AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #1 Skrevet 4. oktober 2021 Var det lettere å koble av etter en arbeidsdag? Lettere å være fornøyd med eget speilbilde og den gusne, grå og rynkete januarhuden? Var det lettere å lese en bok? Var det lettere å se en film? Anonymkode: de755...66f
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #2 Skrevet 4. oktober 2021 Ingen av disse for min del, har det bedre nå med alle mulighetene telefonen gir. Men så har jeg aldri hatt et avhengighetsforhold til den. Blir gjerne liggende i veska i 1-3 timer etter at jeg kommer hjem. Og har aldri på lyd. Anonymkode: 4850b...2a4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #3 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingen av disse for min del, har det bedre nå med alle mulighetene telefonen gir. Men så har jeg aldri hatt et avhengighetsforhold til den. Blir gjerne liggende i veska i 1-3 timer etter at jeg kommer hjem. Og har aldri på lyd. Anonymkode: 4850b...2a4 Hvorfor har du aldri på lyd? 👀 Anonymkode: ecb6a...ae6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #4 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor har du aldri på lyd? 👀 Anonymkode: ecb6a...ae6 Hvorfor skal man ha på lyd? Er et evig mas, orker ikke bli forstyrret flere hundre ganger i døgnet. Men verdt å si: Nødkontakter (mann, foreldre, søsken, nære venner) er unntatt fra innstillingen. Og når jeg jobber ligger telefonen rett ved siden av meg (jobbtelefon), så da merker jeg jo vibrasjonene om den ringer. (eneste funksjonen der jeg har på vibrering). Anonymkode: 4850b...2a4 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #5 Skrevet 4. oktober 2021 Jeg har siden jeg var barn slitt med dystre tanker på nattestid, da spesielt i forbindelse med etter å ha lagt meg, så for meg har smarttelefon for å holde de tankene unna vært en stor redning. Anonymkode: a8f01...155
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå