AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #1 Skrevet 4. oktober 2021 De 5 første årene i vårt forhold var ikke kjæresten min på Facebook, men i 2015 ble alt forandret! Han kom på Facebook og hadde 90% damer som sine facebookvenner. Han var på den tiden leder av en organisasjon der det var mye aleneforeldre, dvs 99% single alenemødre. I tillegg til de var det damer han hadde gått på skolen med, på kurs med, gamle venninner fra oppveksten og damer han ellers kjente. Hadde jeg ikke kjent kjæresten min men han hadde vært en fremmed mann som jeg hadde sett Facebook profilen til, så hadde jeg faktisk trodd han var en homofil mann med veldig mange kvinnelige venner. Det begynte med at jeg stilte spørsmål ved hvorfor han hadde så mange kvinnelige venner på sin Facebook liste, og da stengte han profilen for offentlig innsyn og jeg havnet på en side der jeg bare kunne se var 6 andre av hans venner. Han ble beruset av alle likes og kommentarene han fikk på det han la ut, og så utviklet det seg til utroskap. Anonymkode: 44490...210
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #2 Skrevet 4. oktober 2021 Det er (u)moralen til folk som gjør at de er utro. De fleste som har Facebook vet å sette pris på partneren de har hjemme... Han typen din hadde vært utro for lenge siden hadde han hatt mulighet til det. Han er gjerne lat, og på Facebook slipper han å stresse for å finne seg et ligg. Er du sikker på at han ikke var utro før Facebook? Anonymkode: 0268c...6e4 4
addict Skrevet 4. oktober 2021 #3 Skrevet 4. oktober 2021 Mannen din er grunnen til utroskap, ikke Facebook. 13
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #4 Skrevet 4. oktober 2021 Ja. Selvsagt er det personens valg hvorvidt det blir utroskap. Men samtidig er det ikke til å stikke under en stol at sosiale medier kan fungere som en katalysator for flørt, hentydninger og skjulte tilnærmelser.. mannen min havna i samme fella. og deretter ble jeg så emosjonelt utradert, knust, trist og fortvilet at jeg var farlig åpen for tilnærmelser selv. Og de kom via face.. det har vært en glede og en forbannelse, skulle egt ønske vi ikke hadde sosial medier til tider.. folk blir hekta på bekreftelse og det er lett å falle for noen via prat som starter uskyldig digitalt, dessverre Anonymkode: b0f38...935 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #5 Skrevet 4. oktober 2021 Ts Han en liten flørtpus før han kom på Facebook, men sosiale medier har fått hans bekreftelsesbehov fra andre damer til å eksplodere. Vi var hos en parterapeut for noen år siden og han har skrevet bok om utroskap og sosiale medier, og fortalte at når Facebook, Messenger, WhatsApp Instagram og Snap kom, så gikk utroskap prosenten opp over hele verden. Anonymkode: 44490...210 4
Uredd Skrevet 4. oktober 2021 #6 Skrevet 4. oktober 2021 Facebook har muligens gjort det lettere for ham å være utro. Årsaken til det er allikevel ham. Folk var utro før facebook også. Det er ham du skal rette sinnet mot. Å skylde på facebook er like nyttig som å klage på været. 6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #7 Skrevet 4. oktober 2021 På 1980-tallet var folk utro med kontakt-annonser i avisa og telefonautomat. Anonymkode: 9b359...f32 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå