Gjest Lawyam Skrevet 4. oktober 2021 #1 Skrevet 4. oktober 2021 Det kan være at dette er noe som er blitt tatt opp tidligere -men selv om jeg følger med her kan jeg ikke huske det hvertfall. Hvor ble dere smittet? Hvordan?
Bendie Skrevet 4. oktober 2021 #2 Skrevet 4. oktober 2021 Lawyam skrev (42 minutter siden): Det kan være at dette er noe som er blitt tatt opp tidligere -men selv om jeg følger med her kan jeg ikke huske det hvertfall. Hvor ble dere smittet? Hvordan? Jeg ble smittet av en pasient på jobb. 1
Justlooking Skrevet 4. oktober 2021 #3 Skrevet 4. oktober 2021 Jeg vet fortsatt kun om en som har blitt smittet, og det var i utlandet før nedstengning. Så aner ikke hvordan man klarer å bli smittet her hjemme egentlig …
K@tt Skrevet 6. oktober 2021 #4 Skrevet 6. oktober 2021 Av en kollega, jobber i barnehage så skulle jo tro jeg ble smittet av et barn. Mannen min ble smittet av meg igjen.
Hedy Lamarr Skrevet 8. oktober 2021 #5 Skrevet 8. oktober 2021 Jeg har ikke blitt smittet, men kjente to som døde. En av dem ble smittet på sykehjem i starten av pandemien, hen var i åttiårene. Den andre, i femtiårene, vet man ikke hvor smitten kom fra. De andre jeg kjenner eller vet om som har vært smittet har fått viruset fra barna sine via barnehage og skole. 1
Anbefalte innlegg