AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #1 Skrevet 4. oktober 2021 Som var deilig men irriterende som person? Anonymkode: 30ad5...c03
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #2 Skrevet 4. oktober 2021 Ikke på et personlig plan, men synes bøllete menn i hettegenser og joggebukse kan være utrolig sexy og rå, samtidig som jeg synes de er harry og shabby. Anonymkode: 6b1dd...2e9
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #4 Skrevet 4. oktober 2021 Ekstremt er vel å ta i litt, men kunne gjerne ha pult Sylvi Anonymkode: b3921...71f 4
_Malene Skrevet 4. oktober 2021 #5 Skrevet 4. oktober 2021 Studerte med en jeg alltid var uenig / diskuterte med, vi ble sett på som rake motsetninger i de fleste saker det går an å ha meninger om. Men når vi drakk, endte vi som regel opp med å rote. Vi både "hatet" hverandre og hadde lyst på hverandre tydeligvis 1
Gjest Elder Millennial Skrevet 5. oktober 2021 #6 Skrevet 5. oktober 2021 Nei😅 Har aldri opplev den elsk/hat greia. Frister ikke heller🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #7 Skrevet 5. oktober 2021 Ja, og det er den beste sexen jeg har hatt. Anonymkode: 31581...e79
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #8 Skrevet 5. oktober 2021 Virker som om det til en viss grad er en kvinnegreie. Denne tiltrekningen til badguys som mange damer har beviser jo det. Vet ikke om det er noe tilsvarende fenomen for menn. Anonymkode: 517e2...f30 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #9 Skrevet 5. oktober 2021 Heller vært motsatt. Dritdigge helt til de begynte å prate😂 #braindead Anonymkode: 2b6bf...d14 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #10 Skrevet 5. oktober 2021 Jeg har faktisk en tendens til å bli tiltrukket seksuelt av misogyne menn så lenge de er kjekke. Får så lyst å pule dritten ut av dem liksom 😄 😄 Har hatt veldig røff sex med et par av disse. Anonymkode: 70335...140
Bamseklemmer Skrevet 5. oktober 2021 #11 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg har faktisk en tendens til å bli tiltrukket seksuelt av misogyne menn så lenge de er kjekke. Får så lyst å pule dritten ut av dem liksom 😄 😄 Har hatt veldig røff sex med et par av disse. Anonymkode: 70335...140 Haha, jeg kjenner igjen det du skriver... Jeg har ei her som tror hun eier hele området, hun ser ut som hun har svelget et spett, ei skikkelig pertentlig snurpugle... Men fyfasan så vakker og dritsexy, har hatt en masse hatefuck episoder av henne... men bare i fantasiene. Hadde jeg hatt muligheten IRL hadde det nok blitt mere vanilla😆
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #12 Skrevet 5. oktober 2021 Ja, men da «tiltrukket» i en veldig snever og fysisk forstand. Jeg kan bli tiltrukket/opphisset av vulgære, horete og kvapsete damer, som er veldig langt fra flotte eller pene, men jeg kunne samtidig aldri tatt i noen av dem med ildtang. Anonymkode: 5d647...469 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #13 Skrevet 5. oktober 2021 Ja. Sykt mange jeg knunne straffe-pult. Anonymkode: 1534f...22d
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #14 Skrevet 7. oktober 2021 Jepp, mannen min Vi startet vårt forhold som et fyrverkeri. Var i samme gjeng, og på hver eneste fest kranglet vi høylytt og var uenige om det aller meste - og senere på kvelden endte vi i samme seng. Vi fant jo etter hvert ut at vi var mer enige enn vi trodde da, i og med at vi endte opp som gift. Men vi har fortsatt et ganske lidenskaplig forhold med mye futt. Han er aldri så sexy som når vi krangler Anonymkode: 1ef40...5fd 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #15 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 5.10.2021 den 12.26): Virker som om det til en viss grad er en kvinnegreie. Denne tiltrekningen til badguys som mange damer har beviser jo det. Vet ikke om det er noe tilsvarende fenomen for menn. Anonymkode: 517e2...f30 Joda, jg har "en sånn greie" for litt sånn fisfine/pertentlige fruer. Anonymkode: 6de3d...e7f 2
Løvejenten Skrevet 7. oktober 2021 #17 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jepp, mannen min Vi startet vårt forhold som et fyrverkeri. Var i samme gjeng, og på hver eneste fest kranglet vi høylytt og var uenige om det aller meste - og senere på kvelden endte vi i samme seng. Vi fant jo etter hvert ut at vi var mer enige enn vi trodde da, i og med at vi endte opp som gift. Men vi har fortsatt et ganske lidenskaplig forhold med mye futt. Han er aldri så sexy som når vi krangler Anonymkode: 1ef40...5fd Herlighet for en drøm 🤩❤️😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå