AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #1 Skrevet 5. oktober 2021 Hva liker du at partneren din gjør? Og hva liker han/hun at du gjør? Her kan vi dele tips og triks! 😍🍑 Anonymkode: d0514...139
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #2 Skrevet 5. oktober 2021 Liker best når hun suger meg og jeg får stikke pikken min i halsen hennes, bruker å komme da. Anonymkode: b80cd...bc7 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #3 Skrevet 5. oktober 2021 Liker best å sitte over ansiktet hans mens han slikker meg og holder hendene han nede med mine ben. Og eg runker han hardt. Føler meg litt dominat/makt styrer da. Kvinne Anonymkode: d3ef9...ee6 1
flusa Skrevet 5. oktober 2021 #4 Skrevet 5. oktober 2021 (endret) Jeg er kvinne. Han liker å bli ridd til han kommer, og at jeg suger ham dypt til han kommer. Han liker å ta tak i hodet mitt og 'bruke'meg i sitt tempo,til han kommer. Av sex stillinger liker jeg også best å ri, men liker også å sitte på ansiktet hans mens han slikker meg til jeg spruter. Han har prøvd å fiste meg én gang,fordi dette er noe vi begge tenner på og har lyst å klare. Men det gikk ikke,selvom vi brukte lang tid og varmet godt opp først. Vi liker også å onanere inntil hverandre, og se på mens den andre onanerer/runker. Til vi kommer begge to. Han tenner på at jeg squirter,og elsker når jeg rir han og at han må trekke seg ut hver gang jeg spruter. Da er det ikke lenge før han også kommer. Endret 5. oktober 2021 av flusa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå