Stoltskeiv Skrevet 4. oktober 2021 #61 Skrevet 4. oktober 2021 Eloise12345 skrev (4 minutter siden): Det er ingen troll. Jeg trodde at jeg kunne lagre bildene tryggt der. Sånn var det. Gjort er gjort. Det er også leit for meg om jeg mister bildene. Noe som jeg håper du kan vise respekt for. Ingenting er trygt på facebook. Alt du legger ut eier facebook. De kan sende informasjonen du legger ut videre. Selvom du har på "privat". Facebook selger informasjon videre til andre selskaper. 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #62 Skrevet 4. oktober 2021 Becky skrev (1 minutt siden): Noen som vet hvorfor det er nede? Ut av nysgjerrighet? 🤓 "Det skal være en DNS-feil som har rammet Facebook. DNS kan sammenliknes med en telefonbok og er ansvarlig for å koble webadressen facebook.com til de riktige serverne på Internett. Det kan ofte ta litt tid å fikse DNS-feil fullstendig, siden endringen må fanges opp av alle internettleverandørene rundt om i verden." https://www.vg.no/nyheter/i/oW7GBg/troebbel-for-facebook-instagram-og-whatsapp Anonymkode: afb17...1c0 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #63 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): "Det skal være en DNS-feil som har rammet Facebook. DNS kan sammenliknes med en telefonbok og er ansvarlig for å koble webadressen facebook.com til de riktige serverne på Internett. Det kan ofte ta litt tid å fikse DNS-feil fullstendig, siden endringen må fanges opp av alle internettleverandørene rundt om i verden." https://www.vg.no/nyheter/i/oW7GBg/troebbel-for-facebook-instagram-og-whatsapp Anonymkode: afb17...1c0 Så derfor gikk alt ned? For det er ikke bare facebook som er problemet. Facebook har vært nede i mange timer, er det fortsatt. Men plutselig så falt wifi'en helt ut og da den kom tilbake så var den dø og ubrukelig. Fikk bare opp feilmelding over alt. Så falt mobildata og 4g ut og jeg fikk heller ikke til å ringe eller motta telefoner. SMS gikk igjennom til slutt. Er det fordi internettleverandøren har restartet noe at alt falt ut? Anonymkode: dd478...049 8
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #64 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Bare jeg som har problemer med internett generelt? Har aldri opplevd maken! Får bare feilmelding på absolutt alt nå Anonymkode: dd478...049 Jeg også. Alt er utrolig tregt. Anonymkode: bfe6b...dad 2
Mardrøm Skrevet 4. oktober 2021 #65 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Bare jeg som har problemer med internett generelt? Har aldri opplevd maken! Får bare feilmelding på absolutt alt nå Anonymkode: dd478...049 Ser ut som Telia (Get) også er nede i Oslo. Og 4G går treigere enn normalt her. 2
Stoltskeiv Skrevet 4. oktober 2021 #67 Skrevet 4. oktober 2021 Kanskje det er russland som driver med cyberangrep! (det er ment som spøk) før noen dreper meg her 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #68 Skrevet 4. oktober 2021 Mardrøm skrev (1 minutt siden): Ser ut som Telia (Get) også er nede i Oslo. Og 4G går treigere enn normalt her. I følge jodel så var telia helt ned. Internetten er tilbake nå, for enn så lenge. Men facebook og instagram er fortsatt nede Anonymkode: dd478...049
supermamz Skrevet 4. oktober 2021 #69 Skrevet 4. oktober 2021 Eloise12345 skrev (2 timer siden): Håper at den kommer snart opp igjen. Dersom det gjør så skal jeg lagre bildene mine en annen plass itilegg. Ble så lei meg nå men håper den virker snart igjen. ❤ Jeg var dum som lagret bildene mine der.... men brukte facebook til å lagre bilder med personvern: kun meg kan se. Få deg min sky av telenor! Mye mer sikker måte og lagre bildene sine 😊 2
jessicbj Skrevet 4. oktober 2021 #70 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg å har problemer og det er sykt irriterende fordi jeg har bursdag og får ikke svart de som gratulerte meg 🤣 Anonymkode: befdc...b66 Det har jeg også. Gratulerer med dagen😁 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #71 Skrevet 4. oktober 2021 Traktorlesba96 skrev (Akkurat nå): Kanskje det er russland som driver med cyberangrep! (det er ment som spøk) før noen dreper meg her Tenkte det samme. Men først så tenkte jeg at en idiot har trukket ut strømkabelen til hele internettet. Siden alt var nede så lenge. Anonymkode: dd478...049
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #72 Skrevet 4. oktober 2021 hører flere også begynner å få problemer med selve nettet. Anonymkode: af760...d83
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #73 Skrevet 4. oktober 2021 jessicbj skrev (4 minutter siden): Det har jeg også. Gratulerer med dagen😁 Gratulerer til dere begge. Glad jeg hadde min i går 🥳 Anonymkode: cf7b6...988 2
ElectricScum Skrevet 4. oktober 2021 #74 Skrevet 4. oktober 2021 Mardrøm skrev (7 minutter siden): Ser ut som Telia (Get) også er nede i Oslo. Og 4G går treigere enn normalt her. Jepp! Går sirupstreigt med Telia også nå. Er dette den neste pandemien? Totalt breakdown av nettet og all teknologien. Da ønsker jeg heller en ny runde med korona velkommen 😬 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #75 Skrevet 4. oktober 2021 kanskje kina som hacker? Anonymkode: af760...d83 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #76 Skrevet 4. oktober 2021 Eloise12345 skrev (2 timer siden): Håper at den kommer snart opp igjen. Dersom det gjør så skal jeg lagre bildene mine en annen plass itilegg. Ble så lei meg nå men håper den virker snart igjen. ❤ Jeg var dum som lagret bildene mine der.... men brukte facebook til å lagre bilder med personvern: kun meg kan se. Så Facebook eier bildene dine. Hyggelig. Anonymkode: 1f96a...821
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #77 Skrevet 4. oktober 2021 ElectricScum skrev (Akkurat nå): Jepp! Går sirupstreigt med Telia også nå. Er dette den neste pandemien? Totalt breakdown av nettet og all teknologien. Da ønsker jeg heller en ny runde med korona velkommen 😬 NEI Anonymkode: 5e4f4...5d2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #78 Skrevet 4. oktober 2021 Ja.. den har vært nede siden 17.30.. Litt godt er det også.. man slipper å titte hele tiden.. Får bare håpe at den blir nede noen uker nå! Anonymkode: 1fb92...aa1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #79 Skrevet 4. oktober 2021 Eloise12345 skrev (2 timer siden): Håper at den kommer snart opp igjen. Dersom det gjør så skal jeg lagre bildene mine en annen plass itilegg. Ble så lei meg nå men håper den virker snart igjen. ❤ Jeg var dum som lagret bildene mine der.... men brukte facebook til å lagre bilder med personvern: kun meg kan se. Når du opprettet profil på Facebook godtok du også at de kan bruke bildene du lagrer (facebook eier bildene dine) i reklameøyemed. Etter jeg oppdaget dette tenkte jeg at bilder av meg er greit, men ungene, nei. Det er først når profilen din blir slettet at bildene av barna dine også ikke er eid av Facebook. Merk, det nytter derfor ikke å slette bildene såvidt jeg har skjønt, du må faktisk be om sletting av profil. Det er få som gidder lese hele den greien du godtar når du oppretter profil, så mange som ikke er klar over dette. Anonymkode: d5bbe...5f5 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #80 Skrevet 4. oktober 2021 Irriterer meg at ingen aviser nevner store problemer med telia og mobildata. Det er ikke normalt at internetten faller ut på denne måten, pluss mobildata og 4g. Ingen forklaring fra telia selv heller. Anonymkode: dd478...049 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå