Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan noen «se»?

Anonymkode: 202c3...ac2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min spåkule sier ja

Anonymkode: 41fd0...af3

Skrevet

Ikke helt, men du kan forberede deg på miksede signaler fremover.

Skrevet
Lawyam skrev (5 minutter siden):

Ikke helt, men du kan forberede deg på miksede signaler fremover.

Oi? Han avsluttet det med meg og sa at følelsene ikke var rett. Selv om han virket veldig lei seg, så tror jeg på ham. Jeg ønsker ikke mer av dette forholdet, det er for vondt.

Ser du om jeg heller går videre og finner en ny? Som det varer med? ❤️ Tusen takk for ditt svar. (Trådstarter)

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oi? Han avsluttet det med meg og sa at følelsene ikke var rett. Selv om han virket veldig lei seg, så tror jeg på ham. Jeg ønsker ikke mer av dette forholdet, det er for vondt.

Ser du om jeg heller går videre og finner en ny? Som det varer med? ❤️ Tusen takk for ditt svar. (Trådstarter)

Det er uansett en god ide å gå videre, ja. Det blir jo ikke dere. Nykommere er på vei, så jo raskere du kommer deg videre jo større sjanse for å ikke se deg tilbake. Det bør ikke være for lenge til du er i gang igjen.. Du har valget å sitte å vente til tvilen kommer hos han, men det blir jo en pågående tvilsrunde så du er ikke tjent med å gå inn i den midlertidige dansen. Du går jo glipp av noe muligheter da. Du skal jo videre og danse med andre uansett. Gladdans.

Endret av Lawyam
Skrevet
Lawyam skrev (7 minutter siden):

Det er uansett en god ide å gå videre, ja. Det blir jo ikke dere. Nykommere er på vei, så jo raskere du kommer deg videre jo større sjanse for å ikke se deg tilbake. Det bør ikke være for lenge til du er i gang igjen.. Du har valget å sitte å vente til tvilen kommer hos han, men det blir jo en pågående tvilsrunde så du er ikke tjent med å gå inn i den midlertidige dansen. Du går jo glipp av noe muligheter da. Du skal jo videre og danse med andre uansett. Gladdans.

Så takknemlig for svaret ditt! Jeg har sett du har hatt rett her inne før.

Helt enig med deg. Det var et sjokk, jeg trodde det skulle bli oss. Men han endret seg plutselig og ting tok en helt annen vending.

Jeg stresser litt med å finne den «rette». Jeg ønsker meg jo en familie, og begynner å nærme meg en tid der det er på tide og tenke i de baner. Men det klaffer liksom ikke med noen 😕 Jeg tror nok jeg kommer meg fint videre her, men spørsmålet blir om jeg går videre til lignende, kortvarige forhold. Vil helst unngå det 💔 Føles som om jeg gir alt, men feiler gang på gang.

Ts

Skrevet

Jeg pleier også å ha rett. Litt sånn 50/50 hvis valget står mellom to alternativer.

Av det jeg kan se i det gamle kaffekruset jeg har foran meg så sier det at forholdet absolutt ikke er ferdig. I løpet av natten forstår han hvilken feil han har gjort og vil følgelig rette opp i all den usikkerheten som har vært i forholdet. 

Så imorgen tidlig så våkner du opp til en helt ny dag, frokosten står utenfor døren sammen emd en konvolutt. I denne konvolutten ligger det en voucher på 10 000 dollar og en flybillett. Avreise er 20 desember. 

Gratulerer, du skal gifte deg på en øde strand i Seychellene.

Anonymkode: cd6c6...66b

Skrevet

Noen få til, men ikke vær redd. Bare gå når du merker at du ikke er glad. Den du skal ha innbyr til trygghet og glede. Alt annet er rødt lys og alarm. Du når målet når du lærer deg å bli trygg på deg selv. Du er på god vei.

Skrevet
Lawyam skrev (11 minutter siden):

Noen få til, men ikke vær redd. Bare gå når du merker at du ikke er glad. Den du skal ha innbyr til trygghet og glede. Alt annet er rødt lys og alarm. Du når målet når du lærer deg å bli trygg på deg selv. Du er på god vei.

Takk 😊
Det gir mye mening. Er det noe spesielt jeg gjør kanskje, som ødelegger for meg? 
Håper det ordner seg til slutt ja 🙏🏽
Ts

Skrevet (endret)

Du prøver for hardt å få noen å bli glad i deg, som om du skal bevise noe og glemmer litt å se etter hvorfor du ser noen som potensiale når de ikke viser positive sider. Litt for mye håp om å finne kjærlighet og at de skal se deg, fremfor å tenke over hva som er kjærlighet og å se dem. Du ser de litt ofte i håpets lys og ikke i virkelighetens lys og tror litt for ofte at hvis du gjør eller sier slik eller slik så ser de deg. Bare vær deg selv og kjenn etter om du er i en god periode. Gråter du mer over en enkelt mann når du treffer han enn å sveve på sky er det ikke den rette. Kjærlighet skal gjøre deg godt.

Ikke vær så redd for å ikke finne deg noen eller miste noen - eller finne feil mann at du ikke tar deg tid til å finne rett mann, men bare noen du håper på er den rette. La ikke frykten råde. Kjenn på trivsel. Skift fokus slik sett.

Endret av Lawyam
Skrevet
Lawyam skrev (11 timer siden):

Du prøver for hardt å få noen å bli glad i deg, som om du skal bevise noe og glemmer litt å se etter hvorfor du ser noen som potensiale når de ikke viser positive sider. Litt for mye håp om å finne kjærlighet og at de skal se deg, fremfor å tenke over hva som er kjærlighet og å se dem. Du ser de litt ofte i håpets lys og ikke i virkelighetens lys og tror litt for ofte at hvis du gjør eller sier slik eller slik så ser de deg. Bare vær deg selv og kjenn etter om du er i en god periode. Gråter du mer over en enkelt mann når du treffer han enn å sveve på sky er det ikke den rette. Kjærlighet skal gjøre deg godt.

Ikke vær så redd for å ikke finne deg noen eller miste noen - eller finne feil mann at du ikke tar deg tid til å finne rett mann, men bare noen du håper på er den rette. La ikke frykten råde. Kjenn på trivsel. Skift fokus slik sett.

Jeg tror dette er helt rett. Skal følge rådet 🙏🏽
Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...