Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det så "enkelt" at dersom man blør eller spotter i første trimester, men ikke har vondt, så bruker det å gå bra? 

Anonymkode: 3b3f2...573

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hei, er det så "enkelt" at dersom man blør eller spotter i første trimester, men ikke har vondt, så bruker det å gå bra? 

Anonymkode: 3b3f2...573

Det kan man ikke si noe med sikkerhet. Min spontanabort startet med blødning, så kom smerter først når selve aborten var igang. 

Noen blør uten at det er noen fare og. Det er så individuelt :) Håper det går bra for deg! 

Anonymkode: 3125a...e93

Skrevet

Jeg spottet i nesten en uke, uten smerter, før selve spontanaborten kom igang (med store blødninger og smerter). Hadde også småblødninger på ulike tidspunkt i det neste svangerskapet, som gikk bra. Så her fins det dessverre ingen fasit. Men krysser fingrene for at alt går bra med deg! 

Anonymkode: c59c5...345

• Liker 1
Skrevet

Jeg blødde uten smerter en dag i første trimester, og det var en MA. Samtidig er det mange som kan blø uten at det er noe galt fatt også, så umulig å si om man ikke tar en ultralyd (var slik jeg fant det ut).

Anonymkode: 9e713...161

Skrevet

Jeg har samme erfaring som de over, småblødde litt flere dager, iflg blodprøver var alt iorden. Dro til legen og fikk konstatert MA. Dog var ikke blødningene fra livmor, og fostersekk var inntakt og plassert der den «skulle». Så blødningene hadde ikke noe direkte med MA’n å gjøre. Hadde ingen smerter, men mensmurringer. Disse Har jeg hatt dette svangerskapet også uten blødninger. Og her er alt hittil i orden.  

vet dog om andre som har blødd uten at noe har vært galt. 

Anonymkode: de77e...76a

• Liker 1
Skrevet

Opplevd blødning som endte i MA. Hadde ingen smerter. I dette svangerskapet har jeg også opplevd blødning, men foreløpig har det gått bra. Forskjellen er at første gang så begynte jeg å blø av nesten ingenting(nok å være på toalettet og ha avføring, hoste hardt, løfte noe osv), mens denne gang stoppet blødningen etter noen dager og jeg har ikke begynt å blø av de tingene jeg blødde av sist. 

Anonymkode: d18b5...926

Skrevet

Blødde to ganger, uke 5 og uke 7, og hadde mensmurringer. Blødningen varte i 3-5 dager, og var brunt. Nå er jeg gravid i uke 15/16💕 Som flere her sier, det er ingen fasit på dette, MEN det må ikke bety abort. Det er veldig vanlig at man blør i begynnelsen av et svangerskap.

Anonymkode: 3bda1...c19

• Liker 1
Skrevet

Jeg blødde litt, men på ul fant de ut at morkaken lå over åpningen. Det var noe med at når livmoren vokste så blødde det noe 🤷‍♀️ Den trakk seg bort fra åpningen etterhvert så ble vaginal fødsel. Kom nå frisk baby ut av det uansett 😊 Ei venninne blødde uten at de noen gang kunne komme på en forklaring, og gikk fint det også. 

Anonymkode: 5450c...29a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...