AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #1 Skrevet 4. oktober 2021 Skammer du deg over det? Anonymkode: 0ed67...487
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #2 Skrevet 4. oktober 2021 Ja. Gjør det nesten daglig. Har handicapp lappen til farmor i bilen. Anonymkode: 99b1b...8d6
enkefru Skrevet 4. oktober 2021 #3 Skrevet 4. oktober 2021 Gjorde det en gang i fjor… merket på stolpen manglet, og ingen merking i asfalt, men la merke til dt da jeg gikk ut av bilen, plassen var jo merkelig stor, så da flyttet jeg bilen til en annen plass
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #4 Skrevet 4. oktober 2021 Jepp. Hadde dødssyk hund i bilen, det sto om minutter for å komme seg til veterinær. Tok første og beste parkeringsplass. Hunden klarte seg, heldighvis. Anonymkode: 5e84b...bab 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #6 Skrevet 4. oktober 2021 Selvsagt ikke gjort det. Anonymkode: b82c5...d5e
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #8 Skrevet 4. oktober 2021 Jepp... En gang da jeg skulle kjøre moren min til legen. Hun har hatt slag og går veldig dårlig, så måtte kjøre henne helt til døren. Anonymkode: 9ecbc...bef
Pippi Lotta Skrevet 4. oktober 2021 #9 Skrevet 4. oktober 2021 Har gjort det når jeg kjørte et sykt familiemedlem et sted (han sliter med å gå). Jeg følte han ditt han skulle så gikk jeg tilbake til bilen alene. Helt ærlig så var jeg litt stressa for og bli tatt alene og uten lapp, hadde vært ekstremt flaut synes jeg!!
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #10 Skrevet 4. oktober 2021 Jepp. Har laminert mitt eget kort. Anonymkode: ed01b...c47
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #11 Skrevet 5. oktober 2021 Nei. Jeg hadde HC-kort. Anonymkode: bdd03...84e
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #12 Skrevet 5. oktober 2021 Just now, AnonymBruker said: Nei. Jeg hadde HC-kort. Anonymkode: bdd03...84e Nei som i at jeg ikke skammer meg. Ræva formulert. Anonymkode: bdd03...84e
LoppeLiten Skrevet 5. oktober 2021 #13 Skrevet 5. oktober 2021 Ja, har hc kort, så har lov, men bruker det ikke om det finnes andre ledige plasser rett ved for jeg hater at jeg trenger det...
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #14 Skrevet 5. oktober 2021 Ja. Da jeg fikk en lammelse og gikk på krykker. Var litt stressa, men hadde jo ei god unnskyldning om jeg skulle fått kjeft av noe. Anonymkode: e85d6...aea
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #15 Skrevet 5. oktober 2021 Kun når jeg kjører brukere med HC-kort. Anonymkode: 943be...f6a
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #16 Skrevet 5. oktober 2021 Jeg har aldri parkert på en hc-plass, og må ærlig innrømme at jeg tenker det forteller svært mye om hvor egoistisk man er hvis man "skal bare" og parkerer på en hc-plass uten et reellt behov. Dødssyk hund og syke passasjerer er en helt innafor grunn, men på skolen jeg jobber er det alltid fullt på hc-parkeringen av "skal bare"-foreldre i helt vanlige biler, med funksjonsfriske barn som lett kunne gått de 14 ekstra meterne fra den vanlige parkeringsplassen. Det resulterer i at foreldrene med behov for hc-plass ikke kommer til for å få levert sine barn som kjører rullestol. Folk altså! Skammer seg gjør de hvertfall ikke... Anonymkode: 4e097...948 5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #17 Skrevet 6. oktober 2021 gjorde det engang på kjøpesenteret, inne i garasjen. Var ingen plakat men når jeg kom ut av bilen, så jeg merking på asfalt. Parkerte en annen plass.. Dette var ikke en plass nærme inngang men ja, litt bred plass. Burde sett det. Anonymkode: 9042b...019
Honey Dew Skrevet 6. oktober 2021 #18 Skrevet 6. oktober 2021 Aldri. Såpass selvrespekt for meg og for andre som trenger den plassen, har jeg. 1
Fireflies Skrevet 6. oktober 2021 #19 Skrevet 6. oktober 2021 En gang fordi skiltet ikke var synlig. Jeg har friske bein og frisk kropp og karrer ikke til meg unødige plasser. Synes det var så pinlig at jeg ikke hadde sett skiltet. Eller noen ganger med en syk slektning og han har HC-kort. Føler på det når jeg parkerer der, men det er for at han skal kunne komme til og fra enkelt uten å måtte vente på at jeg skal hente bilen her og der.
-venter- Skrevet 6. oktober 2021 #20 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg går i perioder på krykker og jobben har veldig få parkeringsplasser. Parkerer derfor på HC etter behov (uten lov) og ber ofte sekretær flytte flytte bilen min etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå