AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #1 Skrevet 4. oktober 2021 Trenger råd! Min eksmann, som jeg har 3 barn med, gikk fra meg for en yngre kvinne for 2 år siden. De har allerede fått et nytt barn, som nå skal døpes i helgen. Jeg har svelget så mange kameler for ungenes skyld (lang historie som ikke skal gjentas her), og det siste nå er at jeg har ordnet alt før dåpen til våre barn; frisør, nye antrekk, og mye mer. Det siste nå er at jeg ble spurt om jeg kan stå opp kl 5 om morgenen og kjøre ungene den lange veien til flyplassen (dåpen er i en annen by) kl 5 om morgenen, for da sparer eksen tid om han slipper å hente de selv... Jeg har ungene 90 prosent av tiden, og har flere kroniske sykdommer som gjør at jeg bl.a. sover ekstremt dårlig. Jeg har sååå lite lyst å bruke flere timer i bilen for å hjelpe eksen med dette....det er ikke mitt barn som skal døpes, og jeg har allerede ordnet så mye for ham. Men...jeg liker ikke konflikter, så vet ikke hva jeg skal si for å "slippe unna", uten at det blir krangling og sure miner derfra.... Er jeg egoistisk som tenker sånn? Anonymkode: 99a84...a5a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #2 Skrevet 4. oktober 2021 Herregud nei, det er du ikke! Anonymkode: fddf7...83a 6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #3 Skrevet 4. oktober 2021 Ungene kan sove hos ham og så drar de sammen til flyplassen. Vil han ikke det? Da må han hente dem. Du må bare sette grenser for deg selv nå. Anonymkode: 94ad7...fd4 12
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #4 Skrevet 4. oktober 2021 Grenseløse folk må settes grenser for, dette er tidspunktet for deg å avslutte konfliktskyheten din. Anonymkode: d978c...c4e 6
Fireflies Skrevet 4. oktober 2021 #5 Skrevet 4. oktober 2021 Si det ikke passer, og at han enten får hente de på morgenen eller ha de kvelden over. 7
Xanadu Skrevet 4. oktober 2021 #6 Skrevet 4. oktober 2021 Nei, det passer ikke. Det er greit å være fleksibel, men det finnes grenser. Dette må far løse selv. 6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #7 Skrevet 4. oktober 2021 Far tar deg for gitt, du skal fortsatt fikse og ordne alt for han. Men nå må du sette grenser for deg selv. Bare send melding og si du ikke har mulighet til å kjøre de. Punktum. Far for jammen meg ordne og bidra litt selv, den lille tiden han har med ungene. Anonymkode: 74c4c...93c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå