Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ja, du høres jo ut som litt av en data-guru så dine mistanker om Facebook sine problemer er nok helt riktige.

Anonymkode: afb17...1c0

Unødvendig kommentar

Anonymkode: 7f6e3...7a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja, jeg helt enig at det er veldig spesielt å skrive et innlegg på kg om dette, når det står på forsiden av omtrent alle nettaviser at FB og Insta har problemer.

For at du skal forstå ironien så får vel jeg takke for meg 😆

Anonymkode: 5e4f4...5d2

Selvfølgelig søkte jeg opp før jeg la ut ett innlegg. Men det var først etter jeg la det ut hvor jeg fant det ;)

Anonymkode: ec422...050

Skrevet

Derfor «henger» jeg her. 😆

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Unødvendig kommentar

Anonymkode: 7f6e3...7a5

Det unødvendige er å uttale seg om noe man overhode ikke har peiling på. 

Anonymkode: afb17...1c0

Skrevet

Hvorfor tar det så lang tid😰

Anonymkode: 138fd...1c6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

^^^

Anonymkode: ec422...050

Nei. Du er blokkert. De fant ut av hva du skrev. 

Anonymkode: e494a...f86

• Liker 1
Gjest Raptuza
Skrevet
Traktorlesba96 skrev (1 time siden):

Kanskje facebook er hacka 😕

Enhver hackers våte drøm...

Skrevet
Eloise12345 skrev (1 time siden):

Ja. Kjipt for jeg har alle albumene av ungene lagret der. Har dem på "kun meg kan se funksjon". Bruker det for å oppbevare bilder men det var tydeligvis ikke lurt..... 

Har noe utenom og men... mest der og derfor utrolig trist om facebook ikke vil virke igjen. 😪

NEI DU KØDDER NÅ? 😂 Da eier facebook alle de bildene. Kansje du burde lagre de et annet sted. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Alt er nede ..Gå en tur og se rundtomkring  😃

Anonymkode: a93bc...79b

Jeg prøvde på akkurat det. Men jeg ble våt. Og når jeg skulle dele hvor våt jeg var blitt så kunne jeg ikke dele det med vennene mine.

Hva var da vitsen med turen liksom 🤷‍♂️

[/ironi]

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

NEI DU KØDDER NÅ? 😂 Da eier facebook alle de bildene. Kansje du burde lagre de et annet sted. 

Det er ingen som eier Facebook *facepalm*

Anonymkode: 0585e...efb

Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei kødder desverre ikke 😅 😰. Jeg har aldri tenkt på det for jeg har personvern på de. Altså at kun jeg kan se de. Men tror ikke facebook uansett vil bruke de til noe. Men jeg blir redd for at jeg kan miste dem. 🥵😢 . Skal lagre dem et annet sted så fort jeg får tilgangen igjen. Noen forslag om hvor man kan lagre bilder tryggt?

Vet det var et ufattelig dumt valg. Men jeg kan ikke annet gjøre enn å vente på å få tilgang til Facebook igjen, og få lagret bildene igjen. For så å rydde opp i det. Eneste jeg kan gjøre. Det som er gjort er gjort. Nytter ikke å erge seg over det nå. Kun rette det opp så fort jeg kan. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Skrevet
Eloise12345 skrev (5 minutter siden):

Jeg har aldri tenkt på det for jeg har personvern på de. Altså at kun jeg kan se de. Men tror ikke facebook uansett vil bruke de til noe. Men jeg blir redd for at jeg kan miste dem. 🥵😢 . Skal lagre dem et annet sted så fort jeg får tilgangen igjen. Noen forslag om hvor man kan lagre bilder tryggt?

Vet det var et dumt valg. Men jeg kan ikke annet gjøre enn å vente på å få tilgang til Facebook igjen, og få lagret bildene igjen. For så å rydde opp i det. Eneste jeg kan gjøre. Det som er gjort er gjort. Nytter ikke å erge seg over det nå. Kun rette det opp så fort jeg kan. 

Troll.. ingen er så idioter..

Anonymkode: 4bfbe...161

• Liker 4
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Troll.. ingen er så idioter..

Anonymkode: 4bfbe...161

Det er ingen troll. Jeg trodde at jeg kunne lagre bildene tryggt der. Sånn var det. Gjort er gjort. Det er også leit for meg om jeg mister bildene. Noe som jeg håper du kan vise respekt for. 

• Liker 1
Skrevet

Herregud 😱 Hvordan skal jeg nå finne ut hva Gudrun spiste til middag??

• Liker 8
Skrevet

Krise!! Bor i Tyskland og her bruker vi WhatsApp også🥲

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En evighet, håper jeg.

Anonymkode: 43d20...a4d

Neeei, ikke si sånn, skulle chatte med kompisen min som bor på andre sida av verden og nå får jeg ikke gjort det!

Anonymkode: a4ecf...95a

• Liker 1
Skrevet
Eloise12345 skrev (1 minutt siden):

Det er ingen troll. Jeg trodde at jeg kunne lagre bildene tryggt der. Sånn var det. Gjort er gjort. Det er også leit for meg om jeg mister bildene. Noe som jeg håper du kan vise respekt for. 

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å tro at en soMe-kanal er en trygg plass å lagre bilder av barna på. For alt du vet hacker pedofili-ringer seg jevnlig inn på folks kontoer og kopierer bildene som ligger der. 

Anonymkode: e3b3b...630

• Liker 5
Skrevet

Noen som vet hvorfor det er nede? Ut av nysgjerrighet? 🤓

• Liker 1
Skrevet

Bare jeg som har problemer med internett generelt? Har aldri opplevd maken! Får bare feilmelding på absolutt alt nå

Anonymkode: dd478...049

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...