AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #1 Skrevet 5. oktober 2021 Hei! Jeg synes det er litt vanskelig å vite om når de må holdes hjemme og ikke. Har en gutt som har vært forkjølet i sånn 3 uker, og nesten hver natt brekker han seg og er kvalm pga tett nese og slim. I natt kastet han opp en gang pga det. Nå er han våken og er i toppform. Må jeg holde han hjemme fordi kvalmen tok litt overhånd i natt eller åssen er det? Anonymkode: aaa9f...7ce
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #2 Skrevet 5. oktober 2021 Du holder han hjemme selvsagt. Hjelpe meg, det er jo fremdeles en pandemi. Anonymkode: f7c0b...c54 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #3 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du holder han hjemme selvsagt. Hjelpe meg, det er jo fremdeles en pandemi. Anonymkode: f7c0b...c54 Du holder ham hjemme, men ikke pga pandemi.. Unger som er i den formen blir slitne og uopplagte i barnehagen. Jeg ville også tatt ham en tur til legen når han har hatt luftveissymptomer i så lang tid. Mulig han kan trenge noe slimløsende eller noe. Anonymkode: 74a52...e5a 5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #5 Skrevet 5. oktober 2021 Send han avgårde! Han kastet opp som en konsekvens av hosten. Da er det ingen nyoppståtte symptomer og han er avklart. Anonymkode: e97f7...815 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #6 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hei! Jeg synes det er litt vanskelig å vite om når de må holdes hjemme og ikke. Har en gutt som har vært forkjølet i sånn 3 uker, og nesten hver natt brekker han seg og er kvalm pga tett nese og slim. I natt kastet han opp en gang pga det. Nå er han våken og er i toppform. Må jeg holde han hjemme fordi kvalmen tok litt overhånd i natt eller åssen er det? Anonymkode: aaa9f...7ce Så liten og så lenge. Da burde du gått til legen! Hold han hjemme han er sliten og ikke i form. Ja det er senvirkninger sikkert, men dumt om andre får det og vel? Men om han hoster til han spyr slim så er det noen barn som gjør det. Spesielt kveld eller natt. Da kan de fint gå i barnehagen. Men lite søvn og sliten så blr han være hjemme for det. Anonymkode: 240c9...527 2
Gjest BethD Skrevet 5. oktober 2021 #7 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Du holder han hjemme selvsagt. Hjelpe meg, det er jo fremdeles en pandemi. Anonymkode: f7c0b...c54 So? Han har ikke korona og han er ikke smittsom heller etter såpass lang sykdom. Dette er nok restsymptom! Jeg hadde sendt i barnehagen når formen hans er fin.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #8 Skrevet 5. oktober 2021 Hold ham hjemme. Slitsomt å være i barnehagen, de skal være opplagte og friske for å være der:) Anonymkode: 07a96...1db 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #9 Skrevet 5. oktober 2021 Send i barnehagen, men si ifra med levering at han har hatt en litt dårlig natt slik at de gjerne kan følge litt ekstra med og ringe dersom formen hans blir dårlig. Her en ettermiddag sovnet jenta mi på sofaen etter barnehagen og sov videre til neste morgen. Da var formen var fin, men jeg syntes jo det var litt rart og var bekymret for at det kunne være starten på et eller annet. Så jeg sa i fra i barnehagen, og da fikk jeg beskjed om at de satte så pris på at jeg sa det siden sånne telefonener alltid er litt kjedelige. Hørte forsåvidt ingenting Anonymkode: 51a41...e5e
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #10 Skrevet 5. oktober 2021 TS her. Takk til alle som har svart. Forkjølelsen har vart lenge, men det er bare på natten kvalmen kommer da slimet ligger og samler seg noen timer og han skal hoste det opp. På dagtid er han full av energi med bare litt rennende nese. Ble til at vi holdt ham hjemme i dag, for sikkerhetsskyld. Anonymkode: aaa9f...7ce
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #11 Skrevet 5. oktober 2021 Jeg tenker at er ungen så forkjøla så lenge ville jeg tatt en tur til legen. Tenker at ungen har godt av å være hjemme når han er så syk. Anonymkode: b8875...a07 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #12 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei! Jeg synes det er litt vanskelig å vite om når de må holdes hjemme og ikke. Har en gutt som har vært forkjølet i sånn 3 uker, og nesten hver natt brekker han seg og er kvalm pga tett nese og slim. I natt kastet han opp en gang pga det. Nå er han våken og er i toppform. Må jeg holde han hjemme fordi kvalmen tok litt overhånd i natt eller åssen er det? Anonymkode: aaa9f...7ce Han høres IKKE frisk nok ut for bhg. De sover så dårlig slik også at de blir jo veldig slitne utover dagen. Nei, hjemme til han er Normal" igjen. Iaf ikke kaster opp slim om natta liksom. Opplagt at barnet ikke skal i barnehage. Smitte er nå en ting, men for barnets egen del. Det er ikke friskt! Nettopp hatt eldstejenta hjemme i en uke her med masse hoste. Tilbake til barnehage skjer aldri her før hun sover godt og uavbrutt (pga symptomer) gjennom natta blant annet. Anonymkode: cd4c3...c99 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #13 Skrevet 5. oktober 2021 Tror jeg ville tatt han med til legen hvis han har såpass mye slim. Anonymkode: 10515...019 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå