Gå til innhold

Klarer ikke nærkontakt med samboer om dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber 100 prosent på sykehjem der det gies omsorg og pleies hele dagen, snakker med pårørende, kollegaer, kommer hjem til en 2 åring som henger på meg - som er forståelig etter å ha vært i barnehagen.

På kvelden når alt er gjort, så vil samboeren at vi skal ha sex, han vil stort sett med en gang jeg har satt meg ned at vi skal kose, at jeg skal sette meg på han o.l.

Jeg klarer det bare ikke. Jeg er utslitt etter menneskekontakt hele dagen. Samboer jobber i en jobb der han er alene, og ungen sier mamma mamma hele dagen istedenfor pappa. Forstår godt at han ønsker intimitet og omsorg med meg. Mens jeg er mettet og trenger tid alene..

Noen andre med samme dilemma?😬

Anonymkode: 008eb...33d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg veldig godt igjen! Og det eneste som fungerer er å sette seg ned sammen og ha en skikkelig samtale rundt det.

Ta det opp på en nøytral måte, og for all del si ifra at det ikke er nødvendigvis han og hans nærhetsbehov som er problemet. Men at du kjenner på at du ikke får noe tid å hente deg inn og bare være for deg selv. (Han får tross alt 7 1/2 - 8 timer "alene"tid hver dag) Og hvis du skal klare å komme deg over denne kneika, så trenger du litt alenetid når roen har senket seg i hus. Spør om han kan ha litt tolmodighet, og om du heller kan komme til han når og hvis du kjenner du har fått litt overskudd/pusterom.

Det er også lov å spørre om han kan ta med seg den lille litt ut av hus iblandt, kanskje på en lekeplass i nærheten eller på besøk hos besteforeldre?

Jeg kjente jeg nesten fikk litt panikk når mannen skulle begynne å presse seg på meg med en gang jeg kom hjem fra jobb. Jeg var tett på mennesker igjennom hele dagen og fikk ikke tid til å hente meg inn. Til slutt eksploderte det for meg og det ble en stor krangel ut av det.

Ikke gjør som meg, det har ingen noe godt av.

Anonymkode: 86c77...0aa

• Liker 3
Skrevet

La mannen ta ungen, så du får deg en timeout fra folk 

Anonymkode: d2152...b2a

• Liker 1
Skrevet

Jeg sa klart i fra at jeg i en periode trengte å ha kroppen min for meg selv. Han ønsket så klart ikke å presse meg til noe, og hadde ikke tenkt på at det ble HELT feil når han tolket hver klem eller kyss som opptakt til sex. 

Jeg trengte en armkroken å slappe av i uten at hendene hans skulle vandre, et kyss av kjærlighet uten en ekstra tunge i munnen. 

Han tok det veldig fint og gav meg avstand til jeg selv kom meg ovenpå 

Anonymkode: 8e100...d48

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

La mannen ta ungen, så du får deg en timeout fra folk 

Anonymkode: d2152...b2a

DETTE

Anonymkode: 29364...d3c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg jobber 100 prosent på sykehjem der det gies omsorg og pleies hele dagen, snakker med pårørende, kollegaer, kommer hjem til en 2 åring som henger på meg - som er forståelig etter å ha vært i barnehagen.

På kvelden når alt er gjort, så vil samboeren at vi skal ha sex, han vil stort sett med en gang jeg har satt meg ned at vi skal kose, at jeg skal sette meg på han o.l.

Jeg klarer det bare ikke. Jeg er utslitt etter menneskekontakt hele dagen. Samboer jobber i en jobb der han er alene, og ungen sier mamma mamma hele dagen istedenfor pappa. Forstår godt at han ønsker intimitet og omsorg med meg. Mens jeg er mettet og trenger tid alene..

Noen andre med samme dilemma?😬

Anonymkode: 008eb...33d

Da må han klare seg selv en stund da! Og ta hensyn til at du ikke vil. Om du gjør det selv om du ikke vil , så kommer avsmaken på sex med han snikende etterhvert!

Anonymkode: 771ea...ad0

Skrevet

samme problemet hadde jeg. Men dette var en ny kjæreste, ikke barnefar. jeg gjorde det slutt til slutt. ikke bare pga dette, men det var en medvirkende faktor. Jeg hadde aldri gjort det slutt om det var barnefar, da hadde jeg prøvd å forklare det og jobbet med det. men i dette tilfellet var forholdet ferskt, og jeg skjønte at jeg var ikke klar for forpliktelse med å være kjæreste i tilegg til en god mor ennå. Litt på siden min situasjon kontra TS, men jeg skjønner veldig godt hvordan du har det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...