kåtjente28 Skrevet 4. oktober 2021 #1 Skrevet 4. oktober 2021 Hei, jeg har ligget med omkring 332 gutter/jenter. Jeg elsker sex og klarer ikke slutte. Har sex overalt og har så og si testet alt man kan prøve innen sex. Det hender jeg angrer litt i ettertid, og føler meg som en såkalt «hore». Forrige helg hadde jeg sex med tre forskjellige på en dag. Er dette normalt? Og er jeg en slut? Takk for svar<3 3
Silva Pluvialis Skrevet 4. oktober 2021 #3 Skrevet 4. oktober 2021 Har du solgt sex? Hvis nei så er du ikke hore. 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #5 Skrevet 5. oktober 2021 Huser selv jeg pulte 4 jenter på samme døgnet, heldigvis er jeg mann så det var stas! Anonymkode: eb58f...3c0 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #6 Skrevet 5. oktober 2021 Så lenge du har hatt ONS har du gått over en grense. Da er du slutty! Anonymkode: 14e9b...df1
ArneAnd Skrevet 5. oktober 2021 #7 Skrevet 5. oktober 2021 kåtjente28 skrev (9 timer siden): Hei, jeg har ligget med omkring 332 gutter/jenter. Jeg elsker sex og klarer ikke slutte. Har sex overalt og har så og si testet alt man kan prøve innen sex. Det hender jeg angrer litt i ettertid, og føler meg som en såkalt «hore». Forrige helg hadde jeg sex med tre forskjellige på en dag. Er dette normalt? Og er jeg en slut? Takk for svar<3 Du må nok ligge med omkring 333 stykker. Send meg en pm så ordner vi det. 6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #8 Skrevet 5. oktober 2021 Jeg elsker sluts. Kos deg! Anonymkode: 8fd10...669 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #9 Skrevet 5. oktober 2021 Det heter ikke slut, heter psykisk sykdom. Anonymkode: 711b7...74f 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #10 Skrevet 5. oktober 2021 Du trenger ikke å ligge med noen, du trenger bare å møte/date/snakke med en mann, som ser det som sitt livs formål å ta ut sin usikkerhet og sin sjalusi på kvinner som har det han mangler. Nemlig et aktivt og givende seksualliv. Jeg vet ikke helt hvorfor det skulle være noe gøy, men om du virkelig ønsker å bli horete/slutty, er dette den enkleste måten. Anonymkode: c94c0...92d 2
Gjest Kritisk Skrevet 5. oktober 2021 #11 Skrevet 5. oktober 2021 Er mer imponert over at du faktisk holder tellinga😁
Entern Skrevet 5. oktober 2021 #12 Skrevet 5. oktober 2021 Kritisk skrev (3 minutter siden): Er mer imponert over at du faktisk holder tellinga😁 Enig, på den annen side, hun er ung (?), når jeg var ung holdt jeg også telling på ONS...😅
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #13 Skrevet 5. oktober 2021 Naturloven sier at all sex utenfor forhold er å beregne som horete. Anonymkode: e7206...248 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #14 Skrevet 5. oktober 2021 Så lenge du ikke tar betalt er du ikke horete. Anonymkode: 4c966...538 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #15 Skrevet 5. oktober 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: NaturManneloven sier at all sex kvinner har utenfor forhold er å beregne som horete. Anonymkode: e7206...248 Anonymkode: 21f1c...107 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #16 Skrevet 5. oktober 2021 11 hours ago, kåtjente28 said: Hei, jeg har ligget med omkring 332 gutter/jenter. Jeg elsker sex og klarer ikke slutte. Har sex overalt og har så og si testet alt man kan prøve innen sex. Det hender jeg angrer litt i ettertid, og føler meg som en såkalt «hore». Forrige helg hadde jeg sex med tre forskjellige på en dag. Er dette normalt? Og er jeg en slut? Takk for svar<3 Du får dra til USA, tenk hvor mange millioner menn du kan ha sex med da! Anonymkode: 61f2c...fde
Frank Franke Skrevet 5. oktober 2021 #17 Skrevet 5. oktober 2021 Kos deg videre du! Det er kun du som setter grenser for hvor mange du har sex med. Hore blir du ikke før du tar betalt! Lykke til videre med ditt sexliv, er bi selv, og tar for meg! 🤪
John McClane Skrevet 8. oktober 2021 #18 Skrevet 8. oktober 2021 Det er ikke så enkelt som du skulle trodd å finne ut av det. Du må finne ut hvor langt hvert enkelt knull varte og hvis det var flere enn to stk så regnes hver ekstra deltaker som 50% av den totale tiden det varte. Altså hvis du og to andre menn har sex i en time så regnes du og en av de som en time, de to andre regnes som 30 min x 2 altså en time legges til. Altså totalt to timer. Da blir regnestykket 2 timer og tre menn for dette knullet. De to timene settes til side for du samler opp slike ekstra menn til du har 20 menn. Disse regnes nå som en stor gangbang og hvis du klarer å ha en kjapp gangbang med disse 20 mennene og ikke bruker mer enn 30 min på det så kan du løse de inn og få et forgethim card. Dette kan du bruke om du har noen du vil glemme og stryke fra listen før du regner totalen på alle sammen. Enkelt! 1
Gjest Paramount Skrevet 8. oktober 2021 #19 Skrevet 8. oktober 2021 Vanskelig å si. Jeg synes det er bedre med kvinner som har ligget med få og likevel gjør seg fortjent til hedersbetegnelsen "horete og slutty".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå