AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #1 Skrevet 4. oktober 2021 Vil høre hva du ser Anonymkode: 6cd0e...7a6
Michaelhe Skrevet 4. oktober 2021 #2 Skrevet 4. oktober 2021 (endret) "Du vil ikke leve lenge og du vil ikke leve kort. Du vil møte en veldig vakker kvinne og gifte deg. Du vil ikke bli rik og du vil ikke bli fattig. Du vil ikke få få barn, men heller ikke mange." Dette er faktisk et sitat fra noe en spåkone fortalte meg på et sirkus en gang. Endret 4. oktober 2021 av Michaelhe
Million Skrevet 4. oktober 2021 #3 Skrevet 4. oktober 2021 Michaelhe skrev (3 minutter siden): "Du vil ikke leve lenge og du vil ikke leve kort. Du vil møte en veldig vakker kvinne og gifte deg. Du vil ikke bli rik og du vil ikke bli fattig. Du vil ikke få få barn, men heller ikke mange." Dette er faktisk et sitat fra noe en spåkone fortalte meg på et sirkus en gang. For en spåkone! Hadde hun omtrent rett i NOE da? Ble du verken rik eller fattig, men noe i mellom et sted, for eksempel?
Michaelhe Skrevet 4. oktober 2021 #4 Skrevet 4. oktober 2021 (endret) Million skrev (3 minutter siden): For en spåkone! Hadde hun omtrent rett i NOE da? Ble du verken rik eller fattig, men noe i mellom et sted, for eksempel? Ingenting stemmer. Jeg er trygdet, har dårlig råd. Ingen barn. Ingen jobb. Det med livslengde kan man jo nesten ikke vite før det er over Hele seansen tok 30 sekunder, og så fikk hun 20 kroner, rett før jeg ble sendt ut av rommet. Men til hennes forsvar, det sto en vassekte krystalkulle på bordet. Endret 4. oktober 2021 av Michaelhe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå