AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #1 Skrevet 4. oktober 2021 Hvorfor har noen kvinner en evne til å stadig tiltrekke seg dårlige menn som utøver vold i en eller annen form? F.eks seksuell eller psykisk vold? Hva kan gjøres for å bryte dette mønsteret? Hva vil f.eks et krisesenter tenke når en kvinne har flere menn bak seg som har utøvd vold mot henne? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg er en slik kvinne, og jeg føler det er min feil på et vis... at det er meg det er noe galt med... Jeg lurer også på om det er voldtekt i et ekteskap hvis jeg har sagt jeg ikke vil ha sex, men at jeg gir etter for presset/masingen og klåingen hans og bare ligger der "frivillig" med pute over ansiktet? Jeg gir ikke fysisk motstand og han kommer ikke med verbale trusler. Ved 2 andre anledninger sa jeg nei, men han hvisket bare "hyyyyysssjjj" inn i øret mitt. På dette tidspunktet var vi på hotell og ungene våre lå å sov på samme rom. En 3. gang var jeg så full at jeg ikke husker noe. Men han fortalte meg at vi hadde hatt sex og jeg var skikkelig giret. Anonymkode: 0060c...23f
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #2 Skrevet 4. oktober 2021 Dårlig selvtillit . Svaret er å jobbe med det. Anonymkode: cb564...406
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #3 Skrevet 4. oktober 2021 Jeg gjør det, har dårlig selvbilde. Har prøvd å jobbe med det i 20 år, det blir aldri bedre. Psykologer sier bare det er noe jeg må fikse selv. Er snart 40, vet ikke om jeg bør holde meg unna menn resten av livet. Anonymkode: df23c...b03
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #4 Skrevet 4. oktober 2021 Kan være mange grunner. F.eks trøblete oppvekst, daddy issues, ikke se røde flagg (hvem som helst kan gå i fellen om man ikke vet hva man skal se etter), dårlig selvbilde/mindreverdighetskomplekser, desperate etter kjærlighet fordi de ikke vokste opp med det (så de sluker til seg alt som heter love bombing) Listen er altså lang. Noen er også bare uheldige! Vet ikke i ditt tilfelle da jeg ikke kjenner deg. Men det sies at har man vært utsatt for voldelig forhold før er det større sjanse for at man havner i det igjen. Anonymkode: 67b40...69e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå