha, takk. Og ja, vi er enige der 😂 Anonymkode: 4a3b9...fd6
Gjest ABM Skrevet 5. oktober 2021 #16 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha, takk. Og ja, vi er enige der 😂 Anonymkode: 4a3b9...fd6 Men ts du trenger jo ikke gi opp av den grunn..!?.. Og jeg tror du lærer å unngå slike brødhuer etter hvert ...Hadde du møtt meg hadde du fått snakket...og jeg hadde bunnsmørt selvfølelsen din så jævlig at du hadde svevd i heliumtåka... Måtte ha leid deg hjem i bånd jeg..for å holde deg på bakken..😬😂😂🌹
Nullfilter Skrevet 5. oktober 2021 #17 Skrevet 5. oktober 2021 (endret) ABM skrev (7 minutter siden): Men ts du trenger jo ikke gi opp av den grunn..!?.. Og jeg tror du lærer å unngå slike brødhuer etter hvert ...Hadde du møtt meg hadde du fått snakket...og jeg hadde bunnsmørt selvfølelsen din så jævlig at du hadde svevd i heliumtåka... Måtte ha leid deg hjem i bånd jeg..for å holde deg på bakken..😬😂😂🌹 Endret 5. oktober 2021 av Nullfilter Jeg skulle jo skrive anonymt :)
lillevill Skrevet 5. oktober 2021 #18 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror jeg bare trenger å få det ut et sted 🙂 Etter to år som single tenkte jeg å prøve meg på nettdate. Har aldri gått på date før dette i hele mitt liv, truffet tidligere kjærester på "gamlemåten". Men siden jeg aldri går ut mer, eller treffer noe tilfeldig, tenkte jeg å prøve da. Laaaangt ut av komfortsonen lagde jeg meg profil, og vil prøve å fremstå som mest mulig meg. Ikke noe utspjåket, eller pyntet, for det er ikke meg. Jeg er jordnær og rett frem. Menn som kontakter og begynner å prate om sex, slettet jeg tvert. Jeg er ikke, og har aldri vært, noe for ONS (som jeg har lært av nettdate). 10-20 år yngre/eldre menn, sletter jeg også. Og selvfølgelig de som overhodet ikke har speil hjemme. Den første jeg valgte å treffe var en som så ut til å ha mange av mine grunnverdier. Han var langt ifra det jeg ville tenke på som kjekk, men jeg tenker at har vi mye felles og blir glad i en mann, så kan han fort bli kjekk av den grunn. Jeg kvinnet meg opp og vi avtalte å møtes. Men på daten snakket han ustoppelig om seg selv. Det var slitsomt nok, men det kom frem at han ikke var skilt, han var i ferd med å skille seg. Allikevel, etter endt date, på et par timer, snakket han som om vi allerede var et par. At konene hans ikke måtte vite at han hadde truffet noen osv, og han prøvde å kysse meg???? Han hadde ikke spurt meg om noe som hadde med meg å gjøre, bortsett fra om jeg var flyttbar. Jeg tenkte kanskje han var veldig usikker, men etter et par telefonsamtaler senere, hvor jeg følte han voldtok hjernen min med totalt uinteressant prat om seg og sitt (hallo, han hadde bakt kake til datteren og jeg måtte få oppskriften tredd nedover ørene, for ikke å snakke om datteren og karakterene hennes og hvorfor hun egentlig ikke var så god i matte, men nå var det bedre.....han trakk ikke pusten lenge nok til at jeg kunne si; ja, jaha, eller noe), måtte jeg be han om å ikke ringe meg mer. Rydd i alle fall opp i livet ditt, og ring meg hvis du har lyst til å bli kjent med meg. Da ble han sur, for han syntes det var så hyggelig å prate med meg og at vi hadde så fin kjemi??? Neste mann var en som var veldig hyggelig og skrive med. Jeg sa tydelig i fra at jeg ønsket en mann som ville bli kjent med meg, og at vi kunne ta det derfra. Men at jeg bruker litt tid på å bli kjent, og at sex med det samme er utelukket for meg. Han virket forståelsesfull og var helt annerledes enn den første daten, så jeg tok motet til meg og dro på en ny date. Kvelden var faktisk hyggelig, vi spiste ute, og han var ganske gentleman. Selvfølgelig var det et par ting jeg reagerte på, men det er vel vanlig i en sånn fase. Jeg bestemte meg for at jeg skulle være modig nok til å treffe han igjen, selv om jeg heller ikke denne gangen syntes han var super kjekk. Men kjærlighet ved første blikk er noe man enten leser om, eller opplever få ganger i livet. Før jeg var kommet hjem haglet meldingene inn. Hvor fantastisk kvelden var, og hvor fantastisk jeg var, og det var hjerter og herregud... too soon!!!! Med flere påfølgende meldinger som bare handlet om "nærhet" og om kjærester, og hvordan han skulle behandle meg som kjæreste. Han begynte å planlegge fremtiden vår, og vi var altså, så godt som et par allerede. Etter to timer treff?? Jeg vil ikke respondere på dette med hverken nærhet eller kjæreste, for han var ikke i den sonen for meg enda, men da ble han også sur. Om jeg ikke likte nærhet? Om jeg ikke var ute etter en kjæreste? osv... Herregud, er det bare huleboere jeg finner? Eller er det sånn på date? Mann single, dame single, han syntes hun er pen, da kan de bli kjærester? Jeg følte at ingen av dem hørte på et ord av hva jeg sa, eller var interessert i meg og hvordan jeg er. Hvorfor spør menn om "nærhet"? Alle liker da nærhet, bare de finner en de vil ha det med? Alle vil vel ha kjæreste, bare de finner den de vil være kjæreste med. Og jeg for min del vet ikke det før jeg blir litt kjent med vedkommende. Og når vi når en viss alder har vi gått på trynet før, jeg har i alle fall, og vil derfor bruke litt mere tid. Nå tør jeg ikke flere nett date og har slettet profil. Jeg er ikke desperat, jeg har det greit alene. Men det er klart, det blir ensomt og jeg ønsker meg en kjæreste, men ikke for enhver pris som disse mennene. Hvorfor virker menn så snevre? Eller totalt desperate? Og hvorfor vil de ikke høre på det jeg sier? Eller plukket jeg bare ut to tilfeldige huleboere? Anonymkode: 4a3b9...fd6 Du har truffet to stk. to! Disse to hadde helt feil måte å gå frem på. på date 1 skal du ha det gøy. Det er ikke lett, men det du må gjøre er å treffe mange og snakke med mennesker. Ikke hør på dem som mener at man skal bare bli kjent med en og en. Prøv seriedating og sats på noen som du har god kjemi med. 1
Gjest ABM Skrevet 5. oktober 2021 #19 Skrevet 5. oktober 2021 Nullfilter skrev (1 time siden): 😬😂😂🌹....Ble du for ivrig kjære ? 😂..finn deg en mann du nå..ingen grunn til å gi opp selv om de to første var lavpannede vettu...og vær lur...du vet etter 15 min om mannen er noe å bruke tid på ..🌹
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #20 Skrevet 5. oktober 2021 Svært mange dater er som de du beskriver. Slutt å bruke kefter på dating, og skaff deg heller et liv. Anonymkode: 84db1...b5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå