Gå til innhold

Har man rett til å løse seg fra en leiekontrakt hvis...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Medboere er aggressive og oppfører seg truende mot meg? Det er snakk om en av roomiene mine som får sinneanfall hvis han får vennligsinnede og konstruktive tilbakemeldinger om helt uskyldige ting som f.eks. vasking. Han har ødelagt klærne mine i sinne, kuttet kabler, skreket, kastet ting osv. Han har (enda) ikke vært direkte voldelig mot noen andre, men jeg er genuint redd for det mtp. hvordan han oppfører seg.

I tillegg har jeg en annen medboer som stjeler tingene mine og som omgås mistenkelige folk som ypper til slagsmål når han har fest hver helg (uten tillatelse fra oss andre). Jeg vil bare kunne føle meg hjemme. Jeg blir livredd når sånt skjer.

Jeg har PTSD fra tidligere voldshendelser, noe som ikke akkurat gjør det bedre, men den alminnelige person uten PTSD hadde garantert også følt seg truet av hvordan han har oppført seg. Jeg blir syk av å bo her.

Anonymkode: 50ca5...1d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sier kontrakten om oppsigelsestid? Er du bundet i ett år, siden du spør? Meld deg inn i leieboerforeningen, kanskje de kan hjelpe.

Anonymkode: 1aabd...572

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva sier kontrakten om oppsigelsestid? Er du bundet i ett år, siden du spør? Meld deg inn i leieboerforeningen, kanskje de kan hjelpe.

Anonymkode: 1aabd...572

Jepp, jeg er bundet frem til neste sommer. Jeg skal ta en kikk på leieboerforeningen, takk!

Anonymkode: 50ca5...1d2

Skrevet

Jeg tviler. Det er jo ikke utleiers skyld at medleiere er idioter. Er kanskje lettere å kreve utkastelse av dem?

Anonymkode: 943b9...f17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...