Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje vanskelig å bedømme for andre, men hva tenker dere? Har snakket med en på videochat en stund. Det er alltid han som ringer meg, ofte er han noen minutter for sein, og han sier alltid at "hvorfor er du er sein?" Det er kanskje med er glimt i øyet, men blir lei når jeg alltid får denne beskyldningen.

Vi har det moro sammen og mye til felles, men det er noe med attituden hans som jeg ikke liker. Han er veldig på at de tingene han liker er bra, og nesten alt annet er dårlig. Kjenner jeg savner litt anerkjennelse.

Jeg er ofte trøtt på kvelden, men han vil ofte holde på meg. Og om jeg avslutter for tidlig er det "straff" neste gang med ekstra minutter. Klarer ikke helt å avgjøre om dette er en måte å si "jeg vil gjerne være lenger med deg" på, eller om jeg burde ta det som faresignal.

Anonymkode: 8462c...089

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En som du føler at straffer deg for å sette grenser er ikke en du burde satse på. Hvis du ønsker deg anerkjennelse og ikke får det, så er det på tide å lete et annet sted. En som liker deg, respekterer deg og ønsker å bli kjent med deg lar deg sove når du er trøtt, gleder seg til å snakke med deg hver dag og sier ikke ting som gjør deg lei deg med vilje. 

Så takk for samtalene så langt, men avslutt det nå 😉

Anonymkode: a84ac...4fa

• Liker 11
Skrevet

Les din historie en gang… du har ikke møtt ham og han styrer deg, hve feiler deg?

• Liker 5
Skrevet

Oi! Tror jeg er for gammel til dette.. Og jeg er 33🥴 

Anonymkode: de93e...faa

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Kanskje vanskelig å bedømme for andre, men hva tenker dere? Har snakket med en på videochat en stund. Det er alltid han som ringer meg, ofte er han noen minutter for sein, og han sier alltid at "hvorfor er du er sein?" Det er kanskje med er glimt i øyet, men blir lei når jeg alltid får denne beskyldningen.

Vi har det moro sammen og mye til felles, men det er noe med attituden hans som jeg ikke liker. Han er veldig på at de tingene han liker er bra, og nesten alt annet er dårlig. Kjenner jeg savner litt anerkjennelse.

Jeg er ofte trøtt på kvelden, men han vil ofte holde på meg. Og om jeg avslutter for tidlig er det "straff" neste gang med ekstra minutter. Klarer ikke helt å avgjøre om dette er en måte å si "jeg vil gjerne være lenger med deg" på, eller om jeg burde ta det som faresignal.

Og dette foregår på videochat da du ikke har møtt fyren?

Jeg ville trådt svært forsiktig om jeg var deg. 

Anonymkode: 1818c...fb0

• Liker 4
Skrevet

Det er røde flagg herfra til månen 

Anonymkode: 2b5b3...2fe

• Liker 11
Skrevet

Han tester grensene dine.
Og hva fikk han som svar?

Anonymkode: ff6bc...51a

• Liker 2
Skrevet

Det øyeblikket man lurer på om man blir behandlet dårlig, så har man samtidig svaret sitt der. 

Anonymkode: d3e7b...5d0

• Liker 6
Skrevet

Kvinner som til stadighet bruker ordet "sliten" som unnskyldning er stort sett ikke noe å satse på. 

Skrevet

Synes han hørtes veldig sær ut! Ikke la andre bestemme over deg på den måten. Hva blir det neste han vil bestemme da..? 

Anonymkode: d2a22...bb3

• Liker 1
Skrevet

Ja, han behandler deg dårlig. Respektløst faktisk. Han respekterer jo ikke grensene dine, men straffer deg dersom du er for sliten en dag og avslutter før han vil. I tillegg høres han nedlatende ut. 

Hvorfor skal han bestemme når chatten er ferdig? Hvorfor tenker han at han har rett til å kreve lengre chat neste gang? Kanskje du heller skal straffe ham med ekstra kort chat neste gang, siden han ville chatte lenger enn det du ville forrige gang? 

Er det et Bdsm-forhold? Hvis det er det, må grenser avklares og begge må føle seg komfortable med dem. Hvis det ikke er et Bdsm-forhold, lyser flaggene herfra og til månen. 

Det er et stort faresignal at han tenker han har rett til å bestemme over deg og straffe deg. 

Anonymkode: e6573...fdc

• Liker 3
Skrevet

Hva pokker? Du har ikke møtt fyren? Hva faan er problemet? Ikke lag drama ut av noe som ikke eksisterer. 

Når det kommer til resten. Alt sammen høres ut som spøker. Hvis han er sen og mener du er sen så må det åpenbart være en spøk. Det samme gjelder "straffen". 

Men jeg støtter at du "går fra han". Han fortjener bedre. 

Anonymkode: 37320...d3d

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jeg tenker da umiddelbart at han erter å tøyser litt🤔😅🤷‍♀️ Vanskelig å bedømme uten å ha sett han live. 

Uansett, det spiller ingen rolle egentlig, det viktigste her er jo at dere ikke er på samme bølgelengde og dermed egentlig ikke passer så godt sammen.

Felles interesser er dessverre ikke nok for å få den rette kjemien🤷‍♀️ Ville rådet deg til å gå videre her faktisk. 

Skrevet

Kan jo hende at han tuller. Men da er jo dere helt totalt kræsj på humor.

Legg på når du er ferdig med chatten.
Si god natt, og lat som du ikke får med deg at han prøver å drøye det ut. Er han forsinket som straff, vent maks 5 minutter, så logger du av og gjør noe annet i stedet. Ring ei venninne, og stikk på kino.

Anonymkode: ff6bc...51a

• Liker 1
Gjest Skogsalv
Skrevet

Du bør bli mye mindre tilgjengelig, dersom magefølelsen ikke er helt på plass. Helt innafor å teste ham litt på hvordan han  takler grenser. 

Om du har begynt å grue deg litt til innkommende chat,  så er det et tegn på at han er litt too much, too soon. Gjør du det ? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det øyeblikket man lurer på om man blir behandlet dårlig, så har man samtidig svaret sitt der. 

Anonymkode: d3e7b...5d0

Dette. Gullkorn. 

Anonymkode: a4c4d...7d0

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (13 timer siden):

Kvinner som til stadighet bruker ordet "sliten" som unnskyldning er stort sett ikke noe å satse på. 

Er vel lov å være trøtt på kvelden

Skrevet

Lytt til magefølelsen din. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ikke vanskelig å bedømme i det hele tatt.

Mennesker med ‘dårlig humor’ er det siste man vil ha i livet sitt. Er det unnskyldningen man gjemmer seg bak, så kan man i prinsippet gjøre nøyaktig som man vil, og så sier man bare at det er ‘dårlig humor’.

«Smiiil!»

«Ikke vær så kjedelig da!»

«Åja, du er en av de damene der ja, som ikke tåler en spøk?»

«Kanskje jeg skal dumpe deg, siden du ikke ler av meg?»

Nei, sånne folk er det bare å holde god avstand til.

Minner meg om da jeg var ung og det var noen eldre og mindre attraktive gutter som hadde bil. Og de damene som lo mest av guttene var de som fikk sitte på. Jeg tok gladelig bussen fremfor å nedverdige meg til å le av gutter som ikke er morsomme, kun bruker ‘dårlig humor’ som hersketeknikk, og det prinsippet følger jeg - med stort hell - den dag i dag. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...