Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer med dagen til alle som har bursdag 🥳

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ja kjære verden nå står man snart uten internett, det hadde vært noe.........

Anonymkode: 093e0...eda

• Liker 2
Skrevet

Alle store menneskeskapte ting kan kollapse. Fb sier vel også selv at folk er dumme og at algoritmene utnytter dette (litt for kort forklart, men) . Er vel noen gode hackere på ferde? Men mener de å hjelpe verden, ramme fb, eller hva? Blir interessant å følge med på. Sosiale medier kan være flott men også forferdelig

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

CNN spekulere om det er faktisk er et hackerangrep i vesten.

Anonymkode: af760...d83

Må jo være det? Alt er jo nede. Kan nok ikke skylde på fb her. Tviler på at fb har funka så telia appen ikke funker. 

Anonymkode: bf693...16f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ser ut som det meste har problemer. Det er jo ikke bare fb og insta og det selskapet der. Hadde også problemer å komme inn her, og vg, reddit etc. Får heller ikke logga på telia. Er ikke det veldig rart? Tror aldri jeg har opplevd at insta og messenger er helt nede i over 5 timer? 

Jeg har også hatt problemer med nett ellers. Veldig rart.

Anonymkode: e6063...b8b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Må jo være det? Alt er jo nede. Kan nok ikke skylde på fb her. Tviler på at fb har funka så telia appen ikke funker. 

*tviler på at fb har fucka så telia appen ikke funker 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg å har problemer og det er sykt irriterende fordi jeg har bursdag og får ikke svart de som gratulerte meg 🤣

Anonymkode: befdc...b66

Trish skrev (6 minutter siden):

Jeg nevnte bare at det var irriterende at fb er nede fordi jeg ikke fikk svart gratulasjonene jeg fikk (jeg bruker ikke fb til så mye annet enn å gratulere folk og å svare på mine). 

Det var forøvrig en annen bruker som svarte med at de også hadde bursdag som også fikk gratulasjoner.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og jeg som har bursdag.....

Anonymkode: 06550...e25

Gratulerer med dagen! 🇳🇴🎈🎂🍨

Skrevet

Spennende dette da. Netflix funker hvertfall 👍😅🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har også hatt problemer med nett ellers. Veldig rart.

Anonymkode: e6063...b8b

Ja jeg og.Trodde det var noe feil med min data..................

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja ja kjære verden nå står man snart uten internett, det hadde vært noe.........

Anonymkode: 093e0...eda

Da er det mange som mister jobben sin. Alle er avhengig av nett nå. 

og annet som er skummelt er de som har lagret kontoopplysninger på nettet! 🤭

Endret av Traktorlesba96
  • Liker 3
Skrevet

Ser at de ansatte på facebook ikke kommer seg inn på bygningen/kontoret sitt. Kortet virker ikke. 

Lurer på hvem angriperen er? Det må jo være en nasjon ...noe stort- som kan slå til på så mange. Får de tak i noen opplysninger verd noe? Hvordan kan det ramme oss utenom at vi ikke har tilgang til facebook og messenger? Jeg ser jo at det spekuleres i denne høringen der en facebook-varsler skal stå fram i morgen. 

Nei, man skal være forsiktig med hva man legger ut. Men ok- det er ikke våpensystemer i alle fall...Litt skummelt da. 

• Liker 4
Skrevet
Mooza skrev (Akkurat nå):

Ser at de ansatte på facebook ikke kommer seg inn på bygningen/kontoret sitt. Kortet virker ikke. 

Lurer på hvem angriperen er? Det må jo være en nasjon ...noe stort- som kan slå til på så mange. Får de tak i noen opplysninger verd noe? Hvordan kan det ramme oss utenom at vi ikke har tilgang til facebook og messenger? Jeg ser jo at det spekuleres i denne høringen der en facebook-varsler skal stå fram i morgen. 

Nei, man skal være forsiktig med hva man legger ut. Men ok- det er ikke våpensystemer i alle fall...Litt skummelt da. 

det er et forsøk av kina på å distrahere den vestlige verden fra en invasjon i taiwan ifølge en analytiker i CNN.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke merket noen problemer med nettet eller andre nettsider enn facebook. Jeg har ikke IG eller det andre. Jeg har OneCall da.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva er dette maset om å gratulere deg egentlig??

Internett har funka dårlig i et par timer, og du er allerede så grunnløst irritert at du må angripe noen.... fordi de får bursdagsgratulasjoner? Damn.

Anonymkode: b2efd...03d

• Liker 8
Skrevet

Jeg ser på Twitter at det spekuleres om at Facebook faktisk er slettet, ikke bare midlertidig nede... Hjelp

• Liker 1
Skrevet

Jøss. Spennende greier. Håper Facebook og Messenger er borte for alltid. RIP. 🤣

• Liker 2
Skrevet
Mooza skrev (2 minutter siden):

Ser at de ansatte på facebook ikke kommer seg inn på bygningen/kontoret sitt. Kortet virker ikke

Wow🤯 Er dette seriøst. Spesielt. 

• Liker 3
Skrevet
missmcbeal skrev (Akkurat nå):

Jeg ser på Twitter at det spekuleres om at Facebook faktisk er slettet, ikke bare midlertidig nede... Hjelp

Hadde facebook vært slettet så hadde du fått opp en feilmelding om at domenet ikke eksisterer vil jeg tro. 

Anonymkode: dd478...049

• Liker 3
Skrevet (endret)
Mooza skrev (9 minutter siden):

Det værste som kan skje oss enkeltmennesker som jeg kommer på i farta er de som har lagret kontoopplysninger. Jeg er sikkert en av de, men etter jeg fikk ny kort har jeg unngått å lagre kortet. 

og annen informasjon er personopplysninger som er lagret kan komme i feil hender. Jævlig skummelt for alle og kan ramme alle oss. 

får håpe det ikke er så ille 

Endret av Traktorlesba96
  • Liker 2
Skrevet

9D949452-DFF5-4369-80D5-4D4CF22166E6.thumb.jpeg.aec10dcc3cd0c41a6e794f93281bcd73.jpeg

Anonymkode: 138fd...1c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...