AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #1 Skrevet 4. oktober 2021 Er disse pålitelige? Aldri vært borti før! Kjøpte på dagligvarebutikk. Noen som vet om man kan teste før mensen (på samme måte som ebayteststrimlene)? Vet det ikke er meningen men kjenner meg selv rett at det gjøres allikevel 🤣 Anonymkode: 692fd...a51
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #2 Skrevet 5. oktober 2021 Har kun positiv erfaring med de. Kun fått positiv når det har vært positivt 😊 altså ingen skyggestreker. jeg har ikke brukt de før forventet mens.. Anonymkode: a6066...54c
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #3 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er disse pålitelige? Aldri vært borti før! Kjøpte på dagligvarebutikk. Noen som vet om man kan teste før mensen (på samme måte som ebayteststrimlene)? Vet det ikke er meningen men kjenner meg selv rett at det gjøres allikevel 🤣 Anonymkode: 692fd...a51 Babyplan graviditetstest Ville bestilt disse. Anonymkode: efecb...0ce
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #4 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er disse pålitelige? Aldri vært borti før! Kjøpte på dagligvarebutikk. Noen som vet om man kan teste før mensen (på samme måte som ebayteststrimlene)? Vet det ikke er meningen men kjenner meg selv rett at det gjøres allikevel 🤣 Anonymkode: 692fd...a51 Jeg brukte tidlig-strimlene til Make Sure. Fikk ingen skyggestreker, og fikk positiv test allerede 8 dager før forventet mens. Synes testene er veldig bra! Anonymkode: 5be49...211
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #5 Skrevet 5. oktober 2021 så bra, jeg har kjøpt disse også. veldig greit med stor pakke, og veldig enkelt å ta med fra butikken. gjør ikke noe å teste oftere siden det er sånn 10tester for kun 120kr. har testet endel negative, er ikke noe skyggestreker og tydelig negativt. ser sensitivitetskal være 25, som er samme sensitivitet som på clearblue. godt å lese at noen har fått positiv så lenge før ikm. jeg har i tillegg clearblue i skapet, så om jeg ser noe hint på disse så er planen å teste med clearblue. Anonymkode: 8837f...03c
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #6 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Babyplan graviditetstest Ville bestilt disse. Anonymkode: efecb...0ce De er også bestilt! Anonymkode: 692fd...a51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå