AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #21 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg synes ofte at det er noe tull med Facebook kommer enten så går det veldig tregt eller så klarer det ikke å vise bilder. I fjor var det en periode det var så mye tull med Facebook at jeg trodde det var noe feil med telefonen min så jeg kjøpte meg en ny, så viste det seg at det var jævla Facebook Anonymkode: 4979a...a87 Da er det jo bare å spørre andre om de har samme problem da Eller prøve å komme inn på andre nettsider som ikke facebook har noe med å gjøre Anonymkode: ec422...050
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #22 Skrevet 4. oktober 2021 16 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg synes ofte at det er noe tull med Facebook kommer enten så går det veldig tregt eller så klarer det ikke å vise bilder. I fjor var det en periode det var så mye tull med Facebook at jeg trodde det var noe feil med telefonen min så jeg kjøpte meg en ny, så viste det seg at det var jævla Facebook Anonymkode: 4979a...a87 Var Facebook det eneste du brukte telefonen til eller? Hvis alt annet fungerte greit burde du kanskje tatt et hint? 😛 Anonymkode: 8bd6e...a1e 11
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #23 Skrevet 4. oktober 2021 Hvor lenge tror dere det kommer til å være nede? Anonymkode: 5e4f4...5d2 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #24 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor lenge tror dere det kommer til å være nede? Anonymkode: 5e4f4...5d2 En evighet, håper jeg. Anonymkode: 43d20...a4d 5
Stoltskeiv Skrevet 4. oktober 2021 #25 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor lenge tror dere det kommer til å være nede? Anonymkode: 5e4f4...5d2 Kanskje facebook er hacka 😕 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #26 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En evighet, håper jeg. Anonymkode: 43d20...a4d Hva er problemet ditt egentlig? Så ufyselige svar du kommer med. Det har tatt unormalt lang tid synes jeg. Normalt så er det løst innen en timestid. Anonymkode: dd478...049 10
enkefru Skrevet 4. oktober 2021 #27 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvor lenge tror dere det kommer til å være nede? Anonymkode: 5e4f4...5d2 Hvor lang er en tråd? De jobber på spreng for å finne ut av det, ingen vet noe om hvor lang tid det vil ta 🤦🏻♀️ 6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #28 Skrevet 4. oktober 2021 Eloise12345 skrev (49 minutter siden): Ja. Kjipt for jeg har alle albumene av ungene lagret der. Har dem på "kun meg kan se funksjon". Bruker det for å oppbevare bilder men det var tydeligvis ikke lurt..... Har noe utenom og men... mest der og derfor utrolig trist om facebook ikke vil virke igjen. 😪 Du vet vel at Facebook eier bildene dine? Og når du nå lagrer de et annet sted så vil kvaliteten bli betraktelig dårligere enn den originale kvaliteten... Anonymkode: 502bf...5f7 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #29 Skrevet 4. oktober 2021 Fjugur skrev (2 minutter siden): Hvor lang er en tråd? De jobber på spreng for å finne ut av det, ingen vet noe om hvor lang tid det vil ta 🤦🏻♀️ hjdwjacshashj Anonymkode: 5e4f4...5d2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #30 Skrevet 4. oktober 2021 Man skjønner alderen på brukerne her inne er høy når de er mer opptatt av at Facebook er nede enn Instagram. Jeg er aldri på FB lengre, kun Insta. Men nå er jeg ung og kul da... Ikke gammel og kjip... Anonymkode: afb17...1c0 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #31 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man skjønner alderen på brukerne her inne er høy når de er mer opptatt av at Facebook er nede enn Instagram. Jeg er aldri på FB lengre, kun Insta. Men nå er jeg ung og kul da... Ikke gammel og kjip... Anonymkode: afb17...1c0 Hahaha TS her og jeg er 25. Men jeg liker facebook bedre enn instagram, enklere å holde kontakt med folk der Anonymkode: ec422...050 9
Eloise12345 Skrevet 4. oktober 2021 #32 Skrevet 4. oktober 2021 (endret) 30 minutter siden, AnonymBruker said: Du vet vel at Facebook eier bildene dine? Og når du nå lagrer de et annet sted så vil kvaliteten bli betraktelig dårligere enn den originale kvaliteten... Anonymkode: 502bf...5f7 Jeg har plenty av bilder på CD plater også. På en gammel mobil har jeg litt , nye mobilen har jeg litt. Jeg har enormt mye bilder uansett. Men synd å miste bildene som jeg lagret på facebook, så jeg håper at de får orden på det. Kan være at bildekvalitet taper seg , men har aldri tenkt over den saken. Dersom jeg visste det så hadde jeg ikke lagret dem der. Men de så veldig bra ut sist jeg så dem. . Mer enn bra nok. Men skal lagre alt en annen plass. Har mye mer bilder enn foreldrene mine hadde fra da jeg var liten uansett. Men jeg krysser fingrene for at facebookproblemet løses. Mistenker at facebook er blitt hacket. Uansett : har endelig lært at jeg oppbevarte bilder på en utrygg plass. Endret 4. oktober 2021 av Eloise12345
Batteri Skrevet 4. oktober 2021 #33 Skrevet 4. oktober 2021 Jeg synes det er veldig spesielt å skrive et innlegg på KG om dette, når det står på forsiden av omtrent alle nettaviser at FB og Insta har problemer. Takk for meg. 8
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #34 Skrevet 4. oktober 2021 Eloise12345 skrev (3 minutter siden): Jeg har plenty av bilder på CD plater også. På en gammel mobil har jeg litt , nye mobilen har jeg litt. Jeg har enormt mye bilder uansett. Men synd å miste bildene som jeg lagret på facebook, så jeg håper at de får orden på det. Kan være at bildekvalitet taper seg , men har aldri tenkt over den saken. Dersom jeg visste det så hadde jeg ikke lagret dem der. Men de så veldig bra ut sist jeg så dem. . Mer enn bra nok. Men skal lagre alt en annen plass. Har mye mer bilder enn foreldrene mine hadde fra da jeg var liten uansett. Men jeg krysser fingrene for at facebookproblemet løses. Mistenker at facebook er blitt hacket. Uansett : har endelig lært at jeg oppbevarte bilder på en utrygg plass. Ja, du høres jo ut som litt av en data-guru så dine mistanker om Facebook sine problemer er nok helt riktige. Anonymkode: afb17...1c0 12
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #35 Skrevet 4. oktober 2021 Batteri skrev (1 minutt siden): Jeg synes det er veldig spesielt å skrive et innlegg på KG om dette, når det står på forsiden av omtrent alle nettaviser at FB og Insta har problemer. Takk for meg. Ja, jeg helt enig at det er veldig spesielt å skrive et innlegg på kg om dette, når det står på forsiden av omtrent alle nettaviser at FB og Insta har problemer. For at du skal forstå ironien så får vel jeg takke for meg 😆 Anonymkode: 5e4f4...5d2 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #36 Skrevet 4. oktober 2021 Sånn i fremtiden hvis dere lurer på om en nettside eller en tjeneste ikke fungerer, bruk Downdetector. https://downdetector.no Anonymkode: 090c8...25b 5
Eloise12345 Skrevet 4. oktober 2021 #37 Skrevet 4. oktober 2021 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, du høres jo ut som litt av en data-guru så dine mistanker om Facebook sine problemer er nok helt riktige. Anonymkode: afb17...1c0 Nei det kan være feil. Jeg håper at mine mistanker er feil. Jeg tror du vet og forstår at jeg er ingen data-guri. Det er jo derfor jeg bevarte bilder på feil plass. Endret 4. oktober 2021 av Eloise12345
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #38 Skrevet 4. oktober 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hva er problemet ditt egentlig? Så ufyselige svar du kommer med. Det har tatt unormalt lang tid synes jeg. Normalt så er det løst innen en timestid. Anonymkode: dd478...049 Det er vel ikke noe ufyselig svar? ! Jeg er helt enig at det godt kan være nede lenge. Egentlig kunne det være nede et døgn hver uke, så slipper man det stresset der. Jeg nyter! Anonymkode: c2891...2b1 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #39 Skrevet 4. oktober 2021 Jeg å har problemer og det er sykt irriterende fordi jeg har bursdag og får ikke svart de som gratulerte meg 🤣 Anonymkode: befdc...b66 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2021 #40 Skrevet 4. oktober 2021 Batteri skrev (14 minutter siden): Jeg synes det er veldig spesielt å skrive et innlegg på KG om dette, når det står på forsiden av omtrent alle nettaviser at FB og Insta har problemer. Takk for meg. Jeg fant ikke informasjonen før jeg la det ut. Jeg sjekket det først opp. Men først etter jeg la den ut, så kom det masse informasjon Anonymkode: ec422...050 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå