En Tenåringsjente Skrevet 4. oktober 2021 #1 Skrevet 4. oktober 2021 Hei Lurer veldig på noke Har fått fittefis noben ganga under samleie. E fitta mi slakk?
kåtjente28 Skrevet 4. oktober 2021 #2 Skrevet 4. oktober 2021 Hei, fittefis er helt normalt og noen ganger skjer det mer enn andre, det kan ha noe med stillingen man gjør, hvor vått det eller, eller måten man puler på. Ingenting å være flau over, du er ikke slakk av den grunn. 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #3 Skrevet 4. oktober 2021 Er du sikker på at du er gammel nok til å ha sex? Luft pumpes ofte inn under puling og den lufta må jo ut igjen. Om den ikke kommer ut som fittefis, hvor trodde du lufta skulle ta veien? Anonymkode: b8546...0a3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #6 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er du sikker på at du er gammel nok til å ha sex? Luft pumpes ofte inn under puling og den lufta må jo ut igjen. Om den ikke kommer ut som fittefis, hvor trodde du lufta skulle ta veien? Anonymkode: b8546...0a3 Nei, det har med teknikken og stillingen å gjøre. Det kan styres. Hvis ikke hadde det jo skjedd nesten vært samleie hos alle og det gjør det joikke. Tror,det har noe å si hvorda kjønnsorganene passer sammen. Hos noen par oppstår det lettere enn andre. Jegbhar aldri opplevd det med min nåværende samboer. Med eksen skjedde det ofte. Det er uansett normalt. Anonymkode: f2821...3db
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #7 Skrevet 5. oktober 2021 Hr. Aktiv skrev (4 timer siden): Ser ikke problemet. De fleste syns det er kjipt med prompelyder under sex vil jeg tro, selv om ikke du syns det utgjør noe for stemningen:) Anonymkode: f2821...3db 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #8 Skrevet 5. oktober 2021 FF lukter heldigvis ikke promp. Anonymkode: 904c1...4dd
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #9 Skrevet 5. oktober 2021 Husker hun første jeg pulte,der var det mye lyd 😂😂😂 vi hadde reunion ca10 år senere da var det ikke lyd. Mulig vi ble bedre på teknikk. Anonymkode: 4444b...948
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #10 Skrevet 5. oktober 2021 Jeg lurer litt på om det faktisk er en "tenåringsjente" som har skrevet dette hovedinnlegget overhodet... Vanligvis ville ikke jenter omtale sitt eget underliv som "fitte", flere ganger. Særlig siste setningen er noe en mann ville sagt. Anonymkode: 3d9a0...30e 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #11 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg lurer litt på om det faktisk er en "tenåringsjente" som har skrevet dette hovedinnlegget overhodet... Vanligvis ville ikke jenter omtale sitt eget underliv som "fitte", flere ganger. Særlig siste setningen er noe en mann ville sagt. Anonymkode: 3d9a0...30e Vanligvis bruker jenter andre ord, men noen jenter bruker veldig grovt språk. Siden man aldri kan vite sikkert er det kanskje best å ikke ødelegge alle tråder med med sånne spekulasjoner. Anonymkode: 6f285...f6a 1
Gjest Skrevet 5. oktober 2021 #12 Skrevet 5. oktober 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg