AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #1 Skrevet 4. oktober 2021 Hvordan tenker du det burde sett ut hjemme? Helt strøkent? Litt rot som det er hos de fleste med barn? Anonymkode: 545b0...4fa
Flamme Skrevet 4. oktober 2021 #2 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan tenker du det burde sett ut hjemme? Helt strøkent? Litt rot som det er hos de fleste med barn? Anonymkode: 545b0...4fa Tenker at det finnes ryddige personer som har et usunt oppvekstmiljø, og det finnes rotete personer som har et usunt oppvekstmiljø. Barnevernet er nok vant til litt av alt. Jeg hadde ryddet hvis jeg visste barnevernet kom, ikke pga dem spesifikt, men rydder alltid før besøk. 🙂
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #3 Skrevet 4. oktober 2021 Jeg husker da barna var små, at jeg som småbarnsmor og hønemor en svært sjelden gang tenkte med skrekk og gru på barnevernet. På en slik måte fordi en elsker sine barn over alt på jord, samt hørt div triste historier under BV. Jeg hadde absolutt ingen grunn til dette altså, kun ubegrunnet paranoide tanker, men jeg kunne faktisk ta meg i å tenke om barnevernet kom på døren nå, så måtte det ha vært strøkent og ryddig og flott i alle rom, masse sunn mat i kjøleskapet med grønnsaker og frukt, nyvasket sengetøy, barn som selvsagt var nybadet og ren, eventyr bøker og sangbok på rommet etc. Og det var som jeg fikk et ekstra rydde kick av denne nevrotiske eller paranoide tanken. 😅 Jeg hadde allerede et nokså ryddig pent og rent hjem, og ikke minst glade og lykkelige barn ❤️ Anonymkode: b5eca...85b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå