Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2002 #1 Skrevet 8. oktober 2002 Skal jeg ha med urinprøve og helsekortet til ultralydtimen?
Gjest Baby Skrevet 8. oktober 2002 #2 Skrevet 8. oktober 2002 Helsekortet er greit å ta med, men du trenger ikke urinprøve!
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2002 #3 Skrevet 8. oktober 2002 Helsekortet SKAL taes med til alle undersøkelser for å kartlegge hvordan graviditeten går.Dessuten er det lurt å tømme blæra før en ultralyd, sånn at en får med seg alt under undersøkelsen
Gjest Baby Skrevet 10. oktober 2002 #4 Skrevet 10. oktober 2002 *kremt* Har visst hørt at man ikke skal tømme blæra jeg... Fordi du får frem livmora bedre da. (men vde innvendig U.L skal du tømme den!)
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2002 #5 Skrevet 10. oktober 2002 ehm.. kan man også se AVFØRINGA si ved en ultralyd?? æsj hehe
Gjest Janna Skrevet 10. oktober 2002 #6 Skrevet 10. oktober 2002 Jeg hadde med meg sambo og helsekortet mitt Gikk på do og tisset rett før undersøkelsen, for at jordmor skulle se vesle L bedre. Hun trykket uansett så mye på magen min/blæra at rett etter undersøkelsen måtte jeg tisse igjen Jeg drakk også noen få deciliter brus før UL`n, for at babyen skulle være litt aktiv og vise oss mest mulig Og det hjalp jo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå