AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #1 Skrevet 4. oktober 2021 Har vært skilt i to år fra en mann som har vært skikkelig grusom mot meg. For noen dager siden dro han på ferie og lurte på om barna kunne se til katten hans og vanne blomster osv. Jeg har kjørt dem dit og latt dem gå inn og ordne mens jeg ventet i bilen. I dag måtte jeg inn fordi det var noe de ikke klarte ordne med. Når jeg kommer inn dit (har bare vært der inne en dag før så det føltes litt rart) så står soveromsdøren åpen. Jeg kikket så vidt inn og ble stående helt stiv... Det er haugevis med bilder av meg der inne. Rammet i not hengt opp. Tre bilder sto på nattbordet, deriblant et bilde av han og meg sammen. Han har også hengt opp bryllupsbildene våre... Jeg fikk pustebesvær. Syns det var creepy, vondt, trist... Ja ekkelt rett og slett. Dette er vel ikke friskt? Vi er skilt!jeg har sagt at han aldri får meg tilbake. Han har vært i fengsel for det han gjorde mot meg. Og hva signaliserer han til barna med dette? Liker det ikke! Hvordan forholder jeg meg til dette? Noen råd? Kan jo ikke konfrontere han. Men jeg er skikkelig skjelven og engstelig.... Anonymkode: 313a2...529 9
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #2 Skrevet 4. oktober 2021 "rammet inn og hengt opp" skulle det stå... Anonymkode: 313a2...529
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #3 Skrevet 4. oktober 2021 Dokumenter med bilder! Snakk med ungene. De bør slippe å forholde seg til sånt. Anonymkode: 70655...77b 22
Kenelz Skrevet 4. oktober 2021 #4 Skrevet 4. oktober 2021 Får dessverre ikke gjort så mye før det blir fysisk, eks. stalking/spionasje/vold. Ta bilder av rommet og forhør deg med en advokat eller politi? Er han fæl mot barna og katten? 13
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #5 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dokumenter med bilder! Snakk med ungene. De bør slippe å forholde seg til sånt. Anonymkode: 70655...77b For sent. Skal ikke inn der igjen! Hvorfor gjør han slikt? Har pratet med ungene om det. Sagt hva jeg mener om det og de vet veldig godt at vi ikke blir sammen igjen. De vet hvilken grusom mann han har vært... Anonymkode: 313a2...529
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #6 Skrevet 4. oktober 2021 Kenelz skrev (Akkurat nå): Får dessverre ikke gjort så mye før det blir fysisk, eks. stalking/spionasje/vold. Ta bilder av rommet og forhør deg med en advokat eller politi? Er han fæl mot barna og katten? Ja. Han har vel egentlig sin fulle rett til dette.... Men det er ekkelt. Får ikke tatt bilder. Tenkte ikke på det da jeg var der... Tror han er grei mot denne katten. Vært stygg med en tidligere. Barna vil jeg helst ikke trekke for mye inn i innlegget... Anonymkode: 313a2...529
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #7 Skrevet 4. oktober 2021 Syns det var litt rart og ekkelt at det var på soverommet hans. Ville nok ikke konfrontert han dersom det han har gjort mot deg er så ikke at han har sittet i fengsel. Jeg har bilder av eksen og meg med barna i stuen, det er jo pappaen deres og vil ikke at han skal være helt «borte» når de er hos meg. Anonymkode: f84c5...bca 3
Hill83 Skrevet 4. oktober 2021 #8 Skrevet 4. oktober 2021 Hold nå barna unna dette iallefall … Jises for noen forslag 6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #9 Skrevet 4. oktober 2021 Spør han hvorfor han har bildene framme. Anonymkode: 378fb...b57
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #10 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Syns det var litt rart og ekkelt at det var på soverommet hans. Ville nok ikke konfrontert han dersom det han har gjort mot deg er så ikke at han har sittet i fengsel. Jeg har bilder av eksen og meg med barna i stuen, det er jo pappaen deres og vil ikke at han skal være helt «borte» når de er hos meg. Anonymkode: f84c5...bca Det er sikkert innafor å ha bilde av eks hvis forholdet er godt og det ikke er noe vondt mellom dere. Her er det tvert imot.... Han hater og elsker meg om hverandre. Anonymkode: 313a2...529 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #11 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): For sent. Skal ikke inn der igjen! Hvorfor gjør han slikt? Har pratet med ungene om det. Sagt hva jeg mener om det og de vet veldig godt at vi ikke blir sammen igjen. De vet hvilken grusom mann han har vært... Anonymkode: 313a2...529 Han kan da ikke ha vært så grusom hvis han har samvær med barna? Anonymkode: c926c...672 9
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #12 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han kan da ikke ha vært så grusom hvis han har samvær med barna? Anonymkode: c926c...672 Hvem snakker om samvær her. Det er ikke tema. Men hvis du MÅ vite så er det samvær med tilsyn. Kommer ikke til å svare på mer som angår barna. Anonymkode: 313a2...529 7
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #13 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja hvorfor i ALLDE DAGER har de det? Dette høres ut som en mann de bør skjermes ifra. Anonymkode: 27628...94e Han er bortreist nå. Derfor nøkkel og tilgang. Sånn ellers er det samvær med tilsyn. Vær så snill hold dere til det jeg spør om. Vil ikke si for mye om situasjonen. Anonymkode: 313a2...529 6
Gjest Føsleguri Skrevet 4. oktober 2021 #14 Skrevet 4. oktober 2021 Kan du ta en prat med politiet? Bare for å høre om hva de tenker og om de har noen råd.
Pippi Lotta Skrevet 4. oktober 2021 #15 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og hvorfor har de nøkkel til huset til en grusom mann som har vært i fengsel for det han gjorde mot deg? Enten er dette trolletråd, eller så er du verdens alle værste mor. Anonymkode: c926c...672 Oi har du en dårlig dag? Jeg tipper TS bor i Norge hvor vi har ganske strenge regler for når det er lov og nekte far samvær. Når hun har vært tøff nokk til å stå i en rettsak, så tipper jeg hun har gjort det hun kan for barna også. Jeg forstår ikke hva folk får ut av og skrive ondskapsfulle innlegg 😞 37
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #16 Skrevet 4. oktober 2021 Krisesenter kan sikkert veilede deg. Anonymkode: 58eab...3d3 8
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #17 Skrevet 4. oktober 2021 Herregud slut å klage på at hun lar han ha tilsyn med barna. Det er ikke alltid mammaen som bestemmer det! det kan være opp til barnevernet. Hvis de sier at far skal ha samvær med barna, så MÅ hu gjøre det, enten hu liker det eller ikke... Anonymkode: 15d2f...ed4 18
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #18 Skrevet 4. oktober 2021 Men ja, dette virker ganske creepy. Er han obsessed med deg eller noe? for det er ikke normal oppførsel fra han sin side.... Anonymkode: 15d2f...ed4 2
Gjest theTitanic Skrevet 4. oktober 2021 #19 Skrevet 4. oktober 2021 Friskt er det garantert ikke. *grøss*
Adara Skrevet 4. oktober 2021 #20 Skrevet 4. oktober 2021 Hvis du ikke vil ta det opp med han, så foreslår jeg at du ikke tenker på det. Du har snakket med barna dine og de vet at det aldri blir dere to, det er det viktigste. Ikke tenk mer på det, det er vel ikke noe du kan gjøre med det, det er nok ikke ulovlig å ha bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå