AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #1 Skrevet 4. oktober 2021 Lang historie kort i dette innlegget. Så kan de som vil spørre om mer spørre så svarer jeg men Det har vært litt frem og tilbake i forholdet spes etter sommeren etter en del enkelt hendelser. men kjæresten nå eks valgte å gjøre det slutt med meg for 4 uker. På min værste dag hvor jeg hadde vært igjennom noe annet tøff. Som han har visst om hele veien. Uansett I perioden etter bruddet så sa han at han ville støtte meg og være hos meg. Men han sårer meg gang på gang. Jeg har sagt at jeg sliter etter bruddet og at hjerte mitt er knust. Han kommer som regel når han er bakfull eller ikke har andre planer. jeg følte meg plutselig som valg nr 2. i forholdet hadde han en del små løgner. Absolutt ikke alvorlige men sliter med å stole 100% på han. Han kom til meg lørdag natt etter byen. Jeg sliter skikkelig følsesmessig og på søndagen sier han «jeg kan være hos deg ett par dager» så sier han idag at imorgen er det poker kveld så kan ikke men kan komme onsdag og i helgen som jeg er alene så skal han på fest. jeg kan jo ikke forvente noe siden det er slutt men det gjør sååå sykt vondt inni meg. Anonymkode: 8d0fb...2b0
Teethgrinding Skrevet 5. oktober 2021 #2 Skrevet 5. oktober 2021 Du vet jo hva du skal gjøre. Så gjør det da. 1
Lizza88 Skrevet 5. oktober 2021 #3 Skrevet 5. oktober 2021 Teethgrinding skrev (15 minutter siden): Du vet jo hva du skal gjøre. Så gjør det da. Hæ?
CorvusCorax Skrevet 5. oktober 2021 #4 Skrevet 5. oktober 2021 Det er slutt. Du forlenger sorgprosessen ved å fortsatt møte ham. Kutt han ut, så blir det bedre etter hvert. 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #5 Skrevet 5. oktober 2021 CorvusCorax skrev (50 minutter siden): Det er slutt. Du forlenger sorgprosessen ved å fortsatt møte ham. Kutt han ut, så blir det bedre etter hvert. Enig Anonymkode: 098ff...246
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #6 Skrevet 5. oktober 2021 Han sier han vil være venner men vanskelig når vi gjør samme ting som forholdet og jeg føler noe. Samtidig så sier han at jeg ikke skal blande meg oppi hva han gjør når vi ikke tilbringer tid sammen. Sånn som igår ville han spise middag hjemme hos moren sin med meg. Så kommer vi hjem og han forteller han er irritert på meg fordi jeg finner ut av hans halv sannheter og at hvis han vil være ute på byen så er han ute på byen uavhengig av å tenke på meg osv. så ville han på kino onsdag med meg. jeg spurte hva med tirsdag. Så sier han «middagsplaner» men sier ikke navn. Og helgen skal han feste. jeg vet det er slutt. Skal ikke blande meg men syns følelsen at jeg er bra nok den ene dagen og glemt når han er ute for da hører jeg ikke noe. han var på jobb tur i forrige uke man- tors. Hørte ikke noe før han kom hjem. Han festet til 03 hver natt. Den ene natten sendte jeg sms 02. Ingen svar. Han hadde telefonen med seg så kunne svart. Og i helgen er det fest igjen. De siste helgene har han vært med meg kun som bakfull. Jeg føler meg på en måte brukt samtidig som jeg vil se han da jeg føler noe. Men blir så lei meg når han overser meg de dagene vi ikke møtes. Han mener jeg må bare godta det Anonymkode: 8d0fb...2b0
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #7 Skrevet 5. oktober 2021 Mens vi var sammen og som gjorde tIng vanskelig var at i sommer dro han på ferie med en kompis og 2 single jenter jeg ikke kjenner. Når de kom hjem så skulle de ha reunion middager og henge sammen. Jeg ble ikke engang inkludert. De hadde også en messenger chat som tydeligvis var hemmelig fordi jeg så den en gang og reagerte litt på innholdet. Tydeligvis sa han noe til de for de sa « er du kvitt overvåkeren». masse sånne her hendelser som gjør meg usikker Anonymkode: 8d0fb...2b0
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #8 Skrevet 5. oktober 2021 Hvordan vil du føle det dersom har går på date med en annen dame eller ligger med noen? Det vil mest sannsynlig gjøre vondt, ikke sant? Så hvorfor seigpiner du deg selv ved å tviholde på han, for å holde deg oppdatert i hans liv i stedet for å kutte ham ut? Han viser veldig tydelig at han ikke bryr seg nok om deg og du må minne deg selv på at det ikke er en mann du ønsker fordi du fortjener mer enn det! Anonymkode: 61983...9d6 9
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #9 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan vil du føle det dersom har går på date med en annen dame eller ligger med noen? Det vil mest sannsynlig gjøre vondt, ikke sant? Så hvorfor seigpiner du deg selv ved å tviholde på han, for å holde deg oppdatert i hans liv i stedet for å kutte ham ut? Han viser veldig tydelig at han ikke bryr seg nok om deg og du må minne deg selv på at det ikke er en mann du ønsker fordi du fortjener mer enn det! Anonymkode: 61983...9d6 Han sier han lover å si ifra om han møter en annen (?) jeg vet ikke hvorfor jeg seigpiner men men hadde håpet han ville være sammen med meg igjen siden han vil henge med meg. men syns det er skikkelig vanskelig følelsesmessig. han vil egentlig ikke ha kontakt de dagene vi ikke er sammen. Sånn som ikveld hvor han har middagsplaner så hører jeg nok ikke noe og aner ikke engang om han sover alene. på lørdag var jeg skikkelig lei meg. Og han var ute og festet og hadde det sykt gøy. Anonymkode: 8d0fb...2b0
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #10 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han sier han lover å si ifra om han møter en annen (?) jeg vet ikke hvorfor jeg seigpiner men men hadde håpet han ville være sammen med meg igjen siden han vil henge med meg. men syns det er skikkelig vanskelig følelsesmessig. han vil egentlig ikke ha kontakt de dagene vi ikke er sammen. Sånn som ikveld hvor han har middagsplaner så hører jeg nok ikke noe og aner ikke engang om han sover alene. på lørdag var jeg skikkelig lei meg. Og han var ute og festet og hadde det sykt gøy. Anonymkode: 8d0fb...2b0 Gir du han sex fremdeles? Han vil ikke være kjæresten din men han må tydeligvis få NOE ut av å «henge» med deg. Mat? Penger? Han utnytter deg til de grader. Han vet at du ligger i grøfta og han pisser på deg. Neeeiii… på tide å blokkere han fra livet ditt. Det finnes milliarder av andre menn der ute.. hva skal du med et dårlig eksemplar? Kjærlighetssorgen blir borte med tiden -sånn er det alltid. For meg tar det 3 år hvis jeg har elsket noen. Sånn er det for meg. For de fleste andre tar det kortere tid tror jeg. Men du må bare få han helt ut av livet ditt for du bare forlenger prosessen Anonymkode: 31180...302 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #11 Skrevet 5. oktober 2021 Det er slutt. Du må være sterk og si nei. Gi slipp på han, ikke slipp han inn. Tenk litt på alle de negative sidene ved han når du er alene, du vil jo ikke ha noe slikt i livet ditt. Om du vil ha han som venn, så kan du ta kontakt med han senere, når du har blitt følelsesmessig fri fra han. Det du holder på med nå er selvpining og det virker som du er klar over det på en måte, men ikke har hatt styrken til å kutte han helt ut. Finn styrken, du kan klare det❤️ Anonymkode: 2f710...d18 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #13 Skrevet 5. oktober 2021 11 hours ago, AnonymBruker said: Han sier han lover å si ifra om han møter en annen (?) jeg vet ikke hvorfor jeg seigpiner men men hadde håpet han ville være sammen med meg igjen siden han vil henge med meg. men syns det er skikkelig vanskelig følelsesmessig. han vil egentlig ikke ha kontakt de dagene vi ikke er sammen. Sånn som ikveld hvor han har middagsplaner så hører jeg nok ikke noe og aner ikke engang om han sover alene. på lørdag var jeg skikkelig lei meg. Og han var ute og festet og hadde det sykt gøy. Anonymkode: 8d0fb...2b0 Han kommer jo ikke til å kunne få øyene opp for å ha mistet deg så lenge du fremdeles er der når enn han ønsker. Du må kutte tvert og heller si til han at han har X antall dager (personlig ville jeg sagt 7 dager) på seg til å ombestemme seg, og kutte all kontakt med ham. Hvis han skriver han savner deg, så bare gjenta "Jeg er din hvis du vil ha hele meg på seriøst vis fram til datoen du bestemmer. Etter det er alle dine sjanser borte for godt og ingen mer kontakt mellom oss." Anonymkode: 61983...9d6 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #14 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gir du han sex fremdeles? Han vil ikke være kjæresten din men han må tydeligvis få NOE ut av å «henge» med deg. Mat? Penger? Han utnytter deg til de grader. Han vet at du ligger i grøfta og han pisser på deg. Neeeiii… på tide å blokkere han fra livet ditt. Det finnes milliarder av andre menn der ute.. hva skal du med et dårlig eksemplar? Kjærlighetssorgen blir borte med tiden -sånn er det alltid. For meg tar det 3 år hvis jeg har elsket noen. Sånn er det for meg. For de fleste andre tar det kortere tid tror jeg. Men du må bare få han helt ut av livet ditt for du bare forlenger prosessen Anonymkode: 31180...302 Han har sovet over hos meg. Og har hatt sex ja. Selvom jeg sier det forvirrende for meg. Først trodde jeg det var håp før han sa at «det finnes ikke håp for oss to igjen» men at han vil være en venn for meg i en periode bare (?). Han sa at det var friheten han ønsket og var irritert på at jeg ikke stolte på han. Jeg forsøkte å forklare at det er vanskelig å Stole på noen som små lyver. Han vet jeg syns det er vanskelig å være alene men føler han kun henger med meg når det gagner han. Om han ikke har planer eller kjeder seg så er han med meg. Så i helgen som kommer så er han opptatt fredag og lørdag. Mistenker han sikkert sier han kan komme søndag for da er han bakfull. jeg syns det har vært vanskelig å kutte han helt ut da han har støttet meg og vært min klippe i ett år. Men så endret han seg plutselig etter sommeren. Alt annet enn meg ble viktig. Han ble irritert når jeg nevnte ordet prioritere meg. Han syns det var teit. Og han planla alltid gutteturer, ferier og fester uten å høre med meg. De andre gutta sa ihvertfall «skal dobbeltsjekke med dama». Jeg hadde aldri sagt nei til han men var bare det å føle seg inkludert i planene. men dette med at vi henger sammen i ettertid er litt rart. Han sier han liker å være med meg. Jeg er morsom. Og ja så har vi sex når det sikkert passer han. idag spiller han poker så da passet det han ikke å komme hit på kvelden. Men feks imorgen så passet det han å komme å sove. jeg bør kutte kontakten men det er vanskelig. Syns det er vanskelig med alle ubesvarte spørsmpl og tanker Anonymkode: 8d0fb...2b0
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #15 Skrevet 5. oktober 2021 Kutt han ut, du er jo tydeligvis bare en back up plan når han har lyst på ett nyp. Anonymkode: 9d532...038 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #16 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han kommer jo ikke til å kunne få øyene opp for å ha mistet deg så lenge du fremdeles er der når enn han ønsker. Du må kutte tvert og heller si til han at han har X antall dager (personlig ville jeg sagt 7 dager) på seg til å ombestemme seg, og kutte all kontakt med ham. Hvis han skriver han savner deg, så bare gjenta "Jeg er din hvis du vil ha hele meg på seriøst vis fram til datoen du bestemmer. Etter det er alle dine sjanser borte for godt og ingen mer kontakt mellom oss." Anonymkode: 61983...9d6 Jeg har sagt at jeg har gjort alt for han i 1 år. Aldri nektet han noe. Har jo sagt meningene mine om noe og det likte han ikke. Han sa han var lei av å ta hensyn til meg om han feks var ute på byen og ville spille poker til 07 så orket han ikke spørsmål fra meg om når han kom hjem osv. Jeg har sagt at etter ferien som han skal ha nå i neste uke. Da reiser han så da vet jeg at jeg ikke hører noe fra han er kanskje ett naturlig punkt å ikke kontaktes mer når han kommer hjem. Han sier bare «jeg respekterer det» jeg sa det er vanskelig for meg å takle alt dette. Jeg har drit vondt, smerter inni meg og du er ute å fester. Han svarer bare «jeg får ikke gjort noe med det». han var nettopp 4 dager på jobb reise. Hørte ingenting. Han sa han mente man ikke trengte å sende sms om man ikke hadde noe nytt å melde. Jeg sa bare det er jo hyggelig å høre hvordan det går osv. det skjønte han ikke. Men jeg sa også at jeg forventer jo ikke noe da vi ikke er sammen men er vanskelig når den ene dagen vi er sammen- alt er som før. Spiser middag, ser på tv, besøker feks familien hans og sover sammen og neste dag er jeg fullstendig luft. Hører ikke noe fra han. Anonymkode: 8d0fb...2b0
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #17 Skrevet 5. oktober 2021 Du lar jo han styre hele showet. Slutt med det. Anonymkode: dc869...7d4 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #18 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kutt han ut, du er jo tydeligvis bare en back up plan når han har lyst på ett nyp. Anonymkode: 9d532...038 Ja det føles sånn. Sånn som lørdag så hadde jeg ikke sett han siden mandag. Så kom han hit 16:30. så sa jeg at jeg har det så utrolig vondt. Klarer ikke mer av dette. Gråt skikkelig så ville han ha sex. Jeg gråt. Jeg var usikker og likvel så pushet han på sex. Jeg sa jo ikke direkte nei men med engang vi var ferdig så dro han ut på byen. Så kom han tilbake stup full 03.30. Jeg sa jeg hadde sittet igjen med skikkelig ekkel følelse av å bli brukt. Følte meg dum. Så er han hos meg søndag. Og mandag ville han ha meg med til moren og idag er han opptatt. jeg forstår ikke opplegget hans. Betyr jeg ikke noe? Hva skjedde egentlig med følelsene hans? Før sommeren var jo alt bra. Anonymkode: 8d0fb...2b0
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #19 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du lar jo han styre hele showet. Slutt med det. Anonymkode: dc869...7d4 Ja jeg er faktisk litt irritert på meg selv fordi jeg er svak. Jeg lar han styre og bruke meg når han føler for det. Også depper jeg Max når han overser meg. hvordan kutter man bare ut ett menneske som har betydd så mye da? Anonymkode: 8d0fb...2b0 1
Eloise12345 Skrevet 5. oktober 2021 #20 Skrevet 5. oktober 2021 (endret) Han må vise at han verdsetter deg. Dersom han ikke viser det så må du ikke la deg seigpines. Endret 5. oktober 2021 av Eloise12345
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå