AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #1 Skrevet 4. oktober 2021 Hva er det som du tiltrekkes av med det motsatte kjønn? Hvordan utseende og personlighet har vedkommende? Anonymkode: 92e94...51b
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #2 Skrevet 4. oktober 2021 Selvtillit, litt tilbakeholdenhet, et sexy blikk. Anonymkode: 64485...df0 1
Gjest Trøst Skrevet 4. oktober 2021 #3 Skrevet 4. oktober 2021 Det kan være alt mulig. Dyp og sensuell stemme, brede skuldre, svære hender, sprettrumpe, kraftige legger, tatoveringer fra topp til tå, bra klesstil, at han kan å bruke hendene sine, morsom latter, sterk personlighet, at han er omsorgsfull, sjenert og forsiktig type.... Mye forskjellig, og mange forskjellige menn. ❤️
Doktor Dyregod Skrevet 4. oktober 2021 #4 Skrevet 4. oktober 2021 Stort sett det mellom øra i grunn. 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #5 Skrevet 4. oktober 2021 "Det motsatte kjønn"? Hvorfor får bare heterofile lov å svare? Jeg er bi og legger først merke til utstråling, kropp og smil. Men det er ikke nok til å føle seksuell tiltrekking, bare fascinasjon. For å bli tiltrukket må jeg først møte og prate med mennesket. Har vi god kjemi? Flyter praten? Har vi ting til felles? Ofte så er det vanskelig å definere, men jeg tiltrekkes nok mest av en ukompliserte personer som er trygge på seg selv. Gjerne ikke den som tar mest plass i en forsamling, og som snakker høyest, men har mye å komme med i en et-til-en-relasjon. Anonymkode: 5fb78...d33 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #6 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er det som du tiltrekkes av med det motsatte kjønn? Hvordan utseende og personlighet har vedkommende? Anonymkode: 92e94...51b At hun har puls å puster. Trenger ikke være den smarteste kniven i skuffa. Anonymkode: e43be...d6a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #7 Skrevet 4. oktober 2021 Øyne og øyebryn er nok det første jeg faller for, eller legger merke til. Så kroppsfasong og hår. Dette tar jo sekunder. Derfra går det to retninger når man snakker med vedkommende. Enten blir de flottere og flottere, eller mer og mer ordinære, alt etter hva som rører seg i hodet og kommer ut av munn, samt generell oppførsel. Anonymkode: deb61...770
Gjest Elder Millennial Skrevet 4. oktober 2021 #8 Skrevet 4. oktober 2021 Glimt i øyet og ett frekt smil i munnvika, at han kan være seriøs og tullete om hverandre. At han har samme drøye humor som meg og er kjapp i replikken. At han er smart og har noen interesser han virkelig brenner for. At han tar plass i rommet og gjør meg trygg.
Hr. Aktiv Skrevet 4. oktober 2021 #9 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er det som du tiltrekkes av med det motsatte kjønn? Hvordan utseende og personlighet har vedkommende? Anonymkode: 92e94...51b Rusler videre og tenker hun er ikke verdt det. Eller så kan jeg rusle bort for å ta en prat. Eller så kan jeg be ut på en date. Kansje kjøpe blomster eller bare titte litt på henne. Det er mange muligheter.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #10 Skrevet 4. oktober 2021 Ominous skrev (53 minutter siden): Glimt i øyet og ett frekt smil i munnvika, at han kan være seriøs og tullete om hverandre. At han har samme drøye humor som meg og er kjapp i replikken. At han er smart og har noen interesser han virkelig brenner for. At han tar plass i rommet og gjør meg trygg. Høres ut som broren min passer for deg🥸 Anonymkode: e31e0...30c
Gjest Paramount Skrevet 5. oktober 2021 #11 Skrevet 5. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva er det som du tiltrekkes av med det motsatte kjønn? Hvordan utseende og personlighet har vedkommende? Anonymkode: 92e94...51b En stille personlighet, en som bruker blikket mye mer enn munnen er tiltrekkende. Tiltrekkende utseende er rundt mykt ansikt og timeglassfigur, med runde sexy lår og smale hofter.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #12 Skrevet 5. oktober 2021 At hun kler seg litt feminint med kjoler og skjørt med strømper. Alt for jålete derimot og duckface er turnoff. Anonymkode: d9374...050
Master1 Skrevet 5. oktober 2021 #13 Skrevet 5. oktober 2021 Først og fremst personligheten og utstråling M@ster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå