Gå til innhold

Ted Lasso

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at ikke nok nordmenn ser på denne nydelige, artige, følsomme og intelligente komiserien på Apple TV+, og siden man alltid bør dele gledene, så oppfordrer jeg alle som ønsker seg en liten mental pick-up eller en god latter, til å karre seg godt oppi godstolen og prøve seg på den! Jeg tror ikke du vil angre!

Kort fortalt: en amerikaner blir ansatt som fotballtrener for et London-lag, uten at han kan det spor om fotball. Det han derimot kan er lagarbeid. Man tror det handler om fotball, men så handler det også om livet på godt og vondt. Om mental helse og vennskap, og hvorfor vi er sånn som vi er. Mennesker som prøver å gjøre godt eller å bli bedre versjoner av seg selv, uten at det føles kleint. Skikkelig gode og interessante karakterer, velspilt til tusen og med en snert.

De vant alle de Emmy-ene av en grunn (og det kan man ikke alltid si!), den er rett og slett kjempefin! Sesong 2 finalen er på fredag og man klarer fint å catche opp i løpet av den hvis man ønsker. Håper dere tar en titt! ❤️

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker og den serien.

• Liker 2
Skrevet

Synes sesong 2 ikke var så bra

Skrevet

Enig, helt fantastisk serie!

Anonymkode: 1dd26...c93

• Liker 1
Skrevet

Så sesong 1, men jeg er alt for glad i fotball til at jeg orket å se mer av den. Sesong 1 var helt grei altså, men det blir så...tja. Var vel noe at en som ikke vet hva fotball er tar over en PL-klubb og en random vanngutt blir med i trenerteamet på typ 3 stk osv.. For all del, GoT og andre serier har ikke større fot i virkeligheten, men synes dette ble så mye klisjeer at jeg bare orket ikke ;) Men smak og behag

Anonymkode: 06e08...c66

Skrevet

Ja, den er bra!

Anonymkode: 5ac93...699

• Liker 1
Skrevet

Elsker serien ❤️ Gleder meg til hver fredag 🥰

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...