marta Skrevet 30. september 2005 #1 Skrevet 30. september 2005 Jeg har så lyst til å ha et litt originalt bildet av barnet mitt og ikke et bilde med samme bakgrunn og kulisser som alle andre rundt her har (Vi har en fotograf på dette tettstedet/byen) Typiske klær å dresse opp ungene i er bunad (som er fint, altså!) og dingerikær med bar overkropp. Ikke det at det ikke er fint, men hadde jo vært ok og komt inn i en stue der du liksom så en litt annen type, liksom. Håper noen forstår hva jeg prøver og utrykke Har jo også snakket med fotografen, men viss noen kommer med et godt forslag, evt. hva dere har til deres barn, blir jeg veldig glad
Gjest LoisLane Skrevet 30. september 2005 #2 Skrevet 30. september 2005 Monja hadde en tråd om dette for en liten stund siden, vet jeg. Jeg liker hverdagsklær, men er også sjarmert av en naken unge hvis det ikke blir tacky. Kjære leker er også morsomt å ha med. Spør fotografen hva han/ hun kan tenke seg å gjøre. Aner ikke hvor du bor, men kan anbefale Grofoto
marta Skrevet 30. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2005 Jeg får lete etter den andre tråden, da. Takk skal du ha
Gjest Leola Skrevet 30. september 2005 #4 Skrevet 30. september 2005 Jeg synes det er finest med bilder av barn uten klær. Det trenger ikke være bilde av hele barnet - ansikt og overkropp er nok. Tidløst og fint.
Elmat Skrevet 30. september 2005 #5 Skrevet 30. september 2005 Det er et poeng at ungen har på seg noe tidløst, i hvertfall hvis bildet skal henge i stua i i årevis uten å bli umoderne, så kan man heller ta noen bilder utenom til albumen med det mest trendye antrekket. Det er lurt å ikke ha for glorete klær, egentlig synes jeg dongrey er fint, jeg....
4barn Skrevet 1. oktober 2005 #6 Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Jeg var hos fotografen med min gutt i går faktisk. Han blir to år om to uker. Jeg var der ene og alene for å ta en serie sammen med den kule trehjulsykkelen hans + Harley-jakke osv...hanekam og greier. Syns det var litt gøy jeg da....selv om han ikke er slik til vanlig. Tok alle bildene mot hvit bakgrunn. Gleder meg til å få igjen bilder. Tror det blir en "kul" serie. På en to-åring syns jeg også det er finest med bilder hvor de har klær, helsdt vanlige hverdagsklær. Ellers så tok jeg en serie av min nest yngste sønn da han var to år. Da hadde vi noen bilder der han hadde med seg dyna si, hadde på seg pysj og flaske. Fint å ha med kosebamsen og for de som har det. Endret 1. oktober 2005 av 4barn
marta Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2005 Jeg var hos fotografen med min gutt i går faktisk. Han blir to år om to uker. Jeg var der ene og alene for å ta en serie sammen med den kule trehjulsykkelen hans + Harley-jakke osv...hanekam og greier. Syns det var litt gøy jeg da....selv om han ikke er slik til vanlig. Tok alle bildene mot hvit bakgrunn. Gleder meg til å få igjen bilder. Tror det blir en "kul" serie. På en to-åring syns jeg også det er finest med bilder hvor de har klær, helsdt vanlige hverdagsklær. Ellers så tok jeg en serie av min nest yngste sønn da han var to år. Da hadde vi noen bilder der han hadde med seg dyna si, hadde på seg pysj og flaske. Fint å ha med kosebamsen og for de som har det. ← God ide! Det må jo se litt koselig ut. Takk for tips!
koldbruna Skrevet 2. oktober 2005 #8 Skrevet 2. oktober 2005 Det er et poeng at ungen har på seg noe tidløst, i hvertfall hvis bildet skal henge i stua i i årevis uten å bli umoderne, så kan man heller ta noen bilder utenom til albumen med det mest trendye antrekket. Det er lurt å ikke ha for glorete klær, egentlig synes jeg dongrey er fint, jeg.... ← Her er jeg litt enig... Er usikker selv jeg...skal ta bilder av veslemor rett etter Jul.
Hermula Skrevet 2. oktober 2005 #9 Skrevet 2. oktober 2005 Jeg synes ikke at bakgrunn eller klærne er viktigst, men at personen på bildet kommer godt fram. Liker derfor bilder tatt i bruntoner (ikke farger!) og gjerne med en god del naken hud. Stasj som gamle vogger og vogner og stoler er greit, men mener det er best når det er modellen som får fokus!
marta Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter #10 Skrevet 2. oktober 2005 Jeg synes ikke at bakgrunn eller klærne er viktigst, men at personen på bildet kommer godt fram. Liker derfor bilder tatt i bruntoner (ikke farger!) og gjerne med en god del naken hud. Stasj som gamle vogger og vogner og stoler er greit, men mener det er best når det er modellen som får fokus! ← Samtidig som jeg vil ha et litt originalt, morsomt bilde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå