AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #1 Skrevet 5. oktober 2021 Jeg og kjæresten har vært sammen i bare 3 mnd og bor 1 t unna hverandre foreløpig. Vi har det utrolig bra sammen hittil. Er lykkelig med han og føler jeg har funnet en bra mann etter veldig lenge. Vi har hatt noen småe barnslige kranglinger som har vart i bare noen timer men denne gangen har det vart lengre. Nå er det blitt over 24 t sist vi kranglet og han er fortsatt sur. Han ringer meg ikke. Jeg har en tendens til å reagere litt for mye først når en krangel er ute. Dermed har jeg beklaget meg til han på melding og innrømte at jeg reagerte feil. Men han snakker ikke til meg på ordentlig likevel. Hva burde jeg gjøre nå? Anonymkode: 1a0b1...509
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #2 Skrevet 5. oktober 2021 Du burde be han vokse opp Om krangelen ikke gjaldt liv og død så oppfører han seg som en liten unge Anonymkode: 5f921...955 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #3 Skrevet 5. oktober 2021 Du må bare vente til han er blidere igjen 😄 Anonymkode: 03930...995 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #4 Skrevet 5. oktober 2021 Dere har vært sammen i 3 mnd og har allerede hatt flere krangler!? Anonymkode: 3eeb1...d07 18
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #5 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere har vært sammen i 3 mnd og har allerede hatt flere krangler!? Anonymkode: 3eeb1...d07 Som varer i flere timer. Og TS sier hun reagerer for mye. Du kan unnskylde så mye du vil TS, men det mister til slutt sin verdi. Jeg kan forstå at han er lei. Hva krangler dere om? Anonymkode: 86aac...55a 9
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #7 Skrevet 5. oktober 2021 Ok. Kan du fortelle hva som skjedde? Hva gjorde han? Hva gjorde du? Han var helt uskyldig og "voksen" oppi det hele? Anonymkode: f6340...b4a 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #8 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ok. Kan du fortelle hva som skjedde? Hva gjorde han? Hva gjorde du? Han var helt uskyldig og "voksen" oppi det hele? Anonymkode: f6340...b4a veldig barnslig, men får bare si det som er: Noen har lagt han til på snap. Vedkommende Utgir seg til å være ei jente. Han ringte meg og trodde det var jeg som «testet»han. Han spurte og fikk med sverge flere ganger at det ikke er meg til han trodde på meg. Men han var så naiv til å tro at vedkommende var meg og begynte å tekste med hen. Da jeg spurte han ta en screenshot og send meg, sender han meg en avklippet screenshot der vedkommende skrev: «ok kjære. God natt og sov godt🥰». Jeg kunne ikke se hva han hadde skrevet. Han klipte nok vekk den delen for han visste jeg blir mer sur. For jeg ble irr og sa til han at hvordan kan han bare tekste med folk uten å være sikker at det er meg. Han mente vedkommende tekstet lik meg og brukte ord jeg pleier å skrive. Han er en naiv type person og jeg er redd han sier personlige ting i den tro vedkommende er jeg. Jeg ble ganske irritert og sa til han: han får gjøre hva han vil og la på telefonen. nå er han lei seg fordi han mener han stolte på meg og fortalte sannheten men jeg reagerte visst for mye...? Anonymkode: 1a0b1...509
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #9 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): veldig barnslig, men får bare si det som er: Noen har lagt han til på snap. Vedkommende Utgir seg til å være ei jente. Han ringte meg og trodde det var jeg som «testet»han. Han spurte og fikk med sverge flere ganger at det ikke er meg til han trodde på meg. Men han var så naiv til å tro at vedkommende var meg og begynte å tekste med hen. Da jeg spurte han ta en screenshot og send meg, sender han meg en avklippet screenshot der vedkommende skrev: «ok kjære. God natt og sov godt🥰». Jeg kunne ikke se hva han hadde skrevet. Han klipte nok vekk den delen for han visste jeg blir mer sur. For jeg ble irr og sa til han at hvordan kan han bare tekste med folk uten å være sikker at det er meg. Han mente vedkommende tekstet lik meg og brukte ord jeg pleier å skrive. Han er en naiv type person og jeg er redd han sier personlige ting i den tro vedkommende er jeg. Jeg ble ganske irritert og sa til han: han får gjøre hva han vil og la på telefonen. nå er han lei seg fordi han mener han stolte på meg og fortalte sannheten men jeg reagerte visst for mye...? Anonymkode: 1a0b1...509 Høres ut som scam melding, kanskje. Men uansett rart det der, god natt KJÆRE. Ordet kjære er bare merkelig…. Men igjen, kan være scam også. Anonymkode: df65c...52f 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #10 Skrevet 5. oktober 2021 Hele historien høres mystisk ut. Hvordan vet du at han har lagt denne personen til på snap? Var det han selv som fortalte det og lurte på om det var deg? Eller oppdaget du det og lurte på hvem den personen var og så hevdet han at han trodde det var deg? Anonymkode: 2b45f...a2e 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #11 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hele historien høres mystisk ut. Hvordan vet du at han har lagt denne personen til på snap? Var det han selv som fortalte det og lurte på om det var deg? Eller oppdaget du det og lurte på hvem den personen var og så hevdet han at han trodde det var deg? Anonymkode: 2b45f...a2e Han fortalte det selv og lurte på om det var meg som «testet» han... ( han trodde jeg fikk en venninne av meg til å legge han til) Anonymkode: 1a0b1...509
Paranorama Skrevet 5. oktober 2021 #12 Skrevet 5. oktober 2021 Du må ikke finne på å krangle med han. Menn kan bli sinte og begynne å slå når man krangler. Hva gjør du om han blir sint?
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #13 Skrevet 5. oktober 2021 Er dere 14 år, eller? Anonymkode: 470ef...ee0 5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #14 Skrevet 5. oktober 2021 Paranorama skrev (21 minutter siden): Du må ikke finne på å krangle med han. Menn kan bli sinte og begynne å slå når man krangler. Hva gjør du om han blir sint? Nå må du gi deg! Anonymkode: df65c...52f 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #15 Skrevet 5. oktober 2021 For et merkelig opplegg... Jeg hadde latt han være i fred litt, og ventet til han tok kontakt. Kanskje han bare trenger en liten tenkepause. Anonymkode: 61f2d...b4c
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #16 Skrevet 5. oktober 2021 Du må ha veldig lave forventninger, når du beskriver dette som et godt forhold. Dere har vært sammen i et øyeblikk og allerede har hatt flere krangler. Krangler som i tillegg er svært destruktive med hersketeknikker som silent treatment.. At dette kvalifiserer til å ha det utrolig bra sammen og at du er lykkelig, det er stusselig. Anonymkode: 506a7...328 8
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #17 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du må ha veldig lave forventninger, når du beskriver dette som et godt forhold. Dere har vært sammen i et øyeblikk og allerede har hatt flere krangler. Krangler som i tillegg er svært destruktive med hersketeknikker som silent treatment.. At dette kvalifiserer til å ha det utrolig bra sammen og at du er lykkelig, det er stusselig. Anonymkode: 506a7...328 Helt enig. De første tre månedene hos oss besto av at vi så hverandre i rosenrødt lys og sex. Vi kranglet ikke en gang om hvor vi skulle spise middag. Silent treatment er ikke et godt utgangspunkt for et godt forhold. Det er frekt og skaper uttrygghet, som du nå har oppdaget. Er det det vil ha? usikkerhet? Anonymkode: 601b6...611 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #18 Skrevet 5. oktober 2021 Nå er jeg i overkant skeptisk, så beklager på forhånd.. Men for meg høres det ut som han faktisk skriver med en annen jente og bare sier han tror det er deg for unnskyldning.. Er du sikker på han er så naiv som du sier? Etter tre måneder vet du dette? Men igjen, jeg tenker ikke så naivt etter å ha opplevd endel forhold. Jeg er over 40 og gift, men dette hørtes rart ut. Dere er kanskje veldig unge? Under 20? Anonymkode: 0fec7...e0c 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #19 Skrevet 5. oktober 2021 Han gir deg silent treatment fordi du forteller sannheten om at du ikke sto bak ? Høres ut som en som elsker drama på en passiv aggressiv måte. Utrolig barnslig. Tror heller sannheten er at han flørter med andre og gjemmer seg bak at han " trodde " det var deg. Er nok en grunn til at du ikke fikk se hele innholdet. Anonymkode: daa91...10e 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #20 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg og kjæresten har vært sammen i bare 3 mnd og bor 1 t unna hverandre foreløpig. Vi har det utrolig bra sammen hittil. Er lykkelig med han og føler jeg har funnet en bra mann etter veldig lenge. Vi har hatt noen småe barnslige kranglinger som har vart i bare noen timer men denne gangen har det vart lengre. Nå er det blitt over 24 t sist vi kranglet og han er fortsatt sur. Han ringer meg ikke. Jeg har en tendens til å reagere litt for mye først når en krangel er ute. Dermed har jeg beklaget meg til han på melding og innrømte at jeg reagerte feil. Men han snakker ikke til meg på ordentlig likevel. Hva burde jeg gjøre nå? Anonymkode: 1a0b1...509 En kvinne som tar ansvar for egne handlinger og innrømmer feil. Damer og herrer, vi har en enhjørning! 👏 Anonymkode: c847e...a75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå