Gå til innhold

Før du takker ja til en jobb, så sjekk om noen av det ansatte/ledelse er i et romantisk forhold.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er veldig useriøst og uheldig når daglig leder/annen lederstilling er i forhold til en ansatt eller andre i ledelse.

Dette har jeg oppdaget TO ganger på rad nå! Fant dette ut på Facebook, 17års aldersforskjell på de også. Ble nesten sjokkert når jeg oppdaget det, men alt er jo smak og behag når det kommer til en partner. Jeg så også bilder der som var urovekkende, tatt på jobben.

Når arbeidslivet blir for privat, så vil det påvirke mye. Ved avgjørelser etc, man handler med følelser.

Godt tips til dere! Sjekk NØYE opp forholdene på evt ny jobb!

Anonymkode: 59b24...076

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ikke veldig uvanlig, da mange finner partneren sin på jobb. De fleste klarer å skille jobb og privatliv og er profesjonelle på det. Mange velger dessuten at den ene finner seg en annen jobb pga andres syn på at man ikke klarer å være profesjonell. 

Hvilken aldersforskjell det er mellom par og hvilke bilder de legger ut på Facebook er da virkelig ikke din sak. 

Anonymkode: 58092...733

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Synes det er veldig useriøst og uheldig når daglig leder/annen lederstilling er i forhold til en ansatt eller andre i ledelse.

Dette har jeg oppdaget TO ganger på rad nå! Fant dette ut på Facebook, 17års aldersforskjell på de også. Ble nesten sjokkert når jeg oppdaget det, men alt er jo smak og behag når det kommer til en partner. Jeg så også bilder der som var urovekkende, tatt på jobben.

Når arbeidslivet blir for privat, så vil det påvirke mye. Ved avgjørelser etc, man handler med følelser.

Godt tips til dere! Sjekk NØYE opp forholdene på evt ny jobb!

Anonymkode: 59b24...076

Dette har ikke du noe med, og er ikke ulovlig. Hadde vært verre om de skjulte det, noe de åpenbart ikke gjør. 

Anonymkode: cd047...e1c

Skrevet

Jeg har arbeidet et sted hvor leder var i forhold med en ansatt. Det var løst med at den lederen ikke hadde noe med sin kjæreste på jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...