Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig og ta kontakt med mennesker man hadde kontakt med før? Dem man hadde litt mer med enn bare vennskap? 

Sitter selv i et forhold, men er to stykker jeg undrer veldig på hvordan det går med dem. Er det stygt gjort? Eller er det normalt? 

Anonymkode: a663f...a81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er i forhold ser jeg ikke helt poenget.. 

Anonymkode: 6526e...2e1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er det vanlig og ta kontakt med mennesker man hadde kontakt med før? Dem man hadde litt mer med enn bare vennskap? 

Sitter selv i et forhold, men er to stykker jeg undrer veldig på hvordan det går med dem. Er det stygt gjort? Eller er det normalt? 

Anonymkode: a663f...a81

du kan reflektere på når dere skilte lag og hva grunnen var. Husk hvis det  er mange år i mellom der dere ikke har utviklet relasjon så er det ett grop du går i, og hva er det du forventer samtalen skal plukke opp inn... det blir kun dere snakker om det som var, og blir vel mer konkurrenter ovenfor det dere jobber med i dag og hvor stor familie dere har oppnådd å bli i dag. Men siden du spør om det, så tror jeg ikke du er personen til å plukke opp tråden til det, dette skulle vært en selvfølge for deg uten å spørre om det i ett forum.

Anonymkode: 0b6b2...f32

Skrevet

Du er i et forhold og da skal du ikke holde på å ta kontakt med andre menn som du muligens får oppmerksomhet fra

Anonymkode: 04ced...d00

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...