AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #1 Skrevet 4. oktober 2021 Jeg er litt nysgjerrig hvordan prosessen har sett ut for dere: - Hvor mange egg dere så på kontroll - Hvor mange ble tatt ut - Hvor mange ble befruktet - Hvor mange innsett vs frys Jeg skal gjennom første forsøk Kan dele etterpå! Anonymkode: 825d4...83c
Pillowtalk Skrevet 5. oktober 2021 #2 Skrevet 5. oktober 2021 Hvor mange egg dere så på kontroll: 2 eggposer Hvor mange ble tatt ut: 4 egg Hvor mange ble befruktet: 2 (egentlig tre, men den tredje ble befruktet med to spermier og det var visst ikke levedyktig). Hvor mange innsett vs frys: en ble satt inn som to-dagers (ble negativt førsøk), det andre ble dyrket 5 dager til blastocyst og deretter fryst. Blastoen ble satt inn noen mnd etterpå i naturlig syklus, og er nå en 7 mnd gammel jente❤️
Luckie Skrevet 5. oktober 2021 #3 Skrevet 5. oktober 2021 Tror jeg hadde 10 eggposer. Ble tatt ut 10 egg 8 ble befruktet og 5 klarte seg Ble satt inn 1 egg og 4 på frys. Gravid på første forsøk😊
hjema Skrevet 5. oktober 2021 #4 Skrevet 5. oktober 2021 - Hvor mange egg dere så på kontroll: ca 10 eggposer som hadde fin str, alle ble tømt ved uttak - Hvor mange ble tatt ut: eggposene inneholdt kun 5 egg - Hvor mange ble befruktet: alle 5 ble befruktet - Hvor mange innsett vs frys: 1 ble satt inn og 3 på frys (1 overlevde ikke). Alle todagers. Dette var første forsøk, nå gravid uke 9 ❤️
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #5 Skrevet 5. oktober 2021 Vi hadde flere forsøk, men det siste, som endte med barn, var slik: Eggposer på kontroll: 4 Antall egg tatt ut: 6 Antall befruktet: 4 Innsett/frys: 2 satt inn på dag 2, 0 på frys Anonymkode: df414...9da
Finki Skrevet 5. oktober 2021 #6 Skrevet 5. oktober 2021 Uttak 1: 30 egg ut, 13 modne, 1 egg befruktet, 1 satt inn. Uttak 2: 25 egg ut, 11 modne, 1 befruktet (overlevde ikke), 0 satt inn Uttak 3: Mange eggposer, men visstnok 10 i god størrelse, 14 egg ut, 11 modne, 6 befruktet, 1 satt inn, 4 på frys (1 overlevde ikke). (Fikk ikke beskjed om antall eggposer de første gangene.) Jeg ruger nå på egg nr 1 fra siste uttak, men har ikke testet ennå. Som du ser, så er det stor variasjon mellom oss prøvere. Anbefaler å ikke henge deg så veldig opp i antall, selv om det kan være litt gøy å sammenligne 🥰 Lykke til med første forsøk! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå