AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #1 Skrevet 4. oktober 2021 Jeg begynte i dag på min tredje uke i ny jobb og det er så mye å lære! Er helt utslitt i hue på ettermiddagen og da helgen kommer er jeg helt kjørt. Kontorjobb, så holder på å lære nye systemer. Har hatt samme type stilling tidligere, men da med mye enklere systemer. Er 48 så merker at hjernen ikke er like kjapp som for 20 år siden. Kjenner nesten at jeg har lyst å gi opp innimellom, men skal jo ikke det da. Når følte du at du var «oppe og gikk» i din jobb? Dette er slitsomt, men skal også sies at det er en flott arbeidsplass. Litt lite opplæring, men flotte folk. Gud så glad jeg skal være den dagen jeg føler jeg kan noe igjen 🥴 Anonymkode: 12918...22b
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #2 Skrevet 4. oktober 2021 Jeg fikk ny opplæring på samme arbeidsplass. Hjernen min var stekt etter 1-2 uker med intens opplæring. Det har gått over en måned, og jeg føler meg mer avslappet med mine nye arbeidsoppgaver. Anonymkode: 38432...2a2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #3 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg fikk ny opplæring på samme arbeidsplass. Hjernen min var stekt etter 1-2 uker med intens opplæring. Det har gått over en måned, og jeg føler meg mer avslappet med mine nye arbeidsoppgaver. Anonymkode: 38432...2a2 Det er bra 👍🏼 Anonymkode: 12918...22b
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #4 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg fikk ny opplæring på samme arbeidsplass. Hjernen min var stekt etter 1-2 uker med intens opplæring. Det har gått over en måned, og jeg føler meg mer avslappet med mine nye arbeidsoppgaver. Anonymkode: 38432...2a2 Vil legge til at jeg også har kontorjobb. Anonymkode: 38432...2a2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #5 Skrevet 4. oktober 2021 Jeg byttet jobb da jeg var 57. Det var utrolig mye tøffere enn jeg hadde forestilt meg. Det tok et år før jeg følte at jeg hadde hodet ordentlig over vannet. Anonymkode: 7a627...490
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #6 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg byttet jobb da jeg var 57. Det var utrolig mye tøffere enn jeg hadde forestilt meg. Det tok et år før jeg følte at jeg hadde hodet ordentlig over vannet. Anonymkode: 7a627...490 Ja, merker at en blir litt tregere med årene, men annet er vel egentlig ikke å forvente. Men, det er utrolig utmattende. Anonymkode: 12918...22b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå